خودرو

آئودی Q7 تازه عیان شد: تکبر لیفت نیمچه روزگار به‌جهت خودروهای مجلل هفت نفره

آئودی Q7 جدید فاش شد: فیس لیفت نیمه عمر برای خودروهای لوکس هفت نفره

این آئودی Q7 جدید است، و SUV هفت سرنشین این برند با تغییرات و ارتقاءهای انگشت شماری انجام شده است تا آن را به روز نگه دارد. 2024. برای همه چیزهایی که باید بدانید ادامه مطلب را بخوانید.

  • آئودی Q7 جدید معرفی شد
  • لیفت چهره متوسط ​​برای خودروهای لوکس هفت نفره
  • طراحی بیرونی به روز شده
  • فناوری سرگرمی جدید
  • V8 SQ7 نیز به‌روزرسانی شد
  • فروش در ماه مارس

Audi Q7 با این BMW X5 به‌روزرسانی میانسالی ارائه شده است. دریافت استایل به روز و فناوری جدید.

فروش Q7 جدید در ماه مارس امسال آغاز خواهد شد و قیمت آن از 66605 پوند خواهد بود.

طراحی جدید آئودی Q7

این فقط یک به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای برای آئودی Q7 است، بنابراین طراحی آن تقریباً شبیه Q8 جدید کمی مدرن شده است.

با شروع به کار از جلو، چراغ‌های جلو کمی با امضای جدید ال‌ای‌دی شیک بهینه‌سازی شده‌اند و جلوپنجره در مقایسه با خودروی خروجی، الگوی لانه زنبوری با ابهت‌تری یافته است. سپر نیز جدید است و تعدادی ورودی هوا تغییر شکل داده شده است.

تغییر زیادی در قسمت جانبی صورت نگرفته است، اگرچه طیف جدیدی از طرح‌های چرخ‌های آلیاژی با اندازه‌های بزرگ تا 22 اینچ وجود دارد. چند رنگ جدید نیز برای انتخاب دارید، از جمله آبی تیره و برنزی شیک.

چراغ‌های عقب جدید با حرکت به سمت عقب، به لطف طراحی ال‌ای‌دی تازه‌شده، همه چیز را بلند می‌کنند. سپر نیز تغییر کرده است و به لطف دیفیوزر سیاه‌شده، نسبت به قبل شلخته‌تر به نظر می‌رسد.

داخلی و سرگرمی جدید آئودی Q7

وارد آئودی Q7 جدید شوید و تشخیص ماشین خروجی برای شما دشوار خواهد بود. این به این دلیل است که طراحی دقیقاً یکسان است، برای یافتن ارتقاءها باید در صفحه نمایش ها جستجو کنید.

سیستم سرگرمی اطلاعاتی اکنون با برنامه‌های شخص ثالث مانند Spotify و AMAZON Music در دسترس است، چیزی که در خودروی خروجی استفاده نکردید. صفحه نمایش دیجیتال راننده نیز ارتقا یافته است و اکنون می تواند هشدار تغییر خط را نمایش دهد و همچنین سایر کاربران جاده مانند دوچرخه سواران و عابران پیاده را برجسته کند.

موتورهای جدید آئودی Q7 و عملکرد

شما چهار موتور برای انتخاب در آئودی Q7 جدید خود دارید، دو دیزل و دو بنزین. این محدوده با موتور 3.0 لیتری V6 دیزلی با 231 اسب بخار شروع می شود، یا می توانید همان موتور را با 286 اسب بخار داشته باشید.

سپس موتور 3.0 لیتری V6 بنزینی است که 340 اسب بخار قدرت تولید می کند. همه این موتورهای V6 می توانند تا 3.5 تن وزن را یدک بکشند و همه آنها با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت می شوند.

V8 SQ7 در بالای این محدوده قرار دارد. این خودرو دارای یک موتور 4.0 لیتری دو توربوشارژ بنزینی با قدرت 507 اسب بخار است. این بیش از 20 اسب بخار کمتر از BMW X5 M60i است، اما کمی سریعتر از آن خودرو به سرعت 60 مایل در ساعت می رسد. SQ7 می تواند سرعت را در 4.1 ثانیه به پایان برساند، در حالی که این سرعت برای BMW 4.3 ثانیه است.

قیمت و مشخصات جدید آئودی Q7

آئودی Q7 جدید در ماه مارس در بریتانیا به فروش می رسد و قیمت آن از 66605 پوند شروع می شود. این مقدار کمی کمتر از قیمت اولیه BMW X5 است و 10000 پوند کمتر از یک مرسدس GLE است.

همه خودروها دارای سیستم چهار چرخ متحرک کواترو آئودی، سیستم تعلیق بادی تطبیقی، صندلی‌های چرمی، دوربین دنده عقب و گرمکن صندلی‌های جلو هستند. با پرداخت 71155 پوند، مدل Black Edition با رینگ‌های آلیاژی 21 اینچی، سیستم تعلیق اسپرت و تزئینات بیرونی سیاه‌شده به شما ارائه می‌شود.

ماشین‌های پرطرفدار Vorsprung پس از آن سقف شیشه‌ای پانوراما، چراغ‌های LED ماتریسی، رینگ‌های آلیاژی ۲۲ اینچی و سیستم صوتی ممتاز دارند. همه اینها 89805 پوند را به شما بازگرداند. اگر موتور قدرتمند V8 SQ7 شما را به خود جذب کند، باید 92420 پوند بپردازید.

به‌دنبال راهی آسان برای تغییر خودرو هستید؟ سپس Carwow جایی برای رفتن است. می‌توانید ماشین قدیمی خود را با قیمتی عالی بفروشید و بهترین معاملات را با نو دریافت کنید. . همه از طریق شبکه فروشندگان قابل اعتماد ما و همه از آسایش خانه شما. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا