فناوری

طبق گزارش ها، اپل یک دستگاه تاشو بدون نام را در اوایل سال 2026 راه اندازی می کند تا جایگزین iPad mini شود.

طبق گزارش ها، اپل یک دستگاه تاشو بدون نام را در اوایل سال 2026 راه اندازی می کند تا جایگزین iPad mini شود.

اپل قصد دارد یک دستگاه تاشو را در سال 2026 یا 2027 عرضه کند و در این روند، گزارش جدیدی ادعا می کند که این شرکت جایگزین iPad mini خواهد شد. با این حال، آخرین اطلاعات به این موضوع اشاره نمی‌کند که نسخه جدید آیفون تاشو باشد یا آی‌پد، که شک بیشتری را در مورد این که به کدام دسته تعلق دارد، ایجاد می‌کند.

طبق گزارش ها، سامسونگ و ال جی سال گذشته نمونه هایی را برای دستگاه تاشو مرموز خود به اپل ارسال کردند

بر اساس آخرین گزارش The Elec، دستگاه تاشو بدون نام اپل پس از باز شدن کامل، صفحه نمایش 7 یا 8 اینچی خواهد داشت. با توجه به اینکه آی‌پد مینی از صفحه نمایش 8.3 اینچی بهره می‌برد و از سال 2021 به‌روزرسانی نشده است، به نظر می‌رسد که این شرکت می‌تواند به طور موثر تبلت جمع‌وجور خود را با چیزی همه‌کاره‌تر و با سخت‌افزار بسیار قوی‌تر جایگزین کند، با توجه به اینکه جدول زمانی عرضه به‌روز آن برای سال 2026 یا 2027 تنظیم شده است. .

با این حال، آخرین گزارش همچنین بیان می‌کند که اپل در نهایت به فناوری OLED برای آی‌پد مینی گرایش پیدا می‌کند، که نشان می‌دهد این شرکت ممکن است حداقل پس از چند سال این محصول را متوقف نکند. سامسونگ و ال‌جی نیز در این گزارش ذکر شده‌اند و گفته می‌شود که هر دو سازنده کره‌ای نمونه‌های نمایشگر خود را در سال گذشته برای اهداف ارزیابی به اپل ارسال کرده‌اند.

OLEDهای تاشو بخش گران قیمتی از کل دستگاه هستند، و هرکسی که بیشترین سفارش را دریافت کند، با خوشحالی به بانک می‌رود و بلافاصله برای سفارش‌های بعدی در نظر گرفته می‌شود. پیش از این گفته شده بود که سامسونگ کل تیم نمایشگر خود را سازماندهی مجدد کرده برای ساده سازی این فرآیند را انجام دهید و اپل را برای محصولات تاشو آینده جا دهید.

ناظران صنعت پیش‌بینی می‌کنند که اولین دستگاه غول کوپرتینویی که این فاکتور فرم منحصر به فرد را تبلیغ می‌کند، آیفون یا آی‌پد خواهد بود، اگرچه برخی استدلال می‌کنند که ابتدا یک آی‌پد با پنل تاشو عرضه می‌شود زیرا در تعداد کمتری نسبت به آیفون تولید می‌شود. و بنابراین، تعداد نقاط شکست کمتری را به همراه خواهد داشت.

d8b7d8a8d982 daafd8b2d8a7d8b1d8b4 d987d8a7d88c d8a7d9bed984 db8cdaa9 d8afd8b3d8aadaafd8a7d987 d8aad8a7d8b4d988 d8a8d8afd988d986 d986d8a7 65bcca6c31ee6

اپل از اولین آیپد OLED رونمایی می کند خانواده حرفه ای اواخر امسال، بنابراین ممکن است این شرکت پس از چند سال به نسخه های تاشو خود منتقل شود. با این حال، در فرآیند توسعه چیزهای زیادی پیش می‌رود، و اگر اپل معتقد باشد که از منظر سودجویانه قابل دوام نیست، ممکن است به طور کامل راه‌اندازی را کنار بگذارد.

منبع خبر: The Elec

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا