خودرو

مینی کوپر جدید بنزینی اکنون قابل سفارش است: قیمت و مشخصات

مینی کوپر جدید بنزینی اکنون قابل سفارش است: قیمت و مشخصات

پس از عرضه مینی کوپر الکتریک جدید در سال گذشته، نسخه بنزینی آن اکنون با قیمت‌هایی از 22300 پوند عرضه شده است. برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.

  • مینی کوپر جدید بنزینی معرفی شد
  • موجود به عنوان کوپر S 201 اسب بخار
  • دیگر گزینه گیربکس دستی وجود ندارد
  • طراحی مشابه نسخه الکتریکی
  • از 22300 پوند شروع می شود
  • شروع تحویل در بهار

این مینی کوپر جدید با موتور بنزینی است. ممکن است تقریباً شبیه به نسخه الکتریکی به نظر برسد، اما اکنون انتخابی از دو موتور احتراق داخلی در زیر کاپوت وجود دارد، از جمله یک واحد تند 204 اسب بخار در Cooper S.

موتورهای جدید مینی کوپر و عملکرد

یک جفت موتور بنزینی پس از عرضه نسخه تمام الکتریکی در سال گذشته به خط جدید مینی کوپر پیوستند. می‌توانید بین 1.5 لیتری در کوپر C یا یک واحد 2.0 لیتری در کوپر S داغ یکی را انتخاب کنید.

اولی را انتخاب کنید تا 156 اسب بخار، 20 اسب بخار نسبت به مینی سطح پایه قبلی افزایش پیدا کنید، و شتاب 0-60 مایل در ساعت در 7.7 ثانیه به دست می آید. اگر به دنبال عملکرد هاتچ هستید، باید به Cooper S نگاه کنید.

این خودرو 204 اسب بخار قدرت تولید می کند، تقریبا 30 اسب بخار بیشتر از مینی کوپر S قدیمی، بنابراین شتاب 0-60 مایل در ساعت را در 6.6 ثانیه انجام می دهد. این در واقع دقیقاً مشابه خودروی قدیمی است و همچنین شبیه هیوندای i20N است.

برخی از علاقه مندان واقعی رانندگی از این که بدانند هیچ گزینه ای برای جعبه دنده دستی در مینی کوپر جدید وجود ندارد ناامید خواهند شد، زیرا همه خودروها به صورت استاندارد از گیربکس اتوماتیک استفاده می کنند.

طراحی جدید مینی کوپر

با نگاهی به این مینی کوپر جدید از بیرون، چیز زیادی نمی توان آن را از نسخه تمام الکتریکی متمایز کرد. این به این معنی است که شما همان استایل بد بو را دارید و همچنان فوراً به عنوان یک Mini قابل تشخیص است.

تفاوت اصلی در جلوپنجره است. در مینی برقی خالی است، اما این نسخه بنزینی دارای دریچه های هوای باز برای خنک کردن موتور است. فراتر از این، تقریباً طبق معمول کسب و کار کوچک است.

آن همان حالت مربعی را دارد که در طول سال‌ها از Mini انتظار داشتیم، و همان چراغ‌های عقب مثلثی شکل را در عقب به نمایش می‌گذارد. در اینجا هم هیچ اگزوز تقلبی وجود ندارد و حتی اگزوزهای واقعی نیز پنهان هستند.

قیمت و مشخصات مینی کوپر جدید

مینی کوپر بنزینی از 22300 پوند برای نسخه C شروع می شود، یا اگر کوپر S داغ می خواهید از 26700 پوند شروع می شود. این نسبت به نسخه برقی حدود 8000 پوند صرفه جویی می کند، اما کمی از خودروی خروجی ارزان تر است.

سه سطح تریم از زمان عرضه موجود است: کلاسیک، انحصاری و اسپرت. همه خودروها دارای سیستم اطلاعات سرگرمی دایره‌ای 9.5 اینچی، انتخابی از سه طرح چرخ آلیاژی، استارت بدون کلید و چراغ‌های جلو LED هستند.

ارتقاء به مدل انحصاری گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتری مانند رنگ سبز مسابقه‌ای بریتانیایی، تزئینات داخلی آبی، جلوپنجره نقره‌ای و رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی را در اختیار شما قرار می‌دهد. چرخ‌های 18 اینچی نیز به‌صورت آپشن موجود است.

با استفاده از نسخه اسپورت، پدل‌های تعویض دنده روی فرمان، کیت بدنه با ظاهری تهاجمی‌تر، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی و فرمان اسپرت در اختیار شما قرار می‌گیرد. همچنین می‌توانید سقف قرمز متضاد و نوارهای تندتر را انتخاب کنید، اگر این مورد شماست.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا