فناوری

تصاویر تبلیغاتی ادعایی OnePlus Ace 3 Pro ماژول دوربین بازطراحی شده را نشان می دهد

تصاویر تبلیغاتی ادعایی OnePlus Ace 3 Pro ماژول دوربین بازطراحی شده را نشان می دهد

طراحی OnePlus Ace 3 Pro نشان داد

تصویر به اشتراک گذاشته شده توسط یکی از کاربران Weibo، OnePlus Ace 3 Pro را در دو رنگ نشان می دهد. ما گوشی را در رنگ های سفید و آبی آسمانی می بینیم. پنل پشتی Ace 3 Pro به وضوح از تصویر پوستر قابل مشاهده است. این ماژول دوربین دایره‌ای را نشان می‌دهد اما مانند OnePlus Ace 2 Pro در لبه سمت چپ قرار نمی‌گیرد، OnePlus 12، OnePlus 12R و دیگران. در عوض، ما یک ماژول دایره‌ای کامل را می‌بینیم که کمی به سمت پانل سمت چپ قرار گرفته است.

ماژول دوربین دایره‌ای یک پس‌زمینه سفید دارد و ما شاهد سنسورهای دوربین سه‌گانه و فلاش LED هستیم. هیچ نام تجاری Hasselblad وجود ندارد و ماژول دوربین دارای برجستگی قابل توجهی است.

سایر تصاویر تبلیغاتی نشان می دهد که OnePlus Ace 3 Pro دارای صفحه نمایش خمیده 1.5K Fluid OLED خواهد بود و محافظت بهتری از چشم و احتمالاً نوعی حفاظت. این تصویر تایید می کند که گوشی دارای رتبه A+ DisplayMate است. OnePlus Ace 3 Pro از پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 SoC همراه با Adreno GPU برای گرافیک پشتیبانی می‌کند.

OnePlus-Ace-3-Pro

OnePlus Ace 3 Pro: آنچه تا کنون می دانیم

اوایل افشا شده نشان می دهد که OnePlus Ace 3 Pro دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز و حداکثر روشنایی 4500 نیت. اندازه صفحه نمایش در Ace 2 Pro از 6.74 اینچ افزایش یافته است. 

چیپست اسنپدراگون را می توان با 24 گیگابایت رم LPDDR5x و 1 ترابایت حافظه UFS 4.0 جفت کرد. ممکن است یک باتری 6100 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 100 واتی وجود داشته باشد. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به سلول 5000 میلی آمپر ساعتی است.

شایعه شده است که OnePlus Ace 3 Pro دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، یک لنز 8 مگاپیکسلی فوق عریض و یک لنز ماکرو 2 مگاپیکسلی است. یک لنز 16 مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی وجود دارد.

در نهایت، شایعه شده است که OnePlus Ace 3 Pro برای مدل پایه 3000 یوان (حدود 35300 روپیه) قیمت دارد. برای زمینه، Ace 2 Pro نیز برای مدل پایه یکسان قیمت داشت. در روزهای آینده باید جزئیات بیشتری در مورد این گوشی بدانیم. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا