فناوری

Noise پردازنده نسل بعدی EN 1، Nebula UI را معرفی کرد. برای اولین بار با ساعت هوشمند NoiseFit Origin

Noise پردازنده نسل بعدی EN 1، Nebula UI را معرفی کرد. برای اولین بار با ساعت هوشمند NoiseFit Origin

NouiseFit Origin با EN 1 SoC و Nebula UI تیز شده

با توجه به Noise، EN1 SoC عملکرد ساعت های هوشمند آینده خود را تا 30 درصد بهبود می بخشد. این برند همچنین بیان می کند که پردازنده EN1 ظرفیت پردازش و زمان پاسخگویی ساعت های هوشمند را افزایش می دهد. علاوه بر این، Noise به چیپست یک موتور خطی برای بازخورد لمسی و ناوبری یکپارچه می‌دهد.

SoC همچنین گرافیک بهبود یافته‌ای را برای انیمیشن‌های روان‌تر، رنگ‌های پس‌زمینه و انتقال ارائه می‌دهد. علاوه بر این، تجربه کاربری یکپارچه Nebula UI مکمل CPU EN 1 خواهد بود. 

NoiseFit Origin EN1 SoC

آخرین رابط کاربری با نمادهای بهبودیافته، شیب‌های پیچیده، و طرح‌بندی منوهای جدید ارائه می‌شود. علاوه بر این، UI سازماندهی صفحه را با ترکیب اعلان‌ها و صفحه‌های تمرین بهینه می‌کند. همچنین دارای ویجت‌های هوشمند برای دسترسی سریع به داده‌های ضروری است.

Noise می‌گوید که ساعت هوشمند NoiseFit Origin، با Noise EN1 SoC و Nebula UI پیشرفته، به‌زودی وارد بازار خواهد شد. . طبق گفته این برند، NoiseFit Origin استاندارد جدیدی را برای ساعت های هوشمند در هند در ساعت هوشمند تعیین خواهد کرد. دسته. 

با این حال، این شرکت هنوز در مورد تاریخ عرضه ساعت هوشمند NoiseFit Origin در هند صمیمانه صحبت می کند. به هر حال، ما به شما اطمینان می دهیم که در صورت و زمان جزئیات جدید در مورد سطح ساعت هوشمند NoiseFit Origin به صورت آنلاین شما را مطلع خواهیم کرد. بنابراین، منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد این راه‌اندازی باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا