فیس لیفت BYD Seal از شارژ سریع‌تر و فناوری جدید خودران بهره می‌برد

فیس لیفت BYD Seal از شارژ سریع‌تر و فناوری جدید خودران بهره می‌برد

این به روز رسانی که در حال حاضر در چین به فروش می رسد، معماری سالن الکتریکی را از 400 ولت به 800 ولت ارتقا می دهد

  • BYD Seal اصلاح‌شده خودروی برقی پرطرفدار سالون را بیشتر اصلاح می‌کند
  • سیستم‌های 800 ولت زمان شارژ را 30 درصد کاهش می‌دهند
  • سنسور لیدار روی سقف برای فناوری پیشرفته کمک رانندگی
  • پتانسیل برای محدوده کمی کاهش یافته
  • داخلی نیز به‌روزرسانی دریافت می‌کند
  • یک ماشین خوب را بهتر می‌سازید؟

BYD Seal مدت زیادی است که در بریتانیا به فروش نرسیده است، اما ممکن است به دلیل اولین لیفت صورت آن در اواسط عمر نسبتاً قریب الوقوع باشد. به‌روزرسانی Seal تمام الکتریکی قبلاً در چین فاش شده است و به احتمال زیاد در بریتانیا نیز ارائه می‌شود.

به‌روزرسانی این جایگزین تسلا مدل 3 شدید نیست، اما شامل بهبودهایی در سیستم‌های الکتریکی زیربنایی، فضای داخلی اصلاح‌شده و سقف می‌شود. سنسور لیدار نصب شده است که می تواند سیستم های کمک راننده خود را بسیار پیشرفته تر کند.

مهر و موم جدید BYD: طراحی و فناوری

Seal جدید از نظر ظاهری متفاوت به نظر نمی‌رسد، و ظاهر شیک خود را با کناره‌های بدنه، دماغه‌ای افتاده و عقب باریک‌تر برای آیرودینامیک بهینه حفظ می‌کند. با این حال، غیرممکن است که آن را از دست بدهید، تنها افزودنی بیرونی است – برآمدگی بالای شیشه جلو که شامل آرایه حسگر لیدار جدید Seal است.

این مجموعه از حسگرها که متأسفانه شبیه تابلوی تاکسی به نظر می‌رسد، باید عملکردهای رانندگی نیمه خودران Seal را بهبود بخشد، و احتمالاً چیزی شبیه به «پیمایش در خلبان خودکار» تسلا را ممکن می‌سازد.

BYD همچنین بهبودهایی را در کروز کنترل تطبیقی ​​و سیستم‌های پارک خودکار خودرو برجسته کرده است.

در داخل، تغییرات آشکارتر است. یک فرمان چهار پره جدید و یک طراحی جدید داشبورد وجود دارد که نشان تجاری اطلاعات و سرگرمی چرخان BYD اکنون در کنار یک نمایشگر ابزار بزرگ برای راننده قرار گرفته است. داشبورد همچنین بافت پلاستیکی حجاری شده خود را از دست می دهد، که قبلاً دریچه های هوا را به یک ویژگی طراحی تبدیل می کرد – در عوض یک صفحه تخت مینیمالیستی وجود دارد.

کنسول میانی همچنین دارای روکش مشکی پیانویی با رنگ خاکستری مات سازگارتر با اثرانگشت جایگزین شده است، در حالی که کارت‌های درب بازطراحی شده‌اند.

فیس لیفت مهر و موم BYD: باتری ها، موتورها و شارژ

بزرگترین ارتقای BYD به Seal، نصب یک سیستم الکتریکی جدید 800 ولتی است. به بیان ساده، این اجازه می دهد تا قدرت بیشتری در اطراف خودرو حرکت کند – نرخ شارژ سریع تر و همچنین برخی بهبودهای اضافی مانند سیستم تعلیق تطبیقی ​​ارتقا یافته که دامنه توانایی گسترده تری دارد.

BYD نرخ شارژ جدید را فاش نکرده است – ماشین قدیمی روی 150 کیلو وات محدود شده بود، که امکان شارژ 10 تا 80 درصدی را در 37 دقیقه فراهم می کرد. اکنون می‌تواند همان درصد را در 25 دقیقه انجام دهد، یعنی 30% بهبود.

باطری کمی کوچکتر برای مدل بازار چین در دست ساخت است – 80.6 کیلووات ساعت در مقابل بسته 82.5 کیلووات ساعتی ماشین فعلی. تأثیر بر ارقام محدوده ناشناخته است، با رقمی که فقط برای چرخه آزمایش ملایم‌تر چین ارائه شده است.

چه زمانی می توانم یک BYD Seal جدید بخرم؟

ما انتظار داریم که مدل فیس لیفت شده به بریتانیا بیاید، و سرعت عرضه مدل BYD نشان می‌دهد که ممکن است قبل از پایان سال 2024 باشد. با این حال، این مورد تایید نشده است و قیمتی نیز اعلام نشده است.

BYD Seal فعلی از 45695 پوند در بریتانیا شروع می‌شود.

در بررسی ویدیوی ما در اینجا ببینید که چه چیزی از BYD Seal ساخته شده است:

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل