خودرو

حمل و نقل برای لندن سرمایه گذاری 150 میلیون پوندی در فناوری که قادر به اعمال هزینه پرداخت به ازای هر مایل جاده است.

حمل و نقل برای لندن سرمایه گذاری 150 میلیون پوندی در فناوری که قادر به اعمال هزینه پرداخت به ازای هر مایل جاده است.

Transport for London (TfL) در حال سرمایه گذاری 150 میلیون پوندی در یک پلت فرم جدید برای طرح های شارژ کاربران جاده ای موجود، مانند ULEZ است و این قابلیت را دارد که پرداخت به ازای هر مایل جاده را اعمال کند. ناراحتی در آینده برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.

  • حمل و نقل برای لندن در حال توسعه فناوری جدید ANPR
  • در حال حاضر تنظیم شده است که برای شارژ Ulez و تراکم استفاده شود
  • در آینده می‌توان آن را گسترش داد و شامل پرداخت هزینه به ازای هر مایل جاده شد
  • هزینه تخمینی پروژه 150 میلیون پوند

یک پلتفرم جدید برای طرح‌های شارژ کاربران جاده‌ای موجود، مانند Ulez و Congestion Charge، توسط Transport for London در حال توسعه است تا جایگزین سیستم برون‌سپاری فعلی شود زیرا قرارداد در سال 2026 منقضی می‌شود.

مجموعه ای از درخواست های آزادی اطلاعات (FoI) ارسال شده به TfL و گزارش شده توسط تلگراف نشان می دهد که این طرح “پروژه دیترویت” نامیده شده است و یک “شارژ کاربر جاده” است. پلتفرمی که می‌تواند از طرح مجوز ازدحام لندن، Ulez، HGV پشتیبانی کند و در آینده از عوارض تونل‌های Blackwall و Silvertown نیز پشتیبانی می‌کند.

طبق درخواست FoI، اگر TfL تصمیم به اجرای چنین طرح‌هایی در آینده بگیرد، این سیستم می‌تواند در آینده برای پشتیبانی از «شکل‌های دیگر شارژ بر اساس مسافت، نوع وسیله نقلیه و غیره» نیز سازگار شود.

مجمع لندن در سال گذشته مشاوره ای را در مورد هزینه پرداخت به ازای هر مایل راه اندازی کرد و آن را به عنوان پتانسیل نشان دادن “بزرگترین تغییر در نحوه پرداخت روزانه حمل و نقل از زمان معرفی Oyster و هزینه تراکم در حدود 20 سال توصیف کرد. قبل».

رویکرد مسافتی باعث می‌شود رانندگان بسته به مسافتی که رانندگی می‌کنند، هزینه پرداخت کنند، در حالی که جنبه متغیر ممکن است بسته به اینکه سفر برای کار، تفریح ​​یا ارائه خدمات ضروری باشد، هزینه‌های متفاوتی اعمال می‌شود.

در حالی که هیچ برنامه‌ای رسمی برای معرفی هزینه‌های جاده‌ای مبتنی بر مسافت وجود ندارد، پیتر فورچون، عضو مجلس محافظه‌کار لندن به تلگراف گفت: صادق خان می‌تواند همه آنچه را که می‌خواهد انکار کند، اما کاملاً واضح است که او قصد دارد کاربر جاده را به ازای هر مایل معرفی کند. در صورت پیروزی در دوره سوم، برای هر راننده ای هزینه دریافت می شود.

«او سابقه گفتن یک چیز و انجام خلاف آن را دارد. به یاد داشته باشید که او به ما گفت که اولز را گسترش نمی‌دهد، سپس دقیقاً این کار را انجام داد.»

صادق خان، شهردار لندن و حمل و نقل لندن اصرار دارند که در حال حاضر هیچ برنامه ای برای اعمال شارژ پرداخت به ازای هر مایل وجود ندارد. در بیانیه ای به Daily Mail، سخنگوی TfL گفت: “هر کاری انجام شده یا کارکنانی که به عنوان بخشی از پروژه دیترویت استخدام شده اند، در رابطه با طرح های شارژ موجود TfL از کاربران جاده بوده است.

“شارژ پرداخت به ازای هر مایل توسط شهردار رد شده است و چنین طرحی روی میز یا در حال توسعه نیست.”

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا