خودرو

هزینه پارکینگ برای خودروهای شاسی بلند (و برخی خودروهای برقی) در پاریس سه برابر می شود

هزینه پارکینگ برای خودروهای شاسی بلند (و برخی خودروهای برقی) در پاریس سه برابر می شود

هزینه های پارکینگ برای وسایل نقلیه بزرگتر در پاریس سه برابر می شود تا رانندگان وسایل نقلیه سنگین را از رانندگی به داخل شهر بازدارند. برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه دهید.

هزینه پارک خودروهای بزرگتر و بلندتر در مرکز پاریس، به ویژه SUVها و همچنین برخی خودروهای الکتریکی سنگین تر، از سپتامبر 2024 سه برابر شده و به 18 یورو در ساعت رسیده است.

این کار برای جلوگیری از راندن وسایل نقلیه حجیم یا آلوده کننده بیشتر به مرکز شهر است که به گفته حامیان اقدامات جدید خطری برای محیط زیست و همچنین ایمنی عابران پیاده و دوچرخه سواران است.

این تعرفه‌های جدید پارکینگ برای خودروهایی با موتورهای بنزینی یا دیزلی، از جمله نسخه‌های هیبریدی که بیش از 1.6 تن وزن دارند، اما همچنین خودروهای الکتریکی با وزن بیش از 2.0 تن اعمال می‌شود.

با این حال، نرخ های جدید پارکینگ برای ساکنان مرکز پاریس اعمال نمی شود. در عوض، آنها باید رانندگان خارج از شهر را تشویق کنند تا خودروهای خود را در خانه رها کنند نه اینکه آنها را به مرکز شهر برانند.

سایر معافیت‌ها از تعرفه‌های پارکینگ ورودی برای تاکسی‌ها، کارکنان بهداشتی، افراد دارای معلولیت و تجار اعمال می‌شود.

این تصمیم به دنبال رفراندوم ساکنان پاریس است که توسط شهردار آن هیدالگو که می‌خواهد شهر را برای عابران پیاده و دوچرخه‌سواران سبزتر و ایمن‌تر کند و از زمان شهردار شدن، مسیرهای دوچرخه‌سواری زیادی را در سراسر شهر ایجاد کرده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که تنها 5.7٪ از مردم پاریس در همه پرسی رای دادند، که این پیشنهاد با اکثریت 54.5٪ تصویب شد.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا