آئودی A5 جدید فاش شد: بهتر از BMW سری 3؟ 

آئودی A5 جدید فاش شد: بهتر از BMW سری 3؟ 

این آئودی A5 جدید است و ممکن است آن چیزی که شما انتظار دارید نباشد. این یک کوپه دو در نیست، اما در واقع جایگزین A4 به عنوان سالن اجرایی کامپکت جدید آئودی شده است.

  • آئودی A5 جدید معرفی شد
  • نام جدید برای جایگزین A4
  • طراحی بیرونی مدرن تر
  • S5 از موتور بنزینی V6 استفاده می کند
  • داخلی مشابه Q6 e-tron
  • در اواخر امسال به فروش می رسد

Audi A5 کاملاً جدید اینجاست، و جایگزین A4 امروزی به عنوان BMW 3 این برند می‌شود. سریو مرسدس کلاس C جایگزین. می‌توانید بین طعم‌های سالنی و استیتی یکی را انتخاب کنید، و S5 با عملکرد بالا نیز معرفی شده است.

کل طیف A5 با احتراق داخلی مطابق با ساختار نامگذاری جدید آئودی تامین می شود. اعداد زوج اکنون برای خودروهای الکتریکی رزرو شده است. این بدان معناست که یک A4 e-tron در تاریخ دیگری برای ارائه یک BMW i4 جایگزین خواهد شد.

طراحی جدید آئودی A5

شاید آئودی A5 را به‌عنوان یک کوپه اسپرت یا به‌عنوان یک کابریولت شیک بشناسید، اما اکنون به سالن اجرایی جمع و جور این برند تبدیل شده است. نسخه Avant estate نیز موجود است.

جلوی سالون جدید آئودی A5

از قبل متوجه خواهید شد که این یک مورد تکامل است تا انقلاب، اگرچه این A5 جدید نسبت به A4 که جایگزین آن شده است مدرن‌تر به نظر می‌رسد. این کاپوت دارای انحنای تندتر نسبت به قبل است، چراغ‌های جلویی مدرن‌تر و جلوپنجره بسیار عریض‌تری دارد تا با شکوه‌تر به نظر برسد.

آئودی A5 جدید طرف آوانت

با حرکت به سمت پایین، چرخ‌های آلیاژی 17 اینچی را به‌صورت استاندارد دریافت می‌کنید که اگر S-Line یا S5 را انتخاب کنید، به 19 اینچ می‌رسد. همچنین آلیاژهای 20 اینچی در لیست گزینه ها وجود دارد. دستگیره‌های درهای هموار به A5 جدید کمک می‌کنند براق‌تر و آیرودینامیک‌تر به نظر برسد.

جدید ربع عقب سالون آئودی A5

شبیهی به Audi Q6 e-tron SUV در عقب وجود دارد، بیشتر به لطف نوار نوری با عرض کامل زیبا به نظر می رسد. به نظر می‌رسد نوک‌های اگزوز نیز واقعی هستند که در مقایسه با تریم‌های تقلبی ارزان قیمتی که در A4 خریداری کردید، تغییر خوبی است.

آئودی S5 جدید عقب آوانت

اگر به سراغ آئودی S5 گرم‌شده می‌روید، تغییراتی در ظاهر اسپرت وجود دارد که به برجسته‌تر شدن آن کمک می‌کند. سپر جلو با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر عمیق‌تر و تهاجمی‌تر است، چرخ‌های آلیاژی بی‌نظیری از طرح‌های منحصربه‌فرد وجود دارد و شما چهار لوله اگزوز در عقب دارید.

موتورهای جدید آئودی A5 و عملکرد

آئودی A5 جدید با چند موتور بنزینی و دیزلی مختلف در دسترس است که همگی با یک گیربکس اتوماتیک دوکلاچه جفت می شوند. با این حال، هیچ نسخه تمام الکتریکی وجود ندارد، اگر دوست دارید در سالن آئودی خود طعم خودروی برقی را بچشید، باید منتظر Audi A4 e-tron باشید.

آئودی A5 جدید جلوی سالن

ماشین‌های سطح پایه دارای یک موتور 2.0 لیتری بنزینی با قدرت 150 اسب بخار و دیفرانسیل جلو هستند، یا می‌توانید همان واحد را با قدرت 204 اسب بخار و تمام چرخ متحرک داشته باشید. برای رانندگان مایل بزرگراه، یک دیزل 2.0 لیتری توربوشارژ موجود است و همچنین 204 اسب بخار قدرت دارد.

جدید آئودی A5 یک چهارم جلو

گزینه هیجان‌انگیز در اینجا در آئودی S5 جدید وجود دارد، زیرا این خودرو دارای یک موتور 3.0 لیتری توربوشارژ V6 است. برخلاف S4 قدیمی، این S5 به جای دیزل، بنزینی دارد و 367 اسب بخار قدرت دارد. این 7 اسب بخار کمتر از BMW M340i است، با این حال آئودی هنوز زمان 0 تا 60 مایل در ساعت را برای S5 ذکر نکرده است، بنابراین باید منتظر بمانید و ببینید که این سالن تمام چرخ متحرک چه نوع عملکردی می تواند ارائه دهد.

آئودی S5 سالون عقب /figcaption>

پرچمدار آئودی RS4 در ادامه مسیر ادامه خواهد داشت، و شما می توانید داستان ما را در مورد آن خودرو بررسی کنید اینجا.

داخلی و سرگرمی جدید آئودی A5

شباهت‌های زیادی بین کابین آئودی A5 جدید و Q6 e-tron مشاهده خواهید کرد، و دلیل آن این است که آنها از سیستم اطلاعات سرگرمی “Digital Stage” استفاده می‌کنند.

داخل کامل آئودی S5 جدید

این شامل یک پانل بزرگ و منحنی روی داشبورد است که یک صفحه نمایش دیجیتالی 11.9 اینچی راننده و یک صفحه نمایش لمسی 14.5 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی را در خود جای داده است. یک صفحه نمایش 10.9 اینچی سرنشین نیز به عنوان یک آپشن موجود است و به سرنشین جلو اجازه می دهد ویدیوها را در حال حرکت پخش کند.

کابین جدید آئودی A5

طراحی کلی پیشرفت بزرگی نسبت به آئودی A4 خروجی است. آن ماشین کابین بسیار خوش ساختی داشت، اما کم کم داشت به سن خود می رسید. A5 به لطف داشبورد و نور محیطی بسیار طراحی داخلی بسیار مدرن تری دارد و S5 دارای صندلی های اسپرت و فرمان مخصوص S است.

آئودی A5 جدید: چه زمانی می توانم یکی بخرم؟

آئودی A5 در این ماه در آلمان برای سفارش در دسترس خواهد بود و همچنین در چند هفته آینده، دفترهای سفارش بریتانیا نیز باز خواهد شد.

آئودی A5 جدید ربع جلو

هنوز قیمتی برای مشتریان بریتانیایی مشخص نشده است، با این حال A5 معادل 38000 پوند در آلمان قیمت دارد که تقریباً مشابه A4 فعلی است.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

خروج از نسخه موبایل