فناوری

اپل زمان و تلاش زیادی را صرف هوش مصنوعی کرد که iOS 18 را به بزرگ‌ترین به‌روزرسانی آیفون تبدیل می‌کند.

اپل زمان و تلاش زیادی را صرف هوش مصنوعی کرد که iOS 18 را به بزرگ‌ترین به‌روزرسانی آیفون تبدیل می‌کند.

اخیراً گزارش شده است که iOS 18 آینده اپل بزرگترین به روز رسانی برای آیفون. این شرکت با تغییرات و ویژگی های تحمیل شده توسط اتحادیه اروپا تحت قانون بازارهای دیجیتال مطابقت دارد. در حالی که اینها نیز افزوده های بزرگی هستند، اپل قصد دارد با انتشار iOS 18 قدمی به سمت بازی هوش مصنوعی بردارد. تیم کوک، مدیر عامل اپل در مورد هوش مصنوعی هیجان زده است و این شرکت در یک سال گذشته سرمایه گذاری زیادی در این زمینه انجام داده است. تیم کوک در طی تماس با درآمد شرکت، اظهارات خود را در مورد هوش مصنوعی و ورود آن به آیفون در اواخر امسال به اشتراک گذاشت.

مدیر عامل اپل، تیم کوک، طی تماس با درآمد خود اظهار داشت که این شرکت “زمان و تلاش زیادی” را صرف هوش مصنوعی کرده است

اپل در حال کار بر روی طیف گسترده ای از ویژگی های آیفون است که شامل هوش مصنوعی می شود. طبق گزارش‌های قبلی، اپل هوش مصنوعی را در پیام‌ها، یادداشت‌ها، سیری و سایر بخش‌های سیستم عامل خود پیاده‌سازی خواهد کرد. با این حال، انتظار می‌رود سیری یکی از به‌روزرسانی‌های مهم را دریافت کند. ، به آن اجازه می دهد تا با دستیار Google بهتر رقابت کند. تیم کوک بیان می کند که این شرکت “زمان و تلاش زیادی” را صرف هوش مصنوعی کرده است.

“همانطور که به آینده نگاه می کنیم، به سرمایه گذاری در این فناوری ها و سایر فناوری هایی که آینده را شکل خواهند داد ادامه خواهیم داد. این شامل هوش مصنوعی می شود، جایی که ما همچنان زمان و تلاش زیادی را صرف می کنیم. و ما هیجان زده هستیم که جزئیات کار در حال انجام خود را در آن فضا در اواخر امسال به اشتراک بگذاریم.”

مدیر اجرایی بیان می‌کند که اپل ویژگی‌های هوش مصنوعی را اواخر امسال معرفی خواهد کرد. در حالی که انتشار iOS 18 برای سپتامبر برنامه ریزی شده است، این شرکت پلتفرم و ویژگی های هوش مصنوعی را در رویداد WWDC 2024 خود معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود این رویداد در ماه ژوئن برگزار شود، زمانی که شرکت iOS 18 را همراه با به‌روزرسانی‌های نسل بعدی خود برای Apple Watch، iPad، Mac، Apple TV و هدست جدید Vision Pro معرفی کند.

در حالی که کوک جزئیات مربوط به ویژگی‌ها و نحوه اجرای آن‌ها توسط اپل را به اشتراک نمی‌گذارد، ما گمان می‌کنیم که هوش مصنوعی در سراسر پلتفرم پیاده‌سازی شود. به عنوان مثال، این شرکت می تواند ویژگی های مولد هوش مصنوعی را در برنامه Photos خود برای اهداف ویرایش ارائه دهد. همچنین می‌توان از هوش مصنوعی مولد در اپلیکیشن Messages برای تکمیل خودکار جملات استفاده کرد. Apple Music و Xcode همچنین می‌توانند از این فناوری برای موارد استفاده مربوطه خود استفاده کنند.

d8a7d9bed984 d8b2d985d8a7d986 d988 d8aad984d8a7d8b4 d8b2db8cd8a7d8afdb8c d8b1d8a7 d8b5d8b1d981 d987d988d8b4 d985d8b5d986d988d8b9db8c 65bd030f7fa80

OpenAI’s ChatGPT و Google’s Bard در حال پیشرفت هستند الگوریتم های آنها برای هوش مصنوعی و نحوه استفاده از این فناوری. اپل در سال گذشته با انتشار iOS 17 نتوانست هیچ ویژگی هوش مصنوعی جدیدی را معرفی کند. این شرکت در حال حاضر بر روی هدست ویژن پرو تمرکز کرده است که امروز عرضه خواهد شد. ما شما را با جدیدترین‌ها به‌روز می‌کنیم، بنابراین مطمئن شوید که در این زمینه باشید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا