فناوری

Samsung Galaxy S24 Ultra نسخه جدید رنگ زرد به زودی در هند عرضه می شود

Samsung Galaxy S24 Ultra نسخه جدید رنگ زرد به زودی در هند عرضه می شود

جزئیات نوع رنگ زرد جدید سامسونگ Galaxy S24

روشن “>رنگ زرد است، و تصویر را زیرنویس کرده است، همه آماده استقبال از یک ظاهر جدید برای چیزی (از قبل) حماسی هستیم! هیچ ایده ای برای اینکه این چیست وجود دارد؟ به زودی.

این شرکت فقط نوع رنگ جدید را به نمایش گذاشته است. پلتفرم رسانه های اجتماعی اما نام مدل را فاش نکرده است. با این حال، گمانه زنی ها حاکی از آن است که سامسونگ از این رنگ زرد در گلکسی اس 24 اولترا استفاده خواهد کرد.

نوع رنگ زرد جدید کاملاً با نوع زرد تیتانیوم که در حال حاضر برای خرید موجود است متفاوت است. شایان ذکر است، این شرکت هنوز یادداشت رسمی در این مورد ارائه نکرده است.

قیمت، مشخصات سامسونگ گلکسی S24 Ultra

  • Galaxy S24 Ultra در هند در 12 گیگابایت + 256 گیگابایت، 12 گیگابایت + 512 گیگابایت و 12 گیگابایت + 1 ترابایت با قیمت های 1,29,999 روپیه، 1,39,999 و 1,59,999 روپیه در دسترس است. به ویژگی‌ها و مشخصات Galaxy S24 Ultra نگاهی بیندازید.
  • این گوشی هوشمند به چندین ویژگی هوش مصنوعی Galaxy مانند ترجمه زنده، صدای دو طرفه بی‌درنگ و ترجمه متنی تماس‌های تلفنی، دستیار چت برای بهبود آهنگ‌های مکالمه در پیام‌ها، دستیار ترانویسی برای رونویسی ضبط‌شده و بسیاری موارد دیگر.
  • این تلفن دارای 6.8 اینچی QHD+ Dynamic AMOLED 2X 120Hz است. همیشه روی صفحه نمایش با حداکثر روشنایی 2600 نیت و پشتیبانی از HDR10+. این گوشی مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC است و حداکثر 12 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی دارد.
  • Galaxy S24 Ultra شامل یک سنسور اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز به OIS، یک سنسور 50 مگاپیکسلی تله فوتو با 5x است. زوم اپتیکال، دوربین تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم 3 برابر و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی. این گوشی پرچمدار دارای یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی است.
  • این گوشی هوشمند دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 45 وات و شارژ بی سیم 15 واتی است. این سیستم عامل بر روی One UI 6.1 مبتنی بر اندروید 14 کار می کند و تا 7 سال به روز رسانی نرم افزاری را به همراه 7 سال وصله امنیتی دریافت می کند.

از سوی دیگر، سامسونگ در نظر دارد این برنامه را برگزار کند. رویداد Galaxy Unpacked در پاریس در 10 ژوئیه، طبق آخرین نشتی این شرکت از Samsung Galaxy Z Fold 6 آینده رونمایی خواهد کرد. Galaxy Z Flip 6، Galaxy Ring، Galaxy Buds 3، و Galaxy Buds 3 Pro در کنار سایر محصولات مانند ساعت‌های هوشمند و تبلت‌ها. منتظر به‌روزرسانی‌های بیشتر در مورد نوع رنگ جدید و همچنین رویداد آتی Galaxy Unpacked باشید.

Samsung Galaxy S24 Ultra Video

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا