Mercedes-Maybach SL یک V8 فوق لوکس دراپ تاپ است

Mercedes-Maybach SL یک V8 فوق لوکس دراپ تاپ است

اولین خودروی اسپورت Maybach بر اساس SL ساخته شده است و در دو تم چشم نواز ارائه شده است

  • تاپ لوکس دارای ظاهری منحصر به فرد و فضای داخلی مجلل است
  • دارای یک موتور V8 توئین توربو
  • گزینه های سفارشی سازی فراوان
  • لوازم جانبی Maybach برای مطابقت با خودرو
  • صندلي‌هاي عقب به عرشه عقب دوبل حبابي از دست رفتند
  • در هفته اتومبیل مونتری در کالیفرنیا راه اندازی شد

نام Maybach بیشتر با لیموزین‌های فوق‌العاده انحصاری مرتبط است، اما اکنون برای اولین بار مرسدس بنز آن را روی یک خودروی اسپرت اعمال کرده است. مرسدس میباخ SL بر اساس مرسدس SL معمولی ساخته شده است اما ظاهری مجلل پیدا کرده و جایگاه خود را در صدر طیف وسیع مایباخ – متشکل از کلاس S، GLS و EQS SUV< می گیرد. /a>.

Maybach SL تجمل را برای پرواز در زیر رادار نمی‌داند – این یک تغییرات عجیب و غریب است، از برخی جهات به سختی می‌توان آن را به عنوان خودرویی که بر اساس آن ساخته شده است تشخیص داد.

Mercedes-Maybach SL: طراحی

بارزترین تغییر طراحی این است که در جلو مشاهده شود. جلوپنجره معمولی AMG SL با یک جلوپنجره عمودی سنتی تر، کامل با تزئینات کاپوت جایگزین شده است. نه تنها کروم زیادی وجود دارد، بلکه دارای نورپردازی است و چراغ‌های جلوی جدید با لهجه‌های رزگلد احاطه شده است.

عرشه عقب به یک فضای دو اسکوپ جدید گسترش یافته است، که به فضایی می خورد که در غیر این صورت توسط صندلی های عقب اشغال می شود – مایباخ SL را در مقایسه با آرایش 2+2 SL معمولی، یک خودروی دو نفره سختگیر می کند.

سپرهای جدید جلو و عقب نیز مانند قاب شیشه جلو، به‌طور گسترده‌ای کرومی هستند.

هر دو طرح رنگی انتخاب شده نسبتاً چشم نواز هستند – با رنگ دو رنگ قرمز یا سفید با کلاه سیاه.

این فقط یک کلاه سیاه نیست، بلکه دارای یک باله کرومی است که در امتداد مرکز قرار دارد، نشان Maybach در سراسر آن تکرار شده و چندین لایه لاک دارد. همچنین لوگوی Maybach را در سقف پارچه ای چند لایه ادغام شده است.

Mercedes-Maybach SL: داخلی و موتور

ساختار داخلی مانند SL معمولی باقی مانده است، اما با چرم ناپا «برنزه‌شده پایدار» به رنگ سفید کریستالی در سراسر درها، کنسول میانی و صندلی‌ها، مانند بقیه خودروها چشم‌نواز است. طراحی گلدار و تزئینات کرومی جلوه را به پایان می رساند.

اگر می‌خواهید با ماشین خود مطابقت داشته باشید، طیف کاملی از لوازم جانبی Maybach از جمله ژاکت چرمی موجود است.

Maybach از نسخه‌ای از مرسدس بنز 4.0 لیتری V8 با توربوشارژر دوقلو استفاده می‌کند که در طیف معمولی SL آشناست. این خودرو از قوی‌ترین نسخه AMG SL63 استفاده می‌کند – 585 اسب بخار قدرت تولید می‌کند و دارای چهار چرخ متحرک و گیربکس 9 سرعته خودکار است.

به‌جای سرعت کامل، برای راحتی و ظرافت تنظیم شده است، هرچند – 0-62 مایل در ساعت در مایباخ نیم ثانیه بیشتر از SL63 استاندارد طول می‌کشد. همچنین یک اگزوز ساکت‌تر و عایق‌بندی گسترده‌تر وجود دارد که می‌باخ SL را نسبت به برادر تنظیم‌شده با AMG اصلاح‌تر می‌کند.

چقدر است و آیا می توانم یکی بخرم؟

Maybach SL در بریتانیا در دسترس خواهد بود، اگرچه قیمت و عرضه آن اعلام نشده است. با این حال، رقمی در حدود 200000 پوند انتظار می رود.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل