پورشه 50 سالگی 911 توربو را با نسخه ویژه جشن می گیرد

پورشه 50 سالگی 911 توربو را با نسخه ویژه جشن می گیرد

مدل کارکرد محدود از 911 RSR Turbo الهام گرفته شده است که تنها به 1974 نمونه در سراسر جهان محدود شده است

  • تقدیر از 911 توربو که در هفته خودروی مونتری رونمایی شد
  • اولین تولید 911 در سال 1974 نشان داده شد
  • مدل جدید مبتنی بر 911 توربو S
  • استایل اصلاح شده، اما پیشرانه استاندارد خودرو حفظ شده است
  • داخلی دارای صندلی‌های تارتان و آرم Turbo 50 است
  • قیمت کمی بیش از 200000 پوند

پورشه شرکتی است که بسیار مشتاق است میراث خود را جشن بگیرد، و برای سال 2024 یک سالگرد بسیار هیجان انگیز را جشن می گیرد – 50 سال از 911 توربوشارژ.

911 Turbo 50 Years جدید، 911 توربو اصلی را جشن می گیرد که برای اولین بار در نمایشگاه خودرو پاریس در سال 1974 به صورت تولیدی به نمایش درآمد. همچنین به مسابقه 911 RSR Turbo اشاره دارد که در سال 1973 رونمایی شد.

پورشه 911 توربو 50 سال: طراحی

طراحی نسخه ویژه 911 ادای احترام به هر دو توربو اصلی 911 با چیزی است که پورشه آن را «المان‌های طراحی بی‌وقت و زیبا و مدرن» می‌نامد. گزینه رنگ Turbonite وجود دارد، اولین باری که روی چرخ‌های 911 ارائه می‌شود که منحصراً طراحی شده است و مملو از نشان Turbo 50 است.

گرافیک وینیل توربو از هر طرف، از روی سرها شروع می‌شود و زیر خط پنجره اجرا می‌شود – این به احترام RSR Turbo است، در حالی که قطعات تزئینی خارجی مانند آینه‌ها، ورودی هوا و بال عقب به رنگ خاکستری آنتراسیت به پایان رسیده‌اند.

در را باز کنید و حتی تصویری از یک توربوشارژر را خواهید دید که از چراغ‌های حوضچه بیرون می‌آید، که یا لمسی شیرین است یا بهتر بگوییم گاوش. ما به شما اجازه می دهیم تصمیم بگیرید…

یک بسته اضافی Heritage Design رنگ بیرونی را برای متالیک Aventurine Green به اضافه یک عدد گرافیکی در کناره تغییر می‌دهد. این خودرو از تاج تاریخی پورشه 1964 روی کاپوت و کلاهک چرخ ها نیز استفاده می کند. برای کسانی که ظاهر کمی تمیزتر را ترجیح می دهند، Turbo 50 را می توان با گرافیک کمتر یا اصلاً بدون گرافیک داشت.

پورشه 911 توربو 50 سال: داخلی

داخلی نسبتاً جسورتر از بیرون است و واقعاً به فضای قدیمی/میراث متمایل است. چشمگیرترین افزوده تارتان مکنزی در پانل های مرکزی روکش صندلی ها و کارت های درب است. با چرم مشکی و برجسته های اضافی در Turbonite – کمربند ایمنی، دوخت و نوارهای تزئینی تضاد دارد.

بسته Heritage Design را اضافه کنید و تارتان بیشتری دریافت کنید – در تزئینات داشبورد، جعبه دستکش و منبت‌های پشتی صندلی. همچنین یک تاج تاریخی پورشه روی فرمان دریافت می‌کنید، در حالی که صفحه‌های ابزار و ساعت Sport Chrono سبز رنگ هستند.

پورشه 911 توربو 50 سال: سرعت آن چقدر است و آیا می توانم یکی بخرم؟

نسخه ویژه Turbo 50 Years صرفاً یک تمرین زیبایی شناختی است – بنابراین شما قدرت یا عملکرد بیشتری نسبت به 911 Turbo S مبتنی بر آن ندارید. همچنین مانند 911 اسپورت کلاسیک تفاوتی در سیستم انتقال قدرت ندارید – Turbo 50 Years گیربکس اتوماتیک PDK و سیستم چهار چرخ متحرک خود را حفظ می کند.

با قدرت 650 اسب بخار و سرعت 0-62 مایل در ساعت 2.7 ثانیه، به سختی عملکرد ضعیفی دارد.

911 Turbo 50 به 1974 نمونه در سرتاسر جهان محدود شده است، که مطمئناً تعداد کمی از آنها به بریتانیا می آیند – اگرچه مانند بسیاری از نسخه های ویژه پورشه، احتمالاً یک رابطه خوب با فروشنده محلی شما بهترین راه برای به دست آوردن آن است. نام خود را برای یک. با قیمتی بیش از 200000 پوند، ارزان نیست – اگرچه یک کرنوگراف پورشه همسان را برای همراهی با آن تهیه می کنید.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل