فناوری

Samsung One UI 6.1.1 می تواند تجربه قلم S شما را حتی با هوش مصنوعی بهتر کند: در اینجا نحوه کار آمده است

Samsung One UI 6.1.1 می تواند تجربه قلم S شما را حتی با هوش مصنوعی بهتر کند: در اینجا نحوه کار آمده است

با این حال، قبل از عرضه One UI 7، شایعاتی در مورد آماده سازی سامسونگ برای عرضه One1 UI 6.1 به گوش می رسد. آنلاین ظاهر شده اند. این پچ می‌تواند ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی را به همراه داشته باشد. در اینجا همه چیزهایی که در مورد این به‌روزرسانی آینده نیاز دارید، آمده است.

واسطه کاربری Samsung One UI 6.1.1 می‌تواند ویژگی نقاشی مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه دهد

بر اساس اطلاعات Ice Universe، رابط کاربری One UI به‌روزرسانی 7 «خیلی زود وارد نمی‌شود» در نتیجه ارتقای One UI 6.1.1. 

Ice Universe One UI 7, One UI 6.1.1

علاوه بر این، مشاور می گوید One UI 6.1.1 با چندین ویژگی جدید هوش مصنوعی ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت. One U 6.1.1 همچنین می تواند قابلیت “گرافیتی AI” را برای S Pen به ارمغان بیاورد. مشاور اطلاعات دیگری درباره این ویژگی ارائه نکرده است، اما این ویژگی می تواند استفاده از قلم S را لذت بخش تر کند. با انیمیشن های پس زمینه دارای مقیاس بزرگتر. علاوه بر این، نکته‌کننده گفت: «در One UI 6.1.1، می توانید از هوش مصنوعی برای رنگ آمیزی عکس های پرتره ای که می گیرید به سبک های مختلف استفاده کنید.”

One UI 6.1.1 AI paint

یک بار دیگر، اطلاعاتی درباره این ویژگی ارائه نکرده است. بنابراین، مشخص نیست که این چگونه عمل خواهد کرد. با این حال، با حدس زدن دقیق، این ویژگی به احتمال زیاد به شما امکان می دهد بر روی تصاویر پرتره طراحی کنید و هوش مصنوعی سبک را بر اساس طرح ها تنظیم می کند.

طبق گزارش Ice Universe، فقط تبلت ها و تاشوهای سامسونگ گلکسی قرار است به روز رسانی One UI 6.1.1 را دریافت کنند. این می تواند شامل کهکشان آینده باشد دستگاه‌های Z Fold 6 و Z Flip 6 و همچنین دستگاه‌های قبلی آن. ظاهراً این به‌روزرسانی در حال آزمایش است و ممکن است پس از رویداد Galaxy Unpacked که در ماه جولای انتظار می‌رود منتشر شود.

به هر حال، منتظر جزئیات بیشتری در مورد One UI 6.1.1 و آن باشید. ویژگی های هوش مصنوعی در روزهای آینده به صورت آنلاین ظاهر می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا