بهترین جایگزین های آئودی A5 در سال 2024

بهترین جایگزین های آئودی A5 در سال 2024

Audi A4 به تازگی با Audi A5 جدید جایگزین شده است. این خودرو دارای طراحی کاملاً جدید، فضای داخلی بازنگری شده و مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید است که باعث می‌شود خودروهایی مانند مرسدس کلاس C و BMW سری 3 در حال لرزش باشند. لاستیک های آنها می‌توانید درباره آئودی A5 جدید در خبر Carwow

اطلاعات بیشتری کسب کنید

اما اگر نتوانید منتظر بمانید تا این خودرو به فروش برسد، چه؟ خوب در اینجا 10 جایگزین برای آئودی A5 جدید وجود دارد که اگر می خواهید در اسرع وقت پشت فرمان خودروی ممتاز جدید خود بنشینید، باید در نظر بگیرید.

10 بهترین جایگزین آئودی A5 عبارتند از:

  1. BMW سری 3
  2. Mercedes C-Class
  3. فولکس واگن پاسات
  4. Audi A4
  5. تسلا مدل 3
  6. Volvo V60
  7. پژو 508
  8. Lexus NX
  9. BMW i4
  10. Audi Q4 e-tron

1. BMW سری 3

BMW سری 3

اگر به دنبال یک خودروی لوکس هستید، بی‌ام‌و سری 3 تقریباً در رادار شماست. این به زیبایی ساخته شده است، با فناوری پیشرفته بسته بندی شده است و همچنین یک رزمناو واقعا راحت است.

بسیاری از این فناوری اختیاری است، که برای خودرویی با این قیمت مایه شرمساری است، اما ممکن است مایل باشید از این موضوع عبور کنید زیرا رانندگی با آن بسیار خوب است. تعداد کمی از سالن‌ها می‌توانند با سری 3 در جاده‌ای پر پیچ و خم برابری کنند.

2. مرسدس کلاس C

مرسدس کلاس C

خودروی دیگری که احتمالاً به ذهن شما خطور کرده است مرسدس کلاس C است و دلیل خوبی هم دارد. این یکی از پیشرفته‌ترین سالن‌های اجرایی موجود است، و همچنین یکی از زیباترین فضای داخلی را دارد.

کیفیت کابین ممکن است به خوبی سری 3 نباشد، و کنترل‌های حساس لمسی دارید، اما کلاس C خودرویی بسیار آرامش‌بخش برای رانندگی در مسافت‌های طولانی است و طیف وسیعی از موتورها در آن وجود دارد. پیشنهاد.

3. فولکس واگن پاسات

Volkswagen Passat

اگر به دنبال حداکثر فضای داخلی برای پول خود هستید، Volkswagen Passat مکانی عالی برای شروع است. این خودروی مستغلات دارای فضای پاهای عقب بسیار زیاد است و در عین حال یک فضای داخلی باکیفیت و مجهز دارد.

حیف است که پاسات جدید با موتور دیزلی موجود نیست، و رانندگی با آن کمی کسل کننده است، اما حداقل در بزرگراه و هیبریدی پلاگین می تواند به تنهایی 80 مایل را با نیروی الکتریکی انجام دهد.

4. آئودی A4

Audi A4

اگر نمی‌توانید منتظر آئودی A5 جدید باشید، اما همچنان یک سالن شیک با چهار حلقه روی کاپوت می‌خواهید، چرا آئودی A4 خروجی را در حالی که هنوز می‌توانید نگیرید؟ هنوز مقدار زیادی در انبار موجود است، و همچنین معاملات خوبی نیز وجود دارد.

A4 هنوز چیزهای زیادی برای آن دارد. شما یک فضای داخلی خوش ساخت، فناوری های فراوان و رانندگی راحت و فضای داخلی زیادی دارید. فقط انتظار نداشته باشید رانندگی به اندازه BMW سری 3 لذت بخش باشد.

5. تسلا مدل 3

تسلا مدل 3

اگر اولین گام‌های خود را برای ورود به EV< /a> مالکیت. این بیشتر به این دلیل است که شما به شبکه عالی سوپرشارژر دسترسی کامل دارید و مدیریت سفرهای طولانی مدت را بسیار آسان‌تر می‌کند.

فضای داخلی بدون دکمه کمی به آن عادت می کند، اما زمانی که به آن دست پیدا کردید، رانندگی با مدل 3 آسان می شود و فناوری های زیادی برای رهایی از فشار از وظایف رانندگی روزانه وجود دارد.

6. Volvo V60

Volvo V60
< /شکل>

Volvo V60 پس از اینکه سال گذشته برند سوئدی این ملک شیک را قطع کرد، به نمایشگاه‌ها بازگشت. دیدن بازگشت آن خوب است زیرا V60 راحت، کاربردی و مملو از کیت ایمنی است.

سیستم اطلاعات سرگرمی به خوبی جایگزین‌های آلمانی آن نیست، اما به راحتی می‌توان از آن گذشت، زیرا ولوو بسیار شیک است، هم در داخل و هم از بیرون، و صندوق عقب بزرگی دارد.

7. پژو 508

پژو 508
< /شکل>

شاید به دنبال چیزی هستید که کمی در سمت چپ قرار بگیرید؟ خوب، پژو 508 با طعم پاریسی پر شده است و یکی از مدرن‌ترین فضای داخلی موجود در بازار را دارد – و همچنین به‌طور کامل با آخرین فناوری‌ها پر شده است.

این صندلی‌های عقب بسیار تنگ دارد، و موقعیت رانندگی عجیب و غریب برای همه کار نمی‌کند، اما 508 واقعاً برای رانندگی راحت است و همچنین طیف وسیعی از موتورهای کارآمد ارائه می‌شود.

8. Lexus NX

Lexus NX

Lexus ماشین‌های لوکس فوق‌العاده‌ای می‌سازد، اما سالن ES کمی قدیمی شده است. اگر هنوز چیزی از برند ژاپنی عجیب و غریب را با پول Audi A5 می‌خواهید، باید NX SUV را بررسی کنید.

بسیار عالی به نظر می‌رسد، با یک موتور هیبریدی کارآمد عرضه می‌شود و برخی از راحت‌ترین صندلی‌ها را در کار دارد. شما همچنین بسیاری از فناوری‌ها را به‌صورت استاندارد دریافت می‌کنید، اگرچه حیف است که Android Auto بی‌سیم وجود نداشته باشد.

9. BMW i4

BMW i4

بگذارید فرض کنیم شما آماده هستید تا به یک خودروی برقی تغییر دهید، اما همچنان می خواهید یک نشان آلمانی شیک روی کاپوت خودرو داشته باشید. خوب شما باید BMW i4 را بررسی کنید. زیبایی این خودرو این است که به عنوان یک EV متمایز نیست، فقط شبیه یک گرن کوپه معمولی سری 4 است.

ممکن است به خاطر باتری های سنگین، رانندگی به اندازه آن ماشین لذت بخش نباشد، اما در بزرگراه بسیار پیشرفته است و شما یکی از بهترین سیستم های اطلاعات سرگرمی موجود در بازار را دریافت می کنید. همچنین یک مدل فوق‌العاده سریع M50 برای شیاطین سرعت وجود دارد.

10. آئودی Q4 e-tron

Audi Q4 e-tron

اگر می خواهید یک آئودی سالون برقی داشته باشید، باید مدتی برای A4 e-tron جدید صبر کنید، اما اگر حوصله صبر کردن ندارید، Q4 e-tron SUV الکتریکی گزینه عالی دیگری است. جادار و راحت برای رانندگی است، و فضای داخلی مکانی دوست‌داشتنی برای گذراندن زمان است.

ممکن است این خودرو بهترین محدوده رانندگی را در کلاس خود نداشته باشد، و کنترل‌های داخلی حساس به لمس بسیار جالب هستند، اما نمی‌توانید با میزان فناوری موجود در این خودروی برقی بحث کنید. اگر می‌خواهید استایلی شبیه کوپه داشته باشید، نسخه اسپورت بک نیز وجود دارد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از راحتی در خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل