آئودی RS5 آوانت جدید به زودی عرضه می‌شود: تست خال‌دار خودروی داغ

آئودی RS5 آوانت جدید به زودی عرضه می‌شود: تست خال‌دار خودروی داغ

اگر آئودی S5 آوانت جدید برای شما به اندازه کافی سریع نیست، باید منتظر این باشید – آئودی RS5 جدید. برای همه چیزهایی که تا کنون می دانیم ادامه مطلب را بخوانید.

  • تست جدید آئودی RS5 خالدار
  • جایگزینی برای RS4 Avant
  • طراحی بیرونی ارائه شده توسط Carwow
  • احتمالاً از V6 هیبریدی پلاگین استفاده می شود
  • می تواند حدود 550 اسب بخار قدرت داشته باشد
  • انتظار می‌رود سال آینده رونمایی کامل شود

آئودی A5 و S5 کاملاً جدید اینجا هستند، اما ممکن است عجولان سرعت در بین شما این سوال را داشته باشند که پرچمدار RS5 کجاست. خوب، باید کمی بیشتر برای جایگزین BMW M3 Touring صبر کنید، اما در راه است و در حال آزمایش است.

می‌توانید انتظار داشته باشید که موتور V6 مشابه S5 مشاهده کنید، اما احتمالاً از سیستم هیبریدی پلاگین برای افزایش قدرت استفاده می‌شود. . تیم Carwow همچنین در برخی از رندرهای اختصاصی طراحی این خودروی جدید را پیش‌بینی کرده است.

طراحی جدید آئودی RS5

اکنون که آئودی A5 و S5 جدید فاش شده اند، تجسم RS5 جدید بسیار آسان تر است. آوانت اکنون چند بار دیده شده است، بنابراین بیایید نگاهی به این مدل پرچمدار و S5 جدید در کنار هم بیاندازیم.

با راه اندازی از جلو، می توانید ببینید سپر پایینی در RS5 کمی تهاجمی تر است. ورودی‌های هوای جانبی کمی بزرگ‌تر هستند و دارای چند نوار افقی در وسط هستند و همچنین سپر پایین‌تری کمی عمیق‌تر است.

آئودی RS5 آوانت جدید

با حرکت به سمت پایین، متوجه گشاد شدن قوس چرخ‌های عقب در RS5 خواهید شد – ویژگی که احتمالاً تایرهای عقب پهن‌تری را در خود جای می‌دهد. همچنین دریچه دیگری در جلوی درب ورودی وجود دارد، کمی شبیه به Audi RS3.

این عرض اضافی از قسمت عقب حتی بیشتر قابل توجه است، به طوری که RS5 بسیار عضلانی تر از A5 استاندارد به نظر می رسد. اگزوزهای دوقلو بیضی شکل اجباری RS نیز وجود دارند و درست هستند، اگرچه آنها بیشتر از RS4 خروجی به سمت داخل حرکت کرده اند.

رندر انحصاری: جلوی جدید آئودی RS5 آوانت

تیم Carwow در جداسازی دیجیتالی استتار در RS5 جدید تلاش کرده است، و این رندرها به شما ایده بسیار خوبی از شکل ظاهری خودرو می دهد.

انحصاری رندر: جدید آئودی RS5 آوانت عقب

پنجره جلوپنجره دارای الگوی لانه زنبوری اسپرت تری نسبت به A6 و S6 استاندارد است، اگرچه هیئت منصفه هنوز در مورد قرارگیری مرکزی لوله های اگزوز تصمیم نمی گیرند. آنها قسمت عقب خودرو را کمی شیب دار نشان می دهند، بنابراین امیدواریم آئودی آنها را به سمت لبه ها برگرداند.

موتور و عملکرد جدید آئودی RS5

قدرت در آئودی RS5 جدید احتمالاً از همان موتور 3.0 لیتری V6 367 اسب‌بخاری که در S6 می‌بینید، به دست می‌آید. انتظار می رود که سیستم هیبریدی هم قدرت را افزایش دهد و هم آلایندگی کمتری داشته باشد.

ببینید چگونه رقابت آئودی RS4 در یک مسابقه درگ پیش می‌رود…

این به معنای افزودن یک موتور الکتریکی به ترکیب است، و این می تواند از پورشه پانامرا باشد. مدل 4S E-Hybrid یک موتور 190 اسب بخاری دارد و با اضافه کردن آن به موتور S5 می‌توان حدود 550 اسب بخار قدرت تولید کرد.

آئودی RS5 آوانت جدید

این دقیقاً 100 اسب بخار بیشتر از Audi RS4 Avant خروجی است، بنابراین باعث می‌شود این خودروی جدید بسیار شیک باشد. در حالی که سرعت 0-60 مایل بر ساعت RS4 4.1 ثانیه طول می کشد، این RS5 جدید می تواند به زمان سرعت 3.6 ثانیه ای BMW M3 Touring بسیار نزدیک تر شود.

داخلی و سرگرمی جدید آئودی RS5

در حالی که هنوز هیچ تصویر رسمی از کابین RS5 وجود ندارد، Audi S5 جدید ایده بسیار خوبی از ظاهر آن به شما می دهد.

داخلی جدید آئودی S5< /em>

شما می توانید انتظار داشته باشید که طرح داشبورد یکسانی داشته باشد، با نمایشگر دیجیتالی 11.9 اینچی و صفحه نمایش لمسی 14.5 اینچی که جای خود را به خود جلب می کند. یک صفحه نمایش 10.9 اینچی اختیاری سرنشین نیز تقریباً مطمئناً در دسترس خواهد بود.

بدیهی است که برخی ارتقاهای اسپورت برای متمایز کردن RS5 وجود خواهد داشت. صندلی‌های اسپرت ارتقا یافته یک شرط مطمئن هستند و احتمالاً فرمانی با تزئینات آلکانتارا و دوخت‌های قرمز فراوان – و همچنین گرافیک‌های مخصوص RS برای صفحه‌های مختلف پیدا خواهید کرد.

چه زمانی می توانم آئودی RS5 جدید را بخرم؟

با A5 و S5 استاندارد که قرار است اواخر امسال به فروش برسند، باید حداقل تا اوایل سال 2025 منتظر بمانید تا آئودی RS5 جدید وارد نمایشگاه شود.

همچنین نسبت به S5 امتیاز بالایی خواهد داشت. قیمت این خودرو از نزدیک به 70000 پوند شروع می شود، بنابراین پرچمدار RS5 تقریباً به طور قطع شش رقمی خواهد شد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین خود را به‌صورت آنلاین با قیمتی عالی بفروشید، و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل