فناوری

[اختصاصی] Vivo Y58 تا پایان ژوئن در هند با طراحی ساعت ممتاز عرضه می شود

[اختصاصی] Vivo Y58 تا پایان ژوئن در هند با طراحی ساعت ممتاز عرضه می شود

خط زمانی راه اندازی Vivo Y58 در هند فاش شد

منابع به 91mobiles می گویند که Vivo Y58 در هند عرضه خواهد شد. پایان این ماه. اگرچه تاریخ دقیق مشخص نیست، اما انتظار داریم طی چند روز آینده تیزرهای رسمی منتشر شود.

Vivo Y56 5G

ویژگی های Vivo Y58

  • انتظار می رود Vivo Y58 با درخشان ترین نور خورشید این بخش عرضه شود صفحه نمایش، در میان تمام پنل های LCD که وجود دارد.
  • منابع به ما می گویند که Vivo Y58 یک طراحی ساعت ممتاز خواهد داشت که احتمالاً نشان دهنده یک ماژول دوربین دایره ای در پشت با حلقه های دو رنگ است. دو گزینه رنگی برای گوشی وجود خواهد داشت. این نوع طراحی اخیراً محبوبیت زیادی در بین سازندگان گوشی های هوشمند به دست آورده است و اخیراً در سری Realme 12 Pro دیده شده است.
  • Vivo Y58 دارای یک باتری بزرگ 6000 میلی آمپر ساعتی است اما جزئیات شارژ سریع آن به شرح زیر است. در حال حاضر تحت پوشش قرار گرفته است.
  • منابع به ما می گویند زمانی که این گوشی در این ماه عرضه شود، ارتقاهای قابل توجهی از نظر دوربین و نمایشگر وجود خواهد داشت.

Vivo Y58: آنچه تاکنون می دانیم

Vivo Y58 اخیراً گواهینامه های BIS و TUV Rheinland را دریافت کرده است. این نشان داد که این گوشی با شماره مدل V2355 عرضه خواهد شد. فهرست اولی نشانه خوبی است که نشان می دهد این گوشی قطعا به بازار هند خواهد رفت. گواهی بلوتوث SIG نام بازاریابی گوشی را تایید کرد. 

فراتر از ظاهر آنلاین، این پلتفرم واقعاً چیزی در مورد سخت افزار فاش نمی کند. این گوشی به عنوان جانشین بالقوه Vivo Y56 5G که در فوریه سال گذشته در هند عرضه شد، وارد بازار خواهد شد. به یاد داشته باشید که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی FHD+ LCD، MediaTek Dimensity 700 SoC (که یک چیپست پایه 5G است، بنابراین جانشین آن ممکن است با ارتقاء قابل توجهی همراه شود) و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی در مقایسه با سلول 6000 میلی آمپر ساعتی روی جانشین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا