مسابقه درگ: New Lamborghini Revuelto vs Lamborghini Aventador SVJ

مسابقه درگ: New Lamborghini Revuelto vs Lamborghini Aventador SVJ

ما لامبورگینی Revuelto جدید را در کنار لامبورگینی آونتادور SVJ قدیمی قرار داده‌ایم، و می‌خواهیم دریابیم که چگونه نسخه «پایه» Lambo’s پرچمدار جدید در برابر یکی از افراطی ترین نسخه های سلف خود قرار می گیرد.

در چند سال دیگر بدون شک نسخه‌های S، SV و SVJ Revuelto را خواهیم دید، اما در حال حاضر بیایید ببینیم که اولین تکرار در یک مسابقه درگ چگونه انجام می‌شود.

Lamborghini Revuelto جدید

Lamborghini Revuelto< /em>

لامبورگینی Revuelto جدید یک موتور 6.5 لیتری تنفس طبیعی V12 است که توسط سه موتور الکتریکی کمک می کند. یکی از آنها به گیربکس متصل می شود و عملکرد موتور را افزایش می دهد، در حالی که دو مورد دیگر چرخ های جلو را به حرکت در می آورند تا این خودرو به تمام چرخ متحرک تبدیل شود.

توان خروجی ترکیبی 1015 اسب بخار و گشتاور 1062 نیوتن متر است، با این حال افزودن یک پیشرانه هیبریدی باعث شده است که Revuelto کمی سنگین تر از مدل قبلی خود با وزن 1772 کیلوگرم باشد.

لامبورگینی آونتادور SVJ

لامبورگینی Aventador SVJ

در مقایسه، SVJ ترازو را به 1525 کیلوگرم می رساند، اما قدرت آن کمی پایین است. همچنین دارای یک موتور 6.5 لیتری V12 تنفس طبیعی است، اما بدون کمک الکتریکی، 770 اسب بخار قدرت و 720 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

این از طریق گیربکس هفت سرعته تک کلاچه رباتیک دستی به هر چهار چرخ ارسال می‌شود، که در مقایسه با واحد دوکلاچه هشت سرعته شیفتی که در Revuelto خواهید یافت، کاملاً قدیمی است.

بنابراین این مسابقه باید یک مسابقه جالب باشد که در آن اهمیت قدرت خام در مقابل وزن کمتر را یاد خواهیم گرفت. ویدیو را بررسی کنید تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل