مرسدس جی واگن الکتریکی جدید فاش شد: آموزش ترفندهای جدید به سگ قدیمی
مرسدس جی واگن الکتریکی جدید فاش شد: آموزش ترفندهای جدید به سگ قدیمی
- مرسدس بنز G-Class EV جدید معرفی شد
- اولین G کلاس تمام الکتریکی
- طراحی مشابه ماشین استاندارد
- 590 اسب بخار و 1164 نیوتن متر گشتاور
- تا 296 مایل برد
- فناوری جدید آفرود از جمله چرخش تانک
- از 122700 پوند در آلمان شروع می شود
مرسدس G کلاس EV بالاخره آمد، و این خودروی عالی برای کسانی است که میخواهند بدون اینکه درباره آن فریاد بزنند مراقب محیطزیست باشند.
این به این دلیل است که این دستگاه شبیه هر G-Wagon دیگری به نظر میرسد، اما با چهار موتور الکتریکی کار میکند و با فناوریهای آفرود انقلابی فراوانی همراه است.
طراحی جدید G-Class EV الکتریکی
بیایید با آن روبرو شویم، اکثر مردم مرسدس G کلاس را به شکل ظاهری آن می خرند. این شکل جعبه ای از زمانی که یک وسیله نقلیه نظامی در دهه 1970 بود، تغییر زیادی نکرده است، و تنها چند نکته ظریف وجود دارد که این نسخه تمام الکتریکی است.
راه اندازی جلوپنجره صاف شده تنها هدیه واقعی است. چشم عقابی در میان شما ممکن است متوجه خط کاپوت کمی بلندتر بر روی مدل بنزینی شود، اما فراتر از آن، مانند هر G دیگر ناهموار به نظر می رسد.
این یک داستان مشابه در پایین است، جایی که باید سخت به دنبال آن باشید تا نشانهای نقرهای EQ را روی بالهای جلویی ببینید. کلاس G الکتریکی همچنین دارای چرخهای آلیاژی منحصربهفردی است که برای آیرودینامیک بهتر بهینهسازی شدهاند، از 18 اینچ شروع میشود و در مدلهای AMGLine به 20 اینچ میرسد.
ممکن است از خود بپرسید که چرخ یدکی مربعی پشت ماشین چه کاربردی دارد، خوب این در واقع چرخ نیست. این جعبه طراحی اختیاری است که می تواند برای ذخیره وسایلی مانند کابل های شارژ یا زنجیر برف استفاده شود. اگر این قایق شما را شناور نمی کند، می توانید مانند G-Class معمولی یک چرخ یدکی نصب شده در عقب داشته باشید.
موتورها و عملکرد جدید مرسدس G کلاس EV
مرسدس بنز G-Class EV جدید دارای چهار موتور الکتریکی هستند، چیزی که تا به حال فقط در هایپرکارهایی مانند Rimac Nevera دیدهایم.
اینها روی هم تقریباً 590 اسب بخار و گشتاور عظیم 1164 نیوتن متر تولید می کنند. این تقریباً دقیقاً همان قدرت AMG G63 جدید است، اما بیش از 300 نیوتن متر گشتاور بیشتری دارد.
از نظر عملکرد، این SUV الکتریکی 0-60 مایل در ساعت را در 4.7 ثانیه انجام می دهد. این مقدار کمی کندتر از G63 است، بیشتر به دلیل این واقعیت است که این EV 3085 کیلوگرم وزن دارد.
باتریهای جدید مرسدس بنز G-Class EV و محدوده باتری
دلیل اصلی این رقم سنگین، بسته باتری عظیم 116 کیلووات ساعتی است. برای استحکام بیشتر و کاهش مرکز ثقل در شاسی قاب نردبانی ادغام شده است و در یک محفظه فولادی با ضخامت 4 میلیمتر قرار گرفته است تا از آسیب در هنگام کوبیدن خودرو در خارج از جاده محافظت کند.
مزیت داشتن چنین باتری بزرگی این است که برد مناسبی دریافت می کنید. G-Class EV با شارژ تا 296 مایل را طی می کند. بله، یک BMW iX M60 میتواند 346 مایل را طی کند، اما G-Class تمام ویژگیهای آیرودینامیکی یک آجر خانه را دارد، بنابراین میتوانید این را ببخشید.
برای غلبه بر شکل صاف، مرسدس تغییراتی را ایجاد کرده است تا هوا را به راحتی بر روی خودرو هدایت کند. چرخها بهطور خاص با در نظر گرفتن آیرودینامیک طراحی شدهاند، و برخی پردههای هوا در قوس چرخهای عقب برای کمک بیشتر به این امر وجود دارد.
تکنولوژی جدید مرسدس G کلاس EV آفرود
قبل از اینکه مرسدس کلاس G به نمادی برای افراد ثروتمند و مشهور تبدیل شود، بیشتر به خاطر یک آفرود بسیار توانا شناخته می شد. این نسخه تمام الکتریکی بر روی موارد خشن تنظیم شده است تا مطمئن شود که این شهرت دست نخورده باقی می ماند.
خبر بزرگ در اینجا عملکرد G-Turn است، چیزی که در خودروهای الکتریکی منحصر به فرد است. فرض کنید از یک مسیر عبور کرده اید اما با مانعی روبرو می شوید که نمی توانید از آن عبور کنید. G-Class EV میتواند بهجای برگشت نامطمئن از مسیری که آمدهاید به عقب برگردد.
از آنجایی که موتوری دارد که هر چرخ را تغذیه می کند، در واقع می تواند چرخ ها را در هر طرف در جهت مخالف بچرخاند تا در محور خود بچرخد. این کار را فقط میتوان در خارج از جاده بر روی سطوح شل انجام داد، با این حال میتواند برای خارج شدن از بند مفید باشد. اگرچه احتمال بیشتری وجود دارد اینفلوئنسرها در لس آنجلس از آن در پارکینگهای گرد و غباری برای دریافت لایک در تیک توک استفاده کنند.
فقدان موتور در جلو به این معنی است که میتوانید در آب عمیقتر از خودروی بنزینی قدم بزنید. حداکثر عمق حرکت خودرو EV 850 میلی متر است که 150 میلی متر بیشتر از همتای بنزینی خود است.
این چهار موتور در واقع با استفاده از شفتهای دو مفصلی به چرخها متصل میشوند، که اساساً به چرخها اجازه میدهد آزادانهتر به بالا و پایین حرکت کنند، و هر موتور گیربکس مخصوص به خود را دارد تا به تقسیم گشتاور بین هر گوشه کمک کند و شما را در حرکت نگه دارد. وقتی همه چیز پیچیده می شود.
محافظت از قسمت زیرین خودرو در برابر هرگونه تخته سنگ نوک تیز، یک پانل به ضخامت 26 میلی متر است که در امتداد کل خودرو قرار دارد. این از یک ماده ترکیبی ساخته شده است که شامل کربن برای کاهش وزن و جلوگیری از خوردگی است، اگرچه هنوز 57.6 کیلوگرم به جرم کلی اضافه می کند.
قیمت و مشخصات جدید مرسدس G-Class EV
مرسدس G-Class EV اکنون در آلمان قابل سفارش است و به زودی کتابها در بریتانیا باز خواهند شد. از 142621 یورو در زمین خود شروع می شود که حدود 122700 پوند است. قیمت های بریتانیا هنوز نهایی نشده است.
از زمان راهاندازی، میتوانید نسخه محدود نسخه اول را نیز دریافت کنید که از ۱۹۲۵۲۴ یورو (۱۶۵۶۰۰ پوند) در آلمان شروع میشود. این خودرو با بستههای AMG Line و Night به صورت استاندارد ارائه میشود، به این معنی که شما دارای رینگهای آلیاژی ۲۰ اینچی بر خلاف مدلهای استاندارد ۱۸، تختههای جانبی و تعداد انگشت شماری تزئینات داخلی اسپرت هستید.
بهدنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. میتوانید ماشین قدیمیتان را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.