فناوری

HMD در حال کار بر روی دومین گوشی الهام گرفته از نوکیا لومیا، به نام Skyline G2: گزارش

HMD در حال کار بر روی دومین گوشی الهام گرفته از نوکیا لومیا، به نام Skyline G2: گزارش

ما مدتی است که شایعاتی در مورد اولین گوشی های HMD شنیده ایم. اکنون، افشای جدیدی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد این برند در حال کار بر روی دومین گوشی HMD Skyline است که طبق گزارش‌ها HMD Skyline G2 نام خواهد داشت. 

به نظر می‌رسد شرکت سازنده گوشی‌های با برند نوکیا می‌خواهد نام لومیا را با سری Skyline آینده خود احیا کند. بیایید ببینیم چه انتظاراتی از HMD Skyline G2 داریم.

تلفن HMD Skyline G2 در حال ساخت است

A چند هفته پیش، فاش شد که تلفن هوشمند اندرویدی آینده یک شرکت ممکن است یک تلفن الهام گرفته از نوکیا لومیا، HMD Skyline. با این حال، یک افشای جدید نشان می دهد که HMD Skyline تنها Skyline در حال توسعه نیست. Tipster @smashx_60 نشان می‌دهد که HMD در حال کار بر روی دومین تلفن Skyline، HMD Skyline G2.

مشخص نیست که آیا این دستگاه دوم جانشین Skyline است که قبلاً فاش شده بود یا چیز دیگری. اگر دنباله‌ای باشد، برای اولین بار کمی زمان می‌برد زیرا اولین مورد هنوز روشن نشده است. 

ظاهراً G2 دارای پیکربندی دوربین سه گانه است، مشابه دستگاه فاش شده اصلی. در حالی که ویژگی‌های تنظیمات دوربین دستگاه هنوز یک راز است، افشاکننده برخی از مشخصات احتمالی سنسورها را به اشتراک گذاشته است. منبع اطلاعات همچنین ادعا می کند که HMD امیدوار است G2 برای عکاسان جذاب باشد.

علاوه بر این، قابل توجه ترین تفاوت بین گوشی اصلی و G2 در حاشیه های نمایشگر است. اولین اسکای لاین که دیدیم چانه بزرگی داشت اما در طرفین و بالا نسبتاً باریک بود. با این حال، مدل G2 دارای حاشیه‌های بزرگ در بالا و پایین است.

HMD Skyline G2 render

بر خلاف Skyline که دارای همه چیز از مشخصات تا نشت قیمت، منبع اطلاعات جزئیات زیادی در مورد G2 ارائه نکرد. بنابراین، برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این مورد باید کمی بیشتر صبر کنیم، پس با ما همراه باشید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا