فناوری

باتری OnePlus Nord CE4 Lite، سرعت شارژ و طراحی کامل قبل از عرضه در هند رونمایی شد

باتری OnePlus Nord CE4 Lite، سرعت شارژ و طراحی کامل قبل از عرضه در هند رونمایی شد

باتری OnePlus Nord CE4 Lite، شارژ، طراحی

OnePlus جزئیات بیشتری را در مورد Nord CE4 خود افشا کرده است. یک href=”https://www.oneplus.in/launch/nord-ce4-lite-5g#tab1″ target=”_blank” rel=”nofollow noopener noreferrer” class=”external”>وب‌سایت و Microsite Amazon.

  • باتری: OnePlus Nord CE4 Lite دارای یک سلول 5500 میلی آمپر ساعتی خواهد بود و این شرکت ادعا می کند که یک سرگرمی تمام روز را از آن خارج می کند.
  • <شارژ کردن: این باتری «تمام روز» با سرعت شارژ 80 واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌شود. شارژر سیمی برای پر کردن باتری از 1 تا 100 درصد در 52 دقیقه رتبه بندی شده است.

OnePlus Nord CE4 Lite

این بدان معناست که گوشی آینده OnePlus دارای باتری بزرگ‌تر و تنظیم شارژ سریع‌تر از CE3 Lite، که یک واحد 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ 67 واتی ارائه می دهد.

OnePlus Nord CE4 Lite
  • طراحی/نمایش: در حالی که ما این کار را انجام نمی دهیم با داشتن ابعاد و جزئیات دقیق نمایشگر، تصاویر رسمی بریدگی سوراخ پانچ و لبه های صاف آن را نشان می دهند. قاب پایینی آن کمی ضخیم‌تر از سه طرف دیگر است.

در حالت استراحت، می‌توانیم دکمه روشن/خاموش و کلیدهای تنظیم صدا را در سمت راست ببینیم. اینها را در تیزر قبلی دیده بودیم. آنچه جدید است رنگی است که هنوز معرفی نشده است:

رنگ‌های OnePlus Nord CE4 Lite، طراحی کامل (درز کرده)

علاوه بر رنگ آبی اعلام شده، یک مدل رنگ خاکستری نیز ارائه شده است. لو رفته توسط tipster @MysteryLupin (از طریق سرفصل‌های Android ). این را می توان «Super Silver» نامید. Nord CE3 Lite نیز در دو رنگ سبز و خاکستری عرضه شد.

در سمت چپ، یک سینی سیم کارت وجود دارد. در Nord CE3 Lite، دکمه‌های تنظیم صدا در زیر سینی سیم‌کارت در سمت چپ قرار داشتند. 

در سمت پایین یک جک صدا 3.5 میلی‌متری، یک مشبک بلندگو، یک سوراخ میکروفون، و یک درگاه USB-C قرار دارد. تنظیمات پورت با تغییرات جزئی در موقعیت آنها شبیه به مدل قبلی است. 

ما همچنین از یکی از تصاویر فاش شده متوجه شدیم که حلقه های دوربین عقب به طور قابل توجهی مانند اکثر تلفن های مدرن از جمله Nord CE3 Lite بیرون زده است. 

ما درز و اطلاعیه‌های دیگر Nord CE4 Lite را زیر نظر خواهیم داشت. بنابراین منتظر این به‌روزرسانی‌های بیشتر باشید.

ویدئوی OnePlus Nord CE 3 Lite 5G

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا