آئودی RS6 e-tron جدید مشاهده شد: پورشه تایکان خود را لغو کنید؟

آئودی RS6 e-tron جدید مشاهده شد: پورشه تایکان خود را لغو کنید؟

آئودی RS6 e-tron در حال نزدیک‌تر شدن به واقعیت است و این خودروی الکتریکی سریع اوایل سال آینده معرفی می‌شود.

  • آئودی RS6 e-tron جدید پیدا شد
  • نسخه داغ A6 e-tron که اخیراً معرفی شده است
  • طراحی تهاجمی تر از آن ماشین
  • می تواند بیش از 800 اسب بخار قدرت داشته باشد
  • انتظار می رود نمای داخلی همانند A6 باشد
  • نمایش کامل سال آینده ارائه می شود

Audi A6 e-tron به‌تازگی معرفی شده است، همانند S6 گرم‌شده – اما مدل پرچرب RS چطور؟ خوب این توسط عکاسان جاسوسی Carwow در حال آزمایش مشاهده شده است، و می توانید انتظار داشته باشید که در اوایل سال 2025 عرضه شود.

این جایگزین برای پورشه تایکان توربو S می‌تواند تا 800 اسب‌بخار قدرت داشته باشد و ظاهری تهاجمی‌تر از A6 استاندارد نیز دارد.

طراحی جدید آئودی RS6 e-tron

Audi RS6 e رندر انحصاری -tron

با رونمایی کامل آئودی A6 e-tron جدید، می توانید ایده بسیار بهتری از شکل ظاهری RS6 e-tron جدید دریافت کنید. عکاسان جاسوس Carwow مدل متمرکز بر عملکرد را در بیرون و اطراف مشاهده کرده‌اند، بنابراین بیایید یک بازی تفاوت را انجام دهیم.

جدید آئودی A6 در مقابل RS6 جلو

با راه‌اندازی از جلو، می‌توانید ببینید که سپر پایینی در RS6 کمی عمیق‌تر و تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد، با برخی خطوط افقی در ورودی‌های هوای جانبی بزرگ‌تر و برخی دریچه‌های اضافی در نزدیکی قوس چرخ‌ها.

آئودی A6 جدید در مقابل RS6 سمت

تغییرات در کناره‌ها دشوارتر است. به نظر می‌رسد چرخ‌های آلیاژی نصب‌شده در این خودروی آزمایشی منحصربه‌فرد RS6 هستند و ممکن است رکاب‌های جانبی مختلفی نیز در زیر پوشش پنهان شوند.

آئودی A6 جدید در مقابل RS6 عقب

با حرکت به سمت عقب، RS6 در واقع عریض‌تر از A6 استاندارد به نظر نمی‌رسد، با این حال دیفیوزر پایینی بسیار شدیدتر به نظر می‌رسد. این خودروی آزمایشی همچنین دارای یک اسپویلر لبه صندوق عقب است که در A6 e-tron وجود ندارد.

موتورهای جدید آئودی RS6 e-tron و عملکرد

آئودی RS6 e-tron جدید قطعات را با پورشه ماکان EV به اشتراک خواهد گذاشت، اگرچه حتی می تواند قدرت بیشتری از آن ماشین داشته باشد. Macan Turbo در حالت راه اندازی 639 اسب بخار قدرت دارد که تنها 9 اسب بخار بیشتر از RS6 Avant فعلی است.

آئودی RS6 جدید e-tron front

وزن اضافی باتری‌های EV به این معنی است که RS6 e-tron جدید برای سریع‌تر کردن آن نسبت به خودروی قدیمی به قدرت بسیار بیشتری از این نیاز دارد و آئودی در گذشته تأیید کرده است که این مجموعه قطعات قادر به تولید قدرت بسیار زیادی مانند پورشه تایکان توربو S.

جدید چراغ های عقب آئودی RS6 e-tron

این موضوع را یک سال پیش و قبل از معرفی تایکان توربو اس جدید تایید کرد. ماشین قدیمی 761 اسب بخار قدرت داشت. این به اندازه عملکرد عجیب و غریب Audi RS e-tron GT نیست، آن خودرو دارای 925 اسب بخار قدرت است، اما با حدود 800 اسب بخار 0 -60 مایل در ساعت باید به راحتی در کمتر از 3.0 ثانیه قابل دستیابی باشد.

داخلی جدید آئودی RS6 e-tron و سیستم اطلاعات سرگرمی

اکنون که آئودی A6 e-tron استاندارد معرفی شده است، می توانیم ایده بسیار خوبی از ظاهر داخلی RS6 e-tron داشته باشیم. انتظار داشته باشید که طراحی تقریباً یکسانی با مدل آشپزی داشته باشید، فقط با چند زیورآلات اسپرت اضافه شده است.

جدید داشبورد داخلی آئودی A6 e-tron

تغییرات احتمالاً شامل صندلی‌های اسپورت ارتقا یافته، فرمان اسپرت با تزئینات آلکانترا و رنگ‌های قرمز فراوان در اطراف محل می‌شود. گرافیک RS ویژه برای سیستم اطلاعات سرگرمی نیز تقریباً قطعی است.

صندلی های جلوی داخلی جدید آئودی A6 Sportback e-tron

در مورد فناوری، A6 e-tron استاندارد با سه صفحه نمایش در داخل موجود است. یک صفحه نمایش دیجیتالی 11.9 اینچی برای راننده، یک صفحه نمایش لمسی مرکزی 14.5 اینچی و یک صفحه نمایش 10.9 اینچی برای سرنشینان وجود دارد. انتظار می رود همین تنظیمات را در RS6 e-tron مشاهده کنید.

چه زمانی می توانم آئودی RS6 e-tron جدید بخرم؟

آئودی A6 e-tron استاندارد و S6 e-tron به تازگی رونمایی شده‌اند، بنابراین احتمالاً باید حداقل تا اوایل سال 2025 منتظر بمانید تا RS6 داغ وارد خیابان‌ها شود. با شروع قیمت A6 از حدود 70000 پوند، RS6 به شش رقمی افزایش می یابد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل