فناوری

اولین بازی Xbox Games Pass فوریه 2024 ممکن است لو رفته باشد

اولین بازی Xbox Games Pass فوریه 2024 ممکن است لو رفته باشد

اولین دسته از بازی‌های Xbox Game Pass فوریه 2024 ممکن است از قبل لو رفته باشد.

این اطلاعات یک بار دیگر از افشاکننده معاملات معتبر «billbil-kun» می‌آید، که در مورد فاش کردن PlayStation Plus آینده و همچنین اضافات جدید Game Pass بسیار قوی بوده است. لو رفتن پست شده در سایت معاملات فرانسوی Dealabs، و ما کاملا مطمئن هستیم که عناوین ارائه شده برای مشترکین Game Pass جذاب خواهند بود.

طبق گزارش افشاکننده، دسته بعدی عناوین Game Pass شامل Resident Evil 3 Remake 2020، Madden NFL 24 (از طریق کتابخانه EA Play) و PlateUp است! سایر افزوده‌های جدید به سرویس اشتراک مایکروسافت در حال حاضر به اشتراک گذاشته نشده‌اند، اما با توجه به ‘billbil-kun’، احتمالاً مایکروسافت لیست کامل را برای فوریه امروز اعلام خواهد کرد.

ماه گذشته، مایکروسافت قبلاً Resident Evil 2 Remake 2019 را اضافه کرده بود، و ما بسیار خوشحال خواهیم شد که Resident Evil 3 Remake را از طریق Game Pass دوباره ارائه دهیم. همچنین، ما کاملاً مطمئن هستیم که طرفداران Madden NFL 24 را قدردانی خواهند کرد.

به محض اینکه اطلاعات بیشتری درباره دسته بعدی عناوین Game Pass ارائه شد، شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد. فعلاً با ما همراه باشید. در همین حال، این چیزی است که ما درباره Resident Evil 2020 در بررسی راه اندازی :

“در نهایت، Resident Evil 3 جدید از نظر شخصیت پردازی بیشتر می درخشد. جیل در بازی اصلی کمی خالی بود و کارلوس کاملا آزاردهنده بود. یک سکانس آغازین جدید، که در واقع شروع می شود. در بازی اول شخص ala Resident Evil 7، به طرز ظرافتی مشخص می کند که چرا جیل هنوز در اطراف شهر راکون (چیزی که بازی PS1 هرگز به خود زحمت پاسخ دادن به آن را نمی دهد) می چرخد ​​و وضعیت روانی او را تثبیت می کند. قابل درک است که جیل در یک مکان تاریک است و با افراد جدی سروکار دارد. مسائل مربوط به اعتماد پس از وقایع اولین رزیدنت اویل، منجر به مبادلات آزمایشی با کارلوس شد، اما با پیشرفت بازی، می بینیم که او باز می شود و یک بار دیگر تبدیل به آدم بدی می شود که همه می شناسیم. در مورد کارلوس، او دیگر آن شخصیت نیست بازیکن فرعی ناله، اما در نوع خود قهرمانی توانا و شرافتمند است. از بازی که به طور کامل بازخرید شده است. راستش را بخواهید، اگر این کارلوس در Resident Evil 8 یا یک بازی آینده دیگر ظاهر شود، اصلاً ناراحت نمی شوم. به طور کلی، اگرچه طرفداران ممکن است از برخی کاهش‌ها ابراز تاسف کنند، تغییرات Capcom منجر به روان‌تر شدن بازی Resident Evil 3 شده است.”

d8a7d988d984db8cd986 d8a8d8a7d8b2db8c xbox games pass d981d988d8b1db8cd987 2024 d985d985daa9d986 d8a7d8b3d8aa d984d988 d8b1d981d8aad987 d8a8 65c1fe96d8ac1
این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا