خودرو

بی‌ام‌و سری 5 جدید و i5 تورینگ معرفی شدند: خودروی لوکس در حال فروش

بی‌ام‌و سری 5 جدید و i5 تورینگ معرفی شدند: خودروی لوکس در حال فروش

پس از معرفی BMW سری 5 در سال گذشته، نسخه عملی استیت هم اکنون قابل سفارش است. برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.

  • جدید BMW سری 5 و i5 Touring رونمایی شد
  • ماشین املاک و لوکس عملی
  • طراحی شبیه به سالن
  • چکمه بزرگتر از ماشین خروجی
  • نسخه i5 M60 601 اسب بخار موجود است
  • اکنون برای سفارش در دسترس است

اگر ظاهر BMW i5 جدید را دوست دارید، اما به دنبال کاربردی بودن یک خودروی مستغلات هستید، خبر خوب است. بی‌ام‌و i5 تورینگ جدید هم‌اکنون در بریتانیا با قیمت‌هایی از 69.040 پوند به فروش می‌رسد.

نسخه‌های بنزینی نیز در اواخر امسال در دسترس خواهند بود و شما از فناوری مشابه با سالن بهره می‌برید. این جایگزین مرسدس E-Class Estate به عنوان نسخه M60 601 اسب بخاری نیز موجود است.

طراحی جدید BMW سری 5 تورینگ

جای تعجب نیست که قسمت جلویی BMW سری 5 و i5 Touring جدید دقیقاً مشابه سالون است. این بدان معناست که شما همچنان جلوپنجره دوتایی عریض و همچنین چراغ‌های جلوی LED باریک دارید.

این نمایه جانبی است که Touring را متمایز می کند. طولانی تر از سری 5 تورینگ خروجی است و سقف شیب دار مشابهی با آن خودرو دارد. شما همچنین رینگ های آلیاژی 19 اینچی را به صورت استاندارد دریافت می کنید، مانند سالون.

با نگاهی به عقب، چراغ‌های عقب LED باریک بسیار شبیه به چراغ‌های سه جعبه‌ای هستند. همچنین یک اسپویلر سقفی با ظاهری اسپرت دریافت می‌کنید و سپر پایینی دارای یک دیفیوزر با ظاهری تهاجمی است.

جدید BMW سری 5 Touring داخلی و کاربردی

درست مانند نمای بیرونی، BMW سری 5 Touring تقریباً مشابه سالن جلویی است. این بدان معناست که شما یک راه‌اندازی اطلاعات سرگرمی گسترده در داشبورد دارید و می‌توانید انتظار داشته باشید که کیفیت مواد نیز استثنایی باشد.

پوسته بدنه جدید و کاربردی‌تر عمدتاً روی عملکرد در قسمت عقب تأثیر می‌گذارد. سری 5 تورینگ جدید از هر بعد بزرگتر از خودروی خروجی است و نتیجه آن 570 لیتر فضای صندوق بار است. این 10 لیتر بیشتر از خودروی فعلی است، اما در مرسدس E کلاس Estate 45 لیتر کمتر است.

با جمع کردن صندلی‌های عقب، حجم صندوق بار به 1700 لیتر افزایش می‌یابد، و این کار را می‌توان از صندوق عقب با استفاده از یک جفت دکمه انجام داد. ظرفیت آن دقیقاً مشابه مدل قدیمی سری 5 Touring است و 130 لیتر کمتر از E-Class Estate است.

عملکرد و محدوده جدید BMW سری 5 و i5 Touring

این خودروی لوکس جدید با طیفی از موتورهای بنزینی و هیبریدی یا به عنوان مدل تمام الکتریکی i5 در دسترس خواهد بود. اکنون فقط مورد دوم قابل سفارش است، خودروهای سوخت‌سوز اواخر امسال می‌آیند.

در نقطه ورود به محدوده i5، eDrive 40 تک موتوره قرار می گیرد. این موتور 340 اسب بخار را به چرخ های عقب می فرستد و 0-60 مایل در ساعت را در 6.1 ثانیه انجام می دهد. این مدل تا 348 مایل برد دارد.

اگر می‌خواهید خودرویی با عملکرد کافی برای آتش زدن موهایتان داشته باشید، i5 M60 دارای دو موتور با 601 اسب بخار است. در نتیجه، شتاب 0 تا 60 مایل در ساعت را در 3.9 ثانیه انجام می دهد که عملکردی مشابه BMW M5 امروزی است. با این وجود، شما جریمه برد می گیرید، با M60 که با شارژ تا 314 مایل را مدیریت می کند.

بعداً می‌توانید نسخه 530e سری 5 تورینگ را دریافت کنید. زیر کاپوت یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر قرار دارد که با یک موتور الکتریکی جفت شده است تا ترکیبی 299 اسب بخار را تولید کند. شتاب 0-60 مایل در ساعت در 6.4 ثانیه انجام می شود و می تواند تا 60 مایل را به تنهایی با نیروی الکتریکی انجام دهد.

قیمت BMW سری 5 جدید تورینگ چقدر است؟

ب‌ام‌و i5 تورینگ جدید هم‌اکنون برای سفارش در دسترس است و انتظار می‌رود تحویل در ماه می آغاز شود. نسخه‌های بنزینی اواخر سال به خط تولید خواهند پیوست.

مدل پایه eDrive 40 با یک موتور 69040 پوند برای شما به ارمغان می آورد، کمی بیشتر از مرسدس EQE. i5 M60 شما را از 99090 پوند کمی راحت تر می کند.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا