خودرو

تویوتا، سوبارو و مزدا برای ساخت موتورهای احتراقی جدید EV-Fighting همکاری می کنند

تویوتا، سوبارو و مزدا برای ساخت موتورهای احتراقی جدید EV-Fighting همکاری می کنند

هنوز مکانی برای ICE در عصر EV – سه برند ژاپنی با هم همکاری خواهند کرد

  • نسل جدید موتورهای احتراق داخلی رونمایی شد
  • تویوتا، سوبارو و مزدا با هم بر روی موتورهای دوستدار محیط زیست کار می کنند
  • واحدهای نمونه طراحی شده برای خودروهای هیبریدی و پلاگین
  • طراحی شده برای کار بر روی سوخت های زیستی سازگار با محیط زیست و هیدروژن
  • از مقررات سختگیرانه انتشار تبعیت می کند
  • اما ممکن است از دستورات فروش خودروهای برقی صرف نظر نکند

تویوتا اعلام کرده است که به توسعه موتورهای احتراق داخلی ادامه خواهد داد، حتی با تغییر صنعت خودروسازی به سمت وسایل نقلیه الکتریکی.

در یک ارائه در توکیو، به طور مشترک با برندهای ژاپنی دیگر Subaru و مزدا، غول تولیدی گفت که نسل جدیدی از موتورهای متناسب با کاربردهای هیبریدی پیشرانه، سوخت های مصنوعی و حتی نیروی هیدروژنی.

d8aad988db8cd988d8aad8a7d88c d8b3d988d8a8d8a7d8b1d988 d988 d985d8b2d8afd8a7 d8a8d8b1d8a7db8c d8b3d8a7d8aed8aa d985d988d8aad988d8b1d987 6659b0f569d35

این سه شرکت بر این باورند که این رویکرد بهترین گام به سمت کربن زدایی است، نه اینکه صرفاً به سمت وسایل نقلیه الکتریکی حرکت کند. تویوتا، سوبارو و مزدا نسبتاً در این زمینه از رقبا عقب مانده اند – تنها پیشنهاد EV تویوتا، bZ4X، گران است و محدوده نسبتاً ضعیفی دارد. سوبارو bZ4X را با نام تجاری خود ارائه می دهد، در حالی که مزدا MX-30 با برد تقریباً 100 مایلی در دنیای واقعی و بسته بندی نامتعارف و نامتعارف، بیشتر از هر دوی آنها در خطر است.

در عوض، تویوتا امیدهای خود را به آنچه استراتژی «چند مسیری» می‌نامد بسته است – توسعه خودروهای الکتریکی اما همچنین تمرکز بر جایگزین‌های دیگر، مانند خودروهای هیبریدی، خودروهای سلول سوختی هیدروژنی، سوخت‌های مصنوعی یا زیستی و سایر فناوری‌های کم کربن.
کوجی ساتو، رئیس و مدیر عامل شرکت می‌گوید: «برای ارائه گزینه‌های متنوع به مشتریان خود برای دستیابی به بی‌طرفی کربن، لازم است چالش موتورهای در حال تکامل را که با محیط انرژی آینده هماهنگ هستند، بپذیریم. تویوتا. “سه شرکت که آرزوهای مشابهی دارند، فناوری های موتور را از طریق رقابت دوستانه اصلاح خواهند کرد.”

نمایندگان سوبارو و مزدا نظرات ساتو را تکرار کردند و ادعا کردند که هر دو شرکت به توسعه انواع موتورهای خاص خود ادامه خواهند داد. در مورد سوبارو، این همان موتور تخت یا «بوکسری» است که همه خودروهایش برای دهه‌ها به آن مجهز شده‌اند. برای مزدا، این موتور چرخشی وانکل است که در برخی از خودروهای نمادین آن استفاده می‌شود.

d8aad988db8cd988d8aad8a7d88c d8b3d988d8a8d8a7d8b1d988 d988 d985d8b2d8afd8a7 d8a8d8b1d8a7db8c d8b3d8a7d8aed8aa d985d988d8aad988d8b1d987 6659b0f889044

مزایای موتورهای جدید فقط خنثی بودن کربن نیست. تویوتا ادعا کرد که عملکرد با موتورهای “بسیار کارآمد و قدرتمند” بهبود خواهد یافت. همچنین گفته شد که از نظر فیزیکی کوچک‌تر خواهند بود، که به خطوط پایین‌تر برای بهبود عملکرد آیرودینامیکی و بهبود کارایی اجازه می‌دهد.

امید این برندها این است که تداوم ارائه موتورهای احتراقی به پذیرش گسترده‌تر سوخت‌های جایگزین، مانند هیدروژن کمک کند. تویوتا برای سال‌ها خودروی هیدروژنی را در خط تولید مدل‌های خود ارائه می‌کرد، اما در حال حاضر تنها 0.03 درصد از فروش جهانی این برند را به خود اختصاص داده است. فروش هیبریدی و پلاگین هیبریدی 34 درصد از فروش را تشکیل می دهد. خودروهای برقی که در حال حاضر تنها 1 درصد از فروش جهانی تویوتا را تشکیل می دهند، باید در آینده سهم بیشتری را به خود اختصاص دهند، به ویژه در بازارهایی که قرار است خودروهای با موتورهای احتراقی ممنوع شوند. در بریتانیا، این قانون قرار است به اجرا درآید از 2035.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی‌تان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا