چطوری میشه

21 بهترین ایده وب سایت برای راه اندازی یک تجارت جانبی آنلاین در سال 2024

21 بهترین ایده وب سایت برای راه اندازی یک تجارت جانبی آنلاین در سال 2024

آیا به دنبال ایده های وب سایت برای راه اندازی یک کسب و کار جانبی در سال جدید هستید؟

فرصت‌های زیادی به صورت آنلاین با ایده‌های وب‌سایت سودآور وجود دارد که می‌توانید به راحتی آنها را به درآمد جانبی پایدار تبدیل کنید.

در این مقاله، بهترین ایده‌های وب‌سایت را برای راه‌اندازی امسال به اشتراک می‌گذاریم. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی و بدون سرمایه گذاری بزرگ شروع کنید.

Website ideas that you can launch this year

آنچه برای عملی کردن ایده های وب سایت نیاز دارید

این یک افسانه رایج است که برای یک وب سایت راه اندازی کنید. این احتمالاً در دهه 90 صادق بود، اما این روزها برای ساختن یک وب سایت به مهارت خاصی نیاز ندارید.

این چیزی است که در واقع برای ایجاد یک وب سایت به آن نیاز دارید:

  • یک نام دامنه. این آدرس وب سایت شما در اینترنت خواهد بود، به عنوان مثال. wpbeginner.com).
  • حساب میزبانی وب. اینجا خانه وب سایت شما و جایی است که همه فایل های وب سایت خود را ذخیره می کنید
  • یک سازنده وب سایت. توصیه می کنیم از WordPress.org استفاده کنید که بهترین سازنده وب سایت است که بیش از 43٪ از همه وب سایت ها در اینترنت.

توصیه می کنیم از Bluehost استفاده کنید وب سایت شما آنها یکی از بزرگترین شرکت های میزبانی در جهان هستند و به طور رسمی توسط وردپرس توصیه می شوند.

آنها به کاربران WPBeginner تخفیف سخاوتمندانه 60 درصدی برای میزبانی با نام دامنه رایگان و گواهی SSL رایگان ارائه می دهند. اساساً، می‌توانید یک وب‌سایت با 2.75 دلار در ماه راه‌اندازی کنید.

→ برای ادعا اینجا را کلیک کنید این پیشنهاد انحصاری Bluehost ←

آنها به طور خودکار وردپرس را نصب می کنند برای شما، و می توانید به سرعت در عرض چند دقیقه شروع به کار روی ایده وب سایت خود کنید. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید، مراحل راهنمای نصب وردپرس ما را برای راه اندازی وب سایت خود دنبال کنید.

با توجه به آنچه گفته شد، بیایید نگاهی به برخی از سودآورترین ایده‌های وب‌سایت برای راه‌اندازی در سال جاری بیندازیم و آنها را به یک تجارت بادوام تبدیل کنیم.

در اینجا یک لیست سریع از ایده های وب سایت است که در مورد آنها صحبت خواهیم کرد. می‌توانید به سمت موردی بروید که برایتان جالب است یا در حین پیمایش می‌خوانید.

1. یک وب سایت یا وبلاگ شخصی راه اندازی کنید

Start a personal website / blog

وبلاگ ها یک ایده وب سایت محبوب هستند که مدتی است وجود داشته و هنوز هم قوی هستند. کارآفرینانی مانند دارن راوز، جان لی دوماس و پت فلین همگی به عنوان وبلاگ نویس شروع کردند و اکنون درآمد شش رقمی دارند.

مدیر عامل شرکت ما، سید بلخی، این وبلاگ را راه‌اندازی کرد. او برای ایجاد یک تجارت هشت رقمی. (نگاه کنید به: درآمد WPBeginner.)

راه اندازی وبلاگ بسیار آسان است و می تواند در مورد هر موضوعی باشد که به آن علاقه دارید. مزیت راه اندازی وبلاگ این است که بعداً می توانید از آن به عنوان یک پلتفرم برای راه اندازی بسیاری از ایده های وب سایت دیگر استفاده کنید.

گزینه های زیادی برای کسب درآمد وجود دارد که وبلاگ نویسی را به یک ایده وب سایت سودآور تبدیل می کند. می‌توانید از برنامه‌هایی مانند Google Adsense برای نمایش تبلیغات، محصولات وابسته را بفروشید، تبلیغات مستقیم بفروشید، یا حتی می توانید محصولات خود را مانند دوره های آنلاین یا کتاب های الکترونیکی به خوانندگان خود بفروشید.

به کمک نیاز دارید؟ گام به گام نحوه شروع را ببینید یک وبلاگ آموزشی که در آن شما را در هر مرحله از راه راهنمایی می کنیم.

اگر به کمک متخصص نیاز دارید، ما یک وب سایت رایگان وردپرس را نیز ارائه می دهیم. سرویس راه اندازی که در آن یکی از کارشناسان وردپرس ما وبلاگ شما را برای شما راه اندازی می کند.

2. یک فروشگاه آنلاین بسازید

Start an eCommerce store

یکی دیگر از ایده های پررونق وب سایت، ایجاد یک فروشگاه تجارت الکترونیک است. بسیاری از مردم فکر می کنند که احتمالاً برای شروع بسیار فنی است، که دقیقاً درست نیست.

به راحتی می توانید یک وب سایت تجارت الکترونیک را با WooCommerce. این محبوب ترین پلتفرم تجارت الکترونیک که در بالای وردپرس اجرا می شود.

استفاده از آن بسیار آسان است و به شما امکان می دهد هر نوع محصول دیجیتال، مجازی یا فیزیکی را که نیاز به حمل و نقل دارند بفروشید. با استفاده از PayPal، Stripe یا بسیاری از خدمات پرداخت دیگر می‌توانید به راحتی پرداخت‌های آنلاین را بپذیرید.

برای دستورالعمل‌های گام به گام، می‌توانید راهنمای مبتدیان ما را در چگونه یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنیم.

به ایده نیاز دارید که چه چیزی را در فروشگاه خود بفروشید؟ آموزش ما در مورد نحوه تهیه منبع محصولات برای فروش آنلاین.

3. یک وب سایت عضویت بسازید

Membership website

یکی دیگر از ایده های محبوب وب سایتی که شتاب زیادی پیدا می کند، ایجاد یک وب سایت مبتنی بر عضویت است.

در اصل، شما دسترسی به برخی از محتوای وب سایت خود را که فقط برای اعضای پولی در دسترس است، محدود می کنید. این می تواند یک دوره آنلاین، تالارهای گفتمان مختص اعضا، محتوای صوتی یا تصویری، یا هر چیز دیگری باشد.

ساده ترین راه برای انجام این کار استفاده از MemberPress است . این یک افزونه عضویت در وردپرس است< /a> که به شما در ایجاد اشتراک، محدود کردن دسترسی، و فروش طرح های عضویت در وب سایت خود کمک می کند.

برای جزئیات، آموزش ما را در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت عضویت با دستورالعمل های گام به گام.

4. فروش دوره های آنلاین

Sell online course website

ایجاد و فروش دوره های آنلاین یکی دیگر از ایده های محبوب وب سایت است که به سرعت در حال رشد است.

این جایگاه وب‌سایت رو به رشد توسط اقتصاد گیگ مدرن تقویت می‌شود که در آن افراد باید مهارت‌های جدیدی را برای یافتن شغل جدید، بهبود مجموعه مهارت‌های موجود یا صرفاً چیزی جدید به عنوان سرگرمی یاد بگیرند.

MemberPress بهترین افزونه LMS وردپرس که به شما امکان می دهد به راحتی دوره های آنلاین را در وب سایت خود ایجاد و بفروشید.

5. یک وب سایت Dropshipping

ایجاد کنید

Dropshipping

Dropshipping یکی دیگر از ایده های رو به رشد وب سایت است که می توانید بدون سرمایه گذاری زیاد راه اندازی کنید. فروشگاه dropshipping یک فروشگاه آنلاین است که در آن محصولات را می فروشید، اما آنها مستقیماً توسط فروشنده ارسال می شوند.

این شما را از دردسر مدیریت و ذخیره‌سازی، نگهداری موجودی و ارسال کالاها نجات می‌دهد. همچنین به شما امکان می دهد محصولات متنوعی را بفروشید.

برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما را در نحوه ایجاد یک کسب و کار dropshipping برای مبتدیان.

6. یک وب سایت وابسته بسازید

Affiliate website

یکی از محبوب ترین ایده های وب سایت راه اندازی یک وب سایت وابسته است.

بازاریابی وابسته یک ترتیب ارجاعی است که در آن یک خرده‌فروش آنلاین (تبلیغ‌کننده) زمانی که کاربران محصول خود را از پیوند ارجاع شما خریداری می‌کنند، به شما کمیسیون می‌پردازد.

این یک صنعت عظیم است که به این معنی است که می توانید یک وب سایت وابسته خاص ایجاد کنید و شروع به ساخت بر اساس آن کنید. تقریباً در هر صنعتی می‌توانید برنامه‌های وابسته را پیدا کنید، به خصوص اگر برای برنامه‌های وابسته مانند Amazon Associates یا ShareASale ثبت نام کنید.

به عنوان مثال: می‌توانید وب‌سایتی ایجاد کنید که کاملاً بر بررسی جدیدترین کیف‌های دستی زنانه، روترهای اینترنتی جدید یا تلفن‌های هوشمند جدید متمرکز باشد.

وقتی کاربران بر اساس توصیه شما خریدی انجام می دهند، هزینه ارجاع دریافت می کنید.

برای بحث عمیق تر، به راهنمای مبتدی برای بازاریابی وابسته که دارای دستورالعمل های گام به گام برای بازاریابان وابسته جدید است.

7. یک وبلاگ مد راه اندازی کنید

Fashion blog

مد و سبک زندگی یکی دیگر از ایده های سودآور وب سایت است که پتانسیل های زیادی دارد. بسیاری از فشن بلاگرها و اینفلوئنسرها درآمد شش رقمی دارند.

بهتر است به جای حضور در رسانه های اجتماعی، وب سایت خود را داشته باشید، زیرا فرصت های بیشتری برای کسب درآمد وجود دارد.

می‌توانید از طریق تبلیغات نمایشی، بازاریابی وابسته، مشارکت اینستاگرام با برندها و موارد دیگر درآمد کسب کنید.

با وردپرس، می‌توانید تمام ابزارهایی را که برای رشد برندتان نیاز دارید اضافه کنید. می‌توانید فید اینستاگرام خود را و سایر رسانه های اجتماعی، ویدئوهای یوتیوب، موضوعات وب سایت مد را پیدا کنید، از افزونه های تبلیغاتی استفاده کنید، و موارد دیگر.

برای جزئیات، آموزش ما را در مورد نحوه یک وبلاگ مد راه اندازی کنید و آن را به روش صحیح تبلیغ کنید.

8. یک وب سایت سفر راه اندازی کنید

Travel blog

ساخت وبلاگ مسافرتی یکی دیگر از ایده های عالی وب سایت است که پیاده سازی و ساخت آن آسان است.

شما می توانید یک مسافر، وبلاگ نویس یا بازاریاب با تجربه باشید که مقاصد گردشگری مختلف را تبلیغ می کند. می‌توانید با استفاده از تبلیغات نمایشی، مشارکت در سفر، کسب امتیازات و موارد دیگر درآمد کسب کنید.

وبلاگرهای تأثیرگذار سفر از وبلاگ های سفر خود برای راه اندازی محصولات مختلف و کسب درآمد غیرفعال قابل توجهی استفاده می کنند.

برای اطلاعات بیشتر در این مورد، فراموش نکنید که مقاله ما را در نحوه ایجاد یک وب سایت مسافرتی با استفاده از WordPress.

9. یک وب سایت غذا یا دستور غذا درست کنید

Food blog

وب‌سایت‌های غذا و دستور پخت در حال حاضر یک ایده وب‌سایت محبوب با فضای زیادی برای وب‌سایت‌های جدید هستند.

می توانید به راحتی یک وبلاگ یا وب سایت راه اندازی کنید، دستور العمل ها را به اشتراک بگذارید، در مورد غذا، کاهش وزن، سلامت یا سایر موضوعات مرتبط بحث کنید. اکثر وب‌سایت‌های دستور پخت از طریق تبلیغات، بازاریابی وابسته و فروش اشتراک عضویت کسب درآمد می‌کنند.

WordPress را ارائه می دهد پلاگین های دستور غذا که به شما امکان می دهد به راحتی دستور العمل ها را در قالب SEO پسند بنویسید.

برای جزئیات بیشتر، می‌توانید آموزش ما را در نحوه ایجاد یک وب سایت غذا و کسب درآمد آنلاین.

10. یک وب سایت پادکست راه اندازی کنید

Podcast website

پادکست یکی دیگر از ایده های محبوب وب سایت است که می توانید راه اندازی کنید. این یک جایگاه در حال رشد سریع با تعداد زیادی گزینه کسب درآمد است.

پادکست مجموعه ای اپیزودیک از فایل های صوتی است که کاربران می توانند برای دانلود و گوش دادن به آن مشترک شوند.

پادکست‌های موفق از طریق حمایت‌های مالی، تبلیغات، فروش محصولات و موارد دیگر درآمد قابل توجهی به‌دست می‌آورند. این به کمی سخت افزار و کمی تمرین برای ضبط و آپلود فایل ها نیاز دارد.

ما یک راهنمای جامع در مورد راه اندازی یک وب سایت پادکست با دستورالعمل های گام به گام.

ما همچنین فهرستی از بهترین پلتفرم های میزبانی پادکست برای کمک به موفقیت شما.

11. یک وب سایت شکار شغل راه اندازی کنید

Job board

یکی دیگر از ایده های محبوب وب سایت ایجاد یک وب سایت شکار شغل است. کسب درآمد آسان است و بر اساس محتوای تولید شده توسط کاربر درآمد کسب می کنید.

اساساً، یک وب‌سایت هیئت شغلی به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که فهرست‌های شغلی را پست کنند و با جستجو و جستجوی شغل، کارجویان را تسهیل کنند.

افزونه های وردپرس وجود دارد که به شما کمک می کند تا به سرعت یک موتور جستجوی کار ایجاد کنید. حتی می‌توانید پرداخت‌های آنلاین را از کارفرمایان برای ارسال فهرست بپذیرید.

برای جزئیات، به راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد یک تابلوی کار در وردپرس.

12. یک وب سایت کوپن بسازید

Coupons website

یک وب‌سایت کوپن به مشتریان کمک می‌کند تا کوپن‌ها و معاملات محصولات مورد علاقه خود را پیدا کنند.

کسب‌وکارها را به مشتریان متصل می‌کند و ابزارهایی را برای یافتن معاملات و تخفیف‌ها در اختیار آنها قرار می‌دهد. از طریق پیوندهای وابسته، مشارکت، و تبلیغات نمایشی کسب درآمد می شود.

شما می توانید کاملاً وب‌سایت خود را خودکار کنید و به کسب‌وکارها اجازه دهید مستقیماً معاملات خود را ارسال کنند. این به شما امکان می دهد با محتوای تولید شده توسط کاربر به صورت آنلاین درآمد کسب کنید.

برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد سایت کوپن در وردپرس.

13. یک بازار آنلاین ایجاد کنید

Marketplace website

بسیاری از بازاریابان موفق از ایده هایی استفاده می کنند که محتوای تولید شده توسط کاربر را در بر می گیرد تا درآمد کسب کنند. ایجاد یک وب سایت بازار آنلاین یکی از ایده های وب سایتی است که می توانید به راحتی آن را تکرار کنید.

وب سایت بازار جایی است که شما یک پلتفرم تجارت الکترونیک را برای دیگران فراهم می کنید تا محصولات خود را بفروشند. در حالی که فروشندگان حمل و نقل و انجام را مدیریت می کنند، در هر تراکنش انجام شده در وب سایت شما کاهش می یابد.

برای جزئیات بیشتر، به مقاله ما در مورد ایجاد یک وب سایت بازار آنلاین با دستورالعمل های دقیق.

14. یک وب سایت رستوران راه اندازی کنید

Restaurant website

ساخت وب‌سایت رستوران ایده‌ای خاص برای افراد در صنعت رستوران و غذا است. ساخت وب سایت رستوران به شما امکان می دهد رزرو میز را بپذیرید و حتی سفارشات آنلاین برای تحویل غذا را بپذیرید.

با وردپرس، می توانید از ابزارهایی مانند WPForms برای پذیرش رزرو و سفارشات تحویل غذا. همچنین به شما امکان دسترسی به بسیاری از قالب های رستوران< /a> که می توانید آن را بر اساس نیازهای خود سفارشی کنید.

ایجاد وب‌سایت رستوران به شما کمک می‌کند تا به راحتی کسب و کار خود را تبلیغ کنید، به مشتریان جدید دسترسی پیدا کنید و تصویر برند خود را تقویت کنید.

15. یک وب سایت نظرات بسازید

Reviews website

بیشتر کاربران قبل از تصمیم گیری برای خرید به نظرات آنلاین نگاه می کنند. این باعث می‌شود یک وب‌سایت نظرات به یک ایده وب‌سایت واقعاً پرسود تبدیل شود.

وب‌سایت بررسی شما می‌تواند در هر زمینه یا موضوع خاصی باشد که به آن علاقه دارید، از دوربین‌های دیجیتال گرفته تا بازی‌های ویدیویی یا محصولات دیگر.

یک وب‌سایت نظرات می‌تواند هم بر محتوای تولید شده توسط کاربر و هم بر محتوای اصلی تکیه کند. می‌توانید با استفاده از تبلیغات نمایشی، بازاریابی وابسته، حمایت‌های مالی و موارد دیگر درآمد کسب کنید.

ما مقاله ای در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت نقد و بررسی تخصصی با دستورالعمل های گام به گام.

16. یک وب سایت عکاسی بسازید

photography website

یکی دیگر از ایده های جالب وب سایت راه اندازی یک وب سایت عکاسی است. این می تواند یک وبلاگ در مورد خود عکاسی باشد، یا می تواند مکانی برای نمایش و فروش عکس های خود باشد.

می توانید از افزونه های وردپرس مانند دانلودهای دیجیتال آسان یا NextGEN Gallery به راحتی عکس ها را در وب سایت خود بفروشید.

همچنین می‌توانید بازاری مانند Shutterstock ایجاد کنید. جایی که کاربران می‌توانند عکس‌ها، تصاویر، و سایر موارد طراحی گرافیکی را بفروشند یا بخرند.

برای اطلاعات بیشتر، نگاهی به مقاله ما در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت عکاسی در وردپرس.

17. یک وب سایت نمونه کارها را راه اندازی کنید

Portfolio website

یک ایده عالی برای وب سایت ایجاد یک وب سایت نمونه کارها است. اگر هنرمند، عکاس، نوازنده یا فیلمبردار هستید، وب سایت نمونه کارها به شما کمک می کند کارهای خود را به نمایش بگذارید و فرصت های جدیدی پیدا کنید.

با این حال، برای ایجاد یک وب سایت نمونه کارها نیازی به هنرمند بودن ندارید. همین ایده می تواند توسط هر نوع حرفه ای مانند نویسندگان، طراحان وب، توسعه دهندگان، مدل های مد و غیره استفاده شود.

می توانید از افزونه های نمونه کارها برای نمایش کار خود یا انتخاب از بین این موضوعات زیبای نمونه کارها برای شروع.

18. یک وب سایت تحویل آنلاین غذا راه اندازی کنید

Food delivery website

تجارت آنلاین تحویل غذا در حال رونق است و می تواند یک ایده وب سایت سودآور با کمی سرمایه گذاری باشد.

می‌توانید رستوران‌های محلی را پیدا کنید و وب‌سایتی ایجاد کنید که این رستوران‌ها را به نمایش بگذارد و به مشتریان امکان سفارش آنلاین غذا بدهد. سپس می توانید سفارش را به رستوران ارسال کنید و آنها غذا را تحویل می دهند.

می‌توانید از WPForms برای سفارشات تحویل غذا را جمع آوری کنید. پس از ارسال فرم، می توانید صفحه ای با زمان تخمینی تحویل و شماره تلفن به رستوران را به کاربران نشان دهید.

19. فروش اینترنتی صنایع دستی

Sell handicrafts online شکل>

آیا می خواهید وسایل خانگی خود را در اینترنت بفروشید؟ انجام این کار بسیار آسان است و می تواند آغاز یک ایده موفق تجاری باشد.

شما می توانید یک فروشگاه آنلاین را با استفاده از wooCommerce ، که برای راه اندازی بسیار آسان است. بر خلاف سایر سیستم عامل ها ، WooCommerce از هر معامله ای که انجام می دهید ، قطع نمی کند که برای تجارت در خانه بسیار مهم است.

برای جزئیات بیشتر ، به راهنمای ما در مورد نحوه یک فروشگاه مانند Etsy ایجاد کنید در WordPress.

20. یک فروشگاه / انجمن حیوانات خانگی را شروع کنید < /
Pet shop website

ساخت یک فروشگاه آنلاین حیوانات خانگی یکی دیگر از ایده های وب سایت آسان است. این یک صنعت عظیم است که می توانید بسیاری از ایده های طاقچه را پیدا کنید که برای مشتریان خاص پذیرایی می کنند.

شما می توانید هر چیزی را در فروشگاه حیوان خانگی با استفاده از WooCommerce . همچنین می توانید برای ایجاد یک جامعه فقط عضو از عضو Press استفاده کنید که درآمد بیشتری برای تجارت شما ایجاد می کند.

21. یک وب سایت خبری را شروع کنید

News website

اگر وارد امور و سیاست های فعلی هستید ، ایجاد یک وب سایت خبری می تواند ایده پول درآمدی باشد که به دنبال آن هستید.

شما می توانید یک وب سایت خبری را راه اندازی کرده و با استفاده از تبلیغات نمایش و با فروش اشتراک های عضویت ، آن را کسب کنید. بسیاری از روزنامه های سنتی در حال حاضر محتوای پشت paywalls و کسب درآمد.

شما می توانید با چند مقاله در هفته کوچک شروع کنید و سپس بر اساس آن بنا کنید. شما حتی می توانید نویسندگان مهمان را دعوت کنید ، پادکست را شروع کنید و کالاهایی را برای ایجاد یک تجارت پایدار بفروشید.

با دست و پنجه نرم روزنامه های محلی ، تقاضای زیادی برای وب سایت خبری طاقچه های بیش از حد محلی وجود دارد ، و ما معتقدیم که این روند بزرگی خواهد بود که به سال 2024 و بعد از آن ادامه یابد.

امیدواریم این مقاله به شما در یافتن بهترین ایده وب سایت برای راه اندازی در سال جدید کمک کند. پس از راه اندازی وب سایت خود ، می توانید نکات ما را در مورد نحوه افزایش ترافیک وب سایت خود ، و راهنمای ما در بهترین افزونه های وردپرس برای رشد تجارت آنلاین شما.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در کانال یوتیوب برای آموزش های ویدیویی وردپرس. همچنین می‌توانید ما را در تویتر و فیس بوک.

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا