کاهش قیمت تسلا مدل Y: این SUV الکتریکی را فقط با 299 پوند در ماه دریافت کنید

کاهش قیمت تسلا مدل Y: این SUV الکتریکی را فقط با 299 پوند در ماه دریافت کنید

تسلا به تازگی هزینه اجاره ماهانه مدل Y را 25 درصد کاهش داده است، اما باید به سرعت از این پیشنهاد استفاده کنید.

تسلا مدل Y یکی از محبوب‌ترین SUVهای برقی امروز به فروش می رسد، و این برند در صورت خرید یک SUV با اجاره 36 ماهه، هزینه ماهانه را یک چهارم کاهش داده است.

قیمت ماهانه آن از 399 پوند به 299 پوند در همه سفارش‌های ثبت‌شده از 29 اوت کاهش یافته است، تا زمانی که خودروی شما قبل از 13 سپتامبر 2024 تحویل داده شود. این در مدل دیفرانسیل عقب بیش از 36 ماه با قیمت 4499 پوند است. پیش پرداخت همچنین باید به محدودیت 10000 مایل در سال پایبند باشید، در غیر این صورت برای هر مایل بیش از این با 20 پنس در هر مایل کارمزد مواجه خواهید شد.

بررسی عمیق Mat از تسلا مدل Y را بررسی کنید…

بنابراین، این چگونه با سایر SUVهای الکتریکی موجود در بازار مقایسه می شود؟ خوب، یک مرور سریع در قراردادهای اجاره Carwow در زمان نگارش مقاله نشان می دهد که می توانید یک Volkswagen ID4 سطح مبتدی با شرایط مشابه با 336 پوند در ماه داشته باشید، در حالی که Hyundai Ioniq 5 347 پوند در ماه برای شما کار خواهد کرد.

تسلا مدل Y استاتیک ربع عقب

ممکن است رانندگی با ID4 راحت‌تر از تسلا باشد، اما مدل پایه‌ای که با این قیمت دریافت می‌کنید از نظر محدوده رانندگی با آن مطابقت ندارد. هیوندای همچنین خودروی هیجان‌انگیزتری برای دیدن است و فضای داخلی زیباتری دارد، اما مدل Y دارای یک صندوق عقب 854 لیتری غاردار است که در مقایسه با ظرفیت 527 لیتری هیوندای به نفع خود عمل می‌کند.

شما می‌توانید جدیدترین معاملات اجاره Carwow را از طریق صفحه معاملات اجاره اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه در SUV برقی بعدی خود هستید، یا به پیشنهاد می دهد که یک معامله را به دست آورید. به دنبال ماشین خود را بفروشید به قیمتی که واقعاً ارزشش را دارد؟ Carwow نیز می تواند در این مورد کمک کند.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل