Rimac Nevera R یک هایپرکار الکتریکی 2107 اسب بخاری است که برای شکستن رکوردها طراحی شده است

Rimac Nevera R یک هایپرکار الکتریکی 2107 اسب بخاری است که برای شکستن رکوردها طراحی شده است

  • Rimac هایپرکار جدید Nevera R را راه اندازی کرد
  • سیستم انتقال قدرت تمام الکتریکی با 2107 اسب بخار
  • حتی سریعتر از Nevera اصلی – قهرمان غالب نوار درگ Carwow
  • بسته آیرودینامیکی جدید برای افزایش نیروی رو به پایین و راندمان
  • لاستیک‌های جدید بسیار چسبنده چسبندگی را بهبود می‌بخشند
  • قابلیت شتاب 0-60 مایل در ساعت در 1.74 ثانیه

ما در اینجا در Carwow از طرفداران بزرگ Rimac Nevera هستیم – این سریع‌ترین خودرویی است که تا به حال ثبت کرده‌ایم ¼ مایل در نوار درگ ما، که برای رساندن آن به وضعیت افسانه ای به تنهایی کافی است. اما این برای سازنده کروات Rimac کافی نیست، که Nevera را به چیزی سخت‌تر تبدیل کرده است – Nevera R.

قرار دادن قدرت حتی بیشتر از Nevera معمولی در بسته‌ای که برای عملکرد بهتر در مسیر تنظیم شده است، منجر به خودرویی با آمار واقعاً شگفت‌انگیز و امکان واقعی گرفتن بهترین خودروی «سریع‌ترین خودرو» شده است. برخی از سناریوها.

ویدئوی پیاده‌روی Mat را از Rimac Nevera R در اینجا ببینید:

Rimac Nevera R: موتورها، باتری ها و عملکرد

Rimac Nevera معمولی از قبل دارای اعدادی است که به نظر خیالی می‌آیند. این موتور 1914 اسب بخار گشتاور را در چهار موتور الکتریکی خود ایجاد می کند – یکی در هر چرخ.

اما Nevera R این قدرت را به 2107 اسب بخار می رساند.

که تأثیری مشابه بر عملکرد دارد. ریماک می گوید Nevera R می تواند 0-60 مایل در ساعت را فقط در 1.74 ثانیه انجام دهد – مشابه Nevera معمولی. این تفاوت در سرعت‌های بالاتر رخ می‌دهد، اما می‌تواند از 0 تا 186 مایل در ساعت در 8.66 ثانیه برسد – نیم ثانیه سریع‌تر از Nevera. برای درک این موضوع، یک خانواده معمولی SUV مانند فورد کوگا حتی نمی‌تواند به 60 مایل در ساعت در آن زمان.

بخشی از این عملکرد شگفت‌انگیز به وضوح از موتورهای الکتریکی قوی‌تر ناشی می‌شود، اما ریماک یک بسته باتری جدید نیز نصب کرده است. اگرچه ظرفیت آن کمی کمتر از Nevera معمولی است – 108 کیلووات ساعت به جای 120 کیلووات ساعت – مقاومت داخلی کمتری دارد، به این معنی که می‌تواند قدرت بیشتری را با سرعت بیشتری بدون گرم کردن ارائه کند.

این بسته کارآمدتر همچنین به این معنی است که برد تقریباً مشابه Nevera معمولی خواهد بود – حدود 300 مایل – و Nevera R می تواند 2107 اسب بخار کامل را تا 60٪ شارژ ارائه دهد. پس از آن، باید به «فقط» 1500 اسب بخار بسپارید…

باتری همچنان همان شکل Nevera است. به‌جای اینکه یک پلت‌فرم تخت «اسکیت‌برد» باشد، به شکل «H» است – که توزیع وزن را بهبود می‌بخشد، به پایین نگه داشتن خودرو در سطح زمین کمک می‌کند و موقعیت رانندگی بسیار بهتری را ایجاد می‌کند.

ما مشتاقانه منتظریم تا ببینیم آیا Nevera R می تواند به اندازه Nevera معمولی رکوردها را بشکند یا خیر. Nevera علاوه بر اینکه سریعترین خودرو در نوار درگ Carwow است (که با McMurtry Spierling گره خورده و تنها توسط Red Bull Drone 1 شکست خورده است) دارای EV نیز می باشد. رکورد دور پیست نوربرگ رینگ Nordschleife.

Rimac Nevera R: طراحی

Nevera R کاملاً متفاوت از Nevera معمولی به نظر می‌رسد، با مجموعه‌ای از بدنه‌های جدید با هدف افزایش کارایی آیرودینامیکی و همچنین ایجاد نیروی رو به پایین. در جلو، دماغه خودرو ظاهری سنتی‌تر از سوپراسپرت نسبت به جلوپنجره معمولی Nevera دارد، اما همه ورودی‌های هوا کاربردی هستند و برای خنک کردن باتری‌ها و موتورها و همچنین چسبیدن خودرو به جاده کار می‌کنند.< /p>

در سرعت 186 مایل در ساعت، Nevera R 400 کیلوگرم نیروی رو به پایین تولید می کند. مقدار زیادی از آن از بال بزرگ عقب فیبر کربنی ناشی می شود، که در واقع در دو لایه است و توسط جریان های هوای مختلف در امتداد سمت و سقف خودرو تغذیه می شود.

یک دیفیوزر پشتی بزرگ نیز وجود دارد و کل قسمت عقب کاملاً متفاوت از Nevera معمولی است.

چرخ‌ها 20 اینچ در جلو و 21 اینچ در عقب هستند و ترمزهای کربن-سرامیکی جدیدی را که فاقد مس هستند پنهان می‌کنند (زیرا این کار در برخی بازارها در سال 2025 ممنوع خواهد شد). آنها دارای یک لایه ماتریس سیلیکونی هستند که عملکرد توقف را بهبود می بخشد و به خنک شدن سریعتر آنها کمک می کند.

چرخ‌ها در لاستیک‌های جدید میشلین کاپ 2 پوشانده شده‌اند که بسیار بیشتر از لاستیک‌های Nevera معمولی متمرکز بر مسیر هستند. آنها منجر به کاهش کم فرمانی، بهبود چسبندگی و عملکرد بهتر در پیچ ها می شوند – به کمک یک سیستم بردار گشتاور اصلاح شده. این به قدری پیچیده است که در یک پیچ سخت، یک چرخ می تواند قدرت کامل را اعمال کند در حالی که چرخ دیگر می تواند همزمان از ترمز احیا کننده برای کاهش سرعت استفاده کند.

نتیجه این امر این است که Nevera R 3.8 ثانیه سریعتر از Nevera معمولی در اطراف مدار کوتاه Nardo هندلینگ است – جالب است ببینید که چگونه این امر به سایر مسیرهای مسابقه ترجمه می شود.

Rimac Nevera R چند است و آیا می توانم یکی بخرم؟

Nevera R دارای برچسب قیمتی 2.3 میلیون پوندی است – 300000 پوند بیشتر از Nevera معمولی. بعلاوه، تولید تنها به 40 دستگاه در سراسر جهان محدود شده است، بنابراین برای به دست آوردن یک رشته باید چند رشته را بکشید.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل