فناوری

CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش MediaTek Dimensity 7300 SoC و صفحه نمایش Super AMOLED 120 هرتزی تایید شده است.

CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش MediaTek Dimensity 7300 SoC و صفحه نمایش Super AMOLED 120 هرتزی تایید شده است.

CMF Phone 1 راه اندازی هند برای 8 جولای برنامه ریزی شده است. این اولین گوشی از برند فرعی Nothing است. در کنار CMF Phone 1، Buds Pro 2 and Watch Pro 2 نیز در همان روز عرضه خواهد شد. پیش از عرضه، CMF گوشی تلفن 1 را به‌تدریج نشان می‌دهد که جزئیات کلیدی دستگاه را فاش می‌کند. اکنون به طور رسمی جزئیات چیپست و نمایشگر CMF Phone 1 را تأیید کرده است. 

چیپست CMF Phone 1، صفحه نمایش تایید شد

  • CMF Phone 1 از SoC جدید MediaTek Dimensity 7300 5G پشتیبانی می‌کند. این یک فرآیند هشت هسته ای است که بر اساس فرآیند 4 نانومتری TMSC ساخته شده است. CMF می‌گوید چیپست Dimensity 7300 5G، Phone 1 را به «یکی از سریع‌ترین و کارآمدترین گوشی‌های هوشمند در این بخش تبدیل می‌کند.»
  • این چیپ‌ست کارایی بهتر و کاهش مصرف باتری را تضمین می‌کند و همچنین زمان استفاده را افزایش می‌دهد.< /li>
  • روی کاغذ خوب به نظر می‌رسد، اما با بررسی عملکرد CMF Phone 1 و تست‌های مختلف دستگاه، با عملکرد آن آشنا می‌شویم. 
  • CMF Phone 1 همچنین تأیید شده است که دارای صفحه نمایش Super AMOLED با نرخ تازه سازی تطبیقی ​​120 هرتز و حداکثر روشنایی 2000 نیت است.

به اشتراک گذاشته شده در بالا یک ویدیوی تیزر توسط CMF است که جزئیات صفحه نمایش تلفن 1 را فاش می کند. این شروع یک سری ویدیو است که از طریق آن جزئیات جدیدی در مورد CMF Phone 1 توسط این برند فاش می شود. در مورد مشخصاتی که تاکنون فاش شده است، مطابق با آنچه قبلاً در مورد CMF Phone 1 افشا شده است. 

CMF Phone 1: آنچه تاکنون می دانیم

  • نمایشگر: CMF Phone 1 دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی FHD+ است.
  • دوربین‌ها: انتظار می‌رود که دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (سنسور سونی) و سنسور عمق در پشت باشد. برای عکس های سلفی، CMF Phone 1 می تواند دارای دوربین جلویی 16 مگاپیکسلی باشد. 
  • رم و فضای ذخیره سازی: CMF Phone 1 با 6 و 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند ممکن است فضای ذخیره سازی قابل ارتقا تا 2 ترابایت را از طریق کارت microSD ارائه دهد. 
  • نرم افزار: این گوشی به احتمال زیاد آخرین اندروید 14 را با پوسته سفارشی و شاید Nothing OS اجرا خواهد کرد. 
  • باتری، شارژ شدن: گفته می‌شود یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 33 واتی دارد. 
  • قیمت: ادعا شده است که CMF Phone 1 برای مدل 6 گیگابایتی + 128 گیگابایتی 15999 روپیه قیمت دارد و برای مدل 17999 روپیه قیمت دارد. مدل 8 گیگابایتی + 128 گیگابایتی پس از تخفیف های مقدماتی. بدون پیشنهاد، می تواند از 19999 روپیه شروع شود. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا