فناوری

Realme Buds Air 6 Pro در هند در کنار Realme GT 6 عرضه می شود

Realme Buds Air 6 Pro در هند در کنار Realme GT 6 عرضه می شود

ویژگی های Realme Buds Air 6 Pro، قیمت

  • Realme Buds Air 6 و Air 6 Pro ماه گذشته در چین معرفی شد< /a> و می‌توانیم حدس بزنیم که سخت‌افزار مدل هندی ممکن است مشابه باشد.
  • ایربادهای TWS با درایورهای باس ۱۱ میلی‌متری با توییترهای میکروپلنر ۶ میلی‌متری عرضه می‌شوند. 
  • همچنین از صدای Hi-Fi با کدک صوتی LDAC HD و جلوه های صوتی فضایی 360 درجه پشتیبانی می کنند. همچنین گواهی صوتی Hi-Res وجود دارد.
Realme-Buds-Air-6-Pro

  • این هدفون دارای اتصال دو دستگاه 2.0 است که امکان جفت شدن همزمان با دو دستگاه را فراهم می کند.
  • برای کاهش صدای محیط، یک راه اندازی شش میکروفون وجود دارد. ما همچنین دارای رتبه IP55 هستیم
  • Realme ادعا می کند که Buds Air 6 Pro تا 40 ساعت پخش موسیقی ارائه می دهد و از شارژ سریع پشتیبانی می کند. شارژ سریع 10 دقیقه ای می تواند تا 7 ساعت پخش موسیقی ارائه دهد.

Realme Buds Air 6 Pro در چین 499 یوان (تقریباً 5750 روپیه) قیمت دارد. ما می توانیم انتظار داشته باشیم که هدفون ها در هند نیز حدود 6000 قیمت داشته باشند. 

از سوی دیگر، Realme GT 6T با چیپست Qualcomm Snapdragon 8s Gen 3 و با ویژگی های اختصاصی هوش مصنوعی مانند Magic Eraser برای حذف اشیاء از عکس های شما، دید در شب برای روشن کردن تصاویر در نور کم از دوربین ها ارائه می شود. و حلقه هوشمند هوش مصنوعی. دومی محتوای انتخابی را شناسایی می‌کند و می‌تواند با برنامه‌های شخص ثالث به اشتراک گذاشته شود. این گوشی را می توان در دو رنگ سبز و نقره ای خریداری کرد. هفته آینده باید جزئیات بیشتری درباره محصولات بدانیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا