فناوری

پیشین Cyberpunk 2077 و Bioshock Devs در کنار اولین پروژه استودیو ANTISTATIC را تشکیل دادند

پیشین Cyberpunk 2077 و Bioshock Devs در کنار اولین پروژه استودیو ANTISTATIC را تشکیل دادند

توسعه دهندگان کلیدی سابق Cyberpunk 2077 و سری Bioshock یک استودیوی جدید را تشکیل داده اند – ANTISTATIC Studios.

اعضای کلیدی استودیوی جدید عبارتند از Lukasz Ludkowski (سرپرست اتاق نویسندگان – Cyberpunk 2077، داستان توسط – Cyberpunk: Edgerunners)، کریس تپر (هنرمند اصلی محیط – مجموعه BioShock، هنرمند محیطی – سری Borderlands)، Maciej Miksztal (کوک میکستال) -بنیانگذار – Starward Industries، هم بنیانگذار – دور از خانه)، مایکل کولتون (برنامه نویس گیم پلی – Conan Exiles) و گابریل نوردهولم (مدیر انجمن – پروژه زمستان).

در کنار اعلام استودیو تازه تاسیس، توسعه دهندگان اولین پروژه استودیو به نام “Hornet” را اعلام کردند – یک تیرانداز تاکتیکی همکاری PvE که در یک قاره پس از اتمی که توسط فعالیت های ماوراء الطبیعه تسخیر شده است. ما یک تیزر تریلر از تیراندازی آینده را در زیر قرار داده ایم. همچنین برخی از ویژگی های کلیدی «کدگذاری شده» بازی گنجانده شده است:

این یک تیرانداز تاکتیکی مشارکتی PvE است که توسط بازی نوظهور تقویت شده است.

█████ عوامل (بازیکنان) برای یک سازمان مرموز به نام صنایع Mortfield کار می کنند. ماموریت آنها جستجو و هرگونه فعالیت ماوراء الطبیعه و █████ ████ █████ به هر وسیله لازم است. آنها تحت شرایط نامطلوب قاره اروپای پس از هسته ای عمل می کنند.

این یک جهان باز با کمک رویه پر از رویدادهای پویا، اسرار، و برخورد با جناح‌ها و موجودیت‌های متعدد است. این ترکیب عناصر در نظر گرفته شده است که بازیکنان را بارها و بارها به بازی بازگرداند.

و در آخر، اما نه کم‌اهمیت، █████ ████ ████ را فراهم می کند.

در لحظه نگارش، تیم در حال برنامه ریزی تست های بسته نسخه اولیه بازی است. دمویی از این بازی در رویداد GDC امسال (از 18 تا 22 مارس) به نمایش گذاشته خواهد شد. طبق بیانیه مطبوعاتی، این دمو به طور انحصاری پشت درهای بسته برای مخاطبان منتخب نمایش داده می شود. در بیانیه مطبوعاتی آمده است: “در حال حرکت رو به جلو، آنها قصد دارند تا اواخر امسال تیمی را برای تولید در مقیاس کامل جمع کنند.”

اطلاعات بیشتر درباره استودیو ANTISTATIC و اولین پروژه تیم را می‌توانید در وب‌سایت رسمی اینجا بیابید الف>. به محض دریافت اطلاعات بیشتر درباره این عنوان جدید، شما را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

حتما بخوانید : غور Samsung Galaxy S23

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا