گروه Carwow سرمایه گذاری جدید 52 میلیون دلاری را برای تسریع رشد بریتانیا و مقیاس عملیات اروپایی تضمین می کند

گروه Carwow سرمایه گذاری جدید 52 میلیون دلاری را برای تسریع رشد بریتانیا و مقیاس عملیات اروپایی تضمین می کند

گروه Carwow 52 میلیون دلار (41 میلیون پوند) در دور جدید بودجه جمع آوری کرده است تا رشد خود را در بریتانیا، آلمان و اسپانیا تسریع بخشد.

  • سرمایه گذاری توسط Bessemer Venture Partners و همچنین سرمایه گذاران موجود Carwow از جمله Accel، Balderton، Episode 1 و Vitruvian
  • شریکی برای تسریع چشم انداز خود برای تبدیل شدن به بازار آنلاین تغییر خودرو
  • درآمدهای گروه کاروو در نیمه اول 56 درصد رشد کرد
  • Carwow به عنوان یکی از سریع‌ترین شرکت‌های فناوری بریتانیا در سال 2023 معرفی شد. اکنون بیش از 10 میلیون نفر از Carwow برای کمک به یافتن یا فروش خودرو استفاده کرده‌اند

لندن، 14 ژوئیه 2024: گروه Carwow، که شامل بازار آنلاین Carwow Auto Express، evo، Driving Electric و Carbuyer است – در دور جدید بودجه 52 میلیون دلاری (41 میلیون پوند) جمع آوری کرده است. رشد خود را در سراسر بریتانیا، آلمان و اسپانیا تسریع کند.

دور تأمین مالی توسط شرکت سرمایه گذاری خطرپذیر جهانی Bessemer Venture Partners رهبری شد. Bessemer طیف متنوعی از شرکت‌ها را در سبد سرمایه‌گذاری خود دارد، از جمله نیروگاه‌های فناوری، LinkedIn و Shopify، و تعدادی از سرمایه‌گذاران فعلی Carwow از جمله Accel، Balderton، Episode 1 و Vitruvian به این دور سرمایه‌گذاری اخیر پیوسته‌اند.

بیش از 10 میلیون مشتری از Carwow برای کمک به خرید و فروش خودرو از زمان شروع کسب‌وکار استفاده کرده‌اند و سال گذشته نزدیک به 3 میلیارد پوند خودرو از طریق این پلتفرم خریداری شد در حالی که 1.8 میلیارد پوند خودرو برای فروش از طریق Sell My Car (SMC).

این آخرین سرمایه‌گذاری، که توسط Arma Partners توصیه شده است، برای افزایش برنامه‌های رشد استراتژیک Carwow از جمله مقیاس‌بندی بیشتر و گسترش سرویس SMC در بریتانیا برای جذب مشتریان بیشتر و تامین خودروهای بیشتر برای شرکای فروشنده‌اش استفاده خواهد شد.

تمرکز ویژه بر بهبود فرآیندهای پرداخت و توسعه بیشتر پیشنهاد حمل و نقل آن خواهد بود. Carwow همچنین به دنبال معرفی سرویس SMC به عملیات آلمانی خود در سال 2025 خواهد بود.

این کسب‌وکار در H1 شاهد رشد خیره‌کننده‌ای بود و درآمد آن به میزان 56 درصد افزایش یافت، زیرا مشتریان بیشتری برای تغییر خودروهای خود به صورت آنلاین حرکت می‌کردند و طی چند ماه آینده تیم‌های مهندسی و محصولات خود را به طور قابل‌توجهی گسترش خواهد داد تا مرحله بعدی رشد را ارائه دهد.< /p>
جان ویکمنیس، مدیر عامل گروه کاروو، می‌گوید: «این یک نقطه عطف دیگر برای Carwow است. «در طول سه سال گذشته، ما خستگی‌ناپذیر برای توسعه پیشنهاد تغییر خودرو در بریتانیا کار کرده‌ایم و به مصرف‌کنندگان امکان دسترسی به هزاران شریک را می‌دهیم که می‌توانند به آنها در خرید ماشین جدید و قدیمی خود را بفروشند. مشتریان ما وسعت انتخاب و راحتی مدیریت هر مرحله از سفر تغییر خودروی خود را به صورت آنلاین دوست دارند و شرکا برای کمک به فروش خودروهای جدید و موجودی منبع به ما متکی هستند. با توجه به واکنش خارق‌العاده به طرح استراتژیک ما در بریتانیا، ما هیجان‌زده هستیم که از این بودجه جدید برای ارائه پیشنهاد خود به مشاغل موجود در آلمان و اسپانیا استفاده کنیم. ما همچنین به سرمایه‌گذاری در فناوری‌های جدید ادامه خواهیم داد تا به شرکایمان کمک کنیم که به‌طور یکپارچه خودروها را مستقیماً از میلیون‌ها نفری که هر ماه از Carwow استفاده می‌کنند، ارزیابی، خرید و جمع‌آوری کنند.»

الکس فرارا، شریک Bessemer Venture Partners، اظهار داشت: «من سال‌ها از طرفداران ویدیوها و محتوای Carwow بودم و مانند میلیون‌ها نفر دیگر، عاشق بررسی‌های بی‌طرفانه و غنی از اطلاعات خودرو و مسابقات درگ آن‌ها هستم. سرگرمی مفرح و بی احترامی پیشنهاد مصرف‌کننده Carwow به همان اندازه هیجان‌انگیز است که به ساده‌تر کردن تعویض خودرو برای مصرف‌کنندگان در سراسر اروپا کمک می‌کند – و با بیش از ۹ میلیون تغییر خودرو در سال تنها در بریتانیا، ما مشتاقانه منتظر حمایت از تیم مدیریت در رشد تجارت و ارائه هستیم. بر روی پتانسیل واقعی آن تمرکز Carwow بر استفاده از تخصص محتوایی و ردپای خود برای هدایت خدمات بازرگانی خود از طریق مشارکت فروشنده، آن را در این دسته منحصر به فرد و قانع کننده می کند.”

در آوریل 2023، Carwow به عنوان یکی از سریع‌ترین شرکت‌های فناوری بریتانیا در حال رشد از طریق گنجاندن آن در E2E Tech 100 شناخته شد، فهرستی که شرکت‌های فناوری را بر اساس درآمدهای دو سال گذشته تجلیل می‌کند.

>

خروج از نسخه موبایل