چطوری میشه

نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس

نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس

تجارت الکترونیک برای افراد ضعیف نیست. این یک کنسرت سخت است که با چندین چرخ دنده همراه است که نیاز به روغن کاری مداوم دارند. اما شما یک نوع سختکوش هستید و کار خود را انجام داده اید. با این حال، چیزی کاملاً درست نیست. شما مشتریان و همه را جذب می کنید، اما موجودی بانکی شما منعکس کننده تمام تلاش شما نیست.

شما مشکل دارید. چیزی به نام رها کردن سبد خرید در حال تلف کردن دلار و زمان تبلیغات شما است.

از گزارش‌های تحلیلی‌تان، نرخ رها شدن سبد خرید بسیار بالا را مشاهده می‌کنید و نمی‌دانید چه کاری انجام دهید. منظورم این است که شما تعداد زیادی از بازدیدکنندگان وب را به سمت وب سایت خود هدایت می کنید، اما آنها بدون خرید می روند. و این خیلی بد است زیرا – بیا – شما وظیفه خود را انجام دادید.

اما نگران نباشید، ما راه حل را در پست امروز داریم. ما مشکل را در چند مرحله برطرف می‌کنیم!

با این مقدمه، اجازه دهید قبل از اینکه کسب و کار آنلاین شما را فلج کند، درباره رها کردن سبد خرید بیشتر بیاموزیم. بعداً در مقاله، تمام راه‌حل‌هایی را که برای رفع این مشکل آزاردهنده یک‌بار برای همیشه نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. بسیار خوب، اجازه دهید بدون اتلاف ثانیه (و قبل از اینکه فروش دیگری را از دست بدهید) به آن برسیم.

چرا مشتریان سبد خرید را رها می کنند؟

رها کردن سبد خرید یک مشکل بزرگ برای بسیاری از کارآفرینان آنلاین است. معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که یک بازدیدکننده به سایت شما می‌آید اما بدون خرید آن را ترک می‌کند – حتی اگر فرم پرداخت شما را پر کرده باشد. از یک مطالعه جامع توسط موسسه بایمارد، میانگین نرخ رها کردن سبد خرید برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک حدود 70 درصد است.

این عدد بسیار زیادی است، اما این یک چیز طبیعی است که میلیون‌ها کسب‌وکار آنلاین را تحت تأثیر قرار می‌دهد، چه محصولات دیجیتال/فیزیکی بفروشید یا اشتراک داشته باشید.

این بدان معناست که اگر هر روز 1000 مشتری به سایت خود بیاورید، روزانه 700 مشتری احتمالی را از دست می دهید – بیایید حساب کنیم! به عبارت دیگر، شما یک تن موله را روی میز می گذارید. این پولی است که می توانید با ایجاد چند تغییر طراحی آن را بازیابی کنید و به یک توسعه دهنده گران قیمت نیاز ندارید.

اما، چرا مشتریان سبدهای خرید را رها می‌کنند که قبلاً در سایت شما هستند؟ برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.

بررسی طولانی/پیچیده

من از صفحات تسویه‌حساب طولانی متنفرم، و احتمالاً شما هم همینطور. بارها در گذشته، من سبد خرید را صرفاً به این دلیل که فرآیند پرداخت پیچیده بود، رها کرده‌ام. اگر فرآیند تسویه حساب پیچیده است، من به صفحه تسویه‌حساب نمی‌روم و مشتریان شما نیز نمی‌توانند.

بنابراین، فرآیند پرداخت خود را به آسانی A، B، C انجام دهید. بیا، به مشتریان خود دلیلی برای خروج نده. برای شروع، سبد خرید خود را قابل مشاهده کنید. من نمی خواهم یک ابدیت را صرف یافتن نماد سبد خرید کنم. آمازون این کار را با موفقیت انجام می دهد. به علاوه، برای شروع، بسیاری از تم های WooCommerce با این ویژگی همراه هستند.

how to prevent and recover abandoned carts
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 21

اگر بتوانید مراحل را در فرآیند پرداخت خود حذف کنید، این یک ایده بزرگ خواهد بود. فرم تسویه حساب طولانی یک نه بزرگ است. فقط اطلاعات مورد نیاز برای پردازش سفارش را بخواهید. مطمئناً آیا برای ارسال یک محصول دیجیتالی به آدرس خیابان/شرکت من نیاز دارید؟ همیشه می‌توانید بعداً آن اطلاعات را بخواهید. می دانید، پس از انجام معامله.

گیر کرده اید؟ ما پشت شما هستیم…

لیست ما از برخی از بهترین افزونه های پرداخت WooCommerce اگر وقت کافی ندارید، PeachPay یک راه حل اکسپرس فوق العاده (و رایگان) را برای کاربران WooCommerce فعال کنید در WooCommerce > تنظیمات > حساب و حریم خصوصی:

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a43ea6853
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 22

مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، روند تسویه حساب خود را نازک نگه دارید. تا آنجا که ممکن است برای جلوگیری از خروج مشتری قبل از تکمیل معامله، مراحل را حذف کنید. در غیر این صورت، مشتریان خود را در چپ، راست و مرکز از دست خواهید داد. و تا زمانی که نتوانید نفس بکشید، نرخ رها کردن سبد خرید شما همچنان در حال افزایش است.

اگر فرآیند پرداخت شما ساده است، شاید گزینه های پرداخت کافی (درگاه) را به مشتریان ارائه نمی دهید. به عنوان مثال، در برخی کشورها، PayPal پشتیبانی نمی شود. هر مشتری از آن کشور خاص چاره ای جز رها کردن سبد خرید خود نخواهد داشت.

سایت در حال بارگذاری آهسته

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a4402b528
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 23

سلام، سریع هستی؟ آیا سریع و سریع را دوست ندارید؟ یک وب سایت با بارگذاری آهسته یک بی حوصلگی مطلق است. مشتریان شما را مستقیماً به آغوش رقبای مشتاق شما می فرستد. شما برای وب سایتی که بارگذاری آن برای همیشه طول می کشد، نمی چسبید. یا شما؟ فکر نمی‌کنم، و Google این را می‌داند همچنین.

Amazon، یکی از بزرگترین فروشگاه‌های آنلاین در اطراف، آن را نیز می‌داند. خرج کردن برای آنها میلیاردها دلار هزینه دارد. درست است، یک ثانیه تأخیر در بارگذاری صفحه برای غول خرده فروشی آنلاین 1.7 میلیارد دلار هزینه دارد، طبق مقاله ای از شرکت Fast. این پول زیادی برای از دست دادن به دلیل یک سایت کند است!

ما یک مقاله جالب در مورد نحوه کاهش زمان بارگذاری صفحه وردپرس داریم که باید آن را بررسی کنید . اگر این کار باعث کاهش آن نشد، Google نکات زیادی را در این منبع وب را سریع تر کنید به شما ارائه می دهد. و برای اینکه ببینید وب سایت شما چگونه از نظر سرعت کار می کند، ابزارهای زیادی در اختیار دارید. برای شروع، GTmetrix یا Google’s PageSpeed ​​Insights را امتحان کنید.

به لطف ابزارها و منابع ذکر شده، دقیقاً می‌دانید که برای بهبود عملکرد وب‌سایت خود باید چه چیزی را اصلاح کنید. اجازه دهید به بخش بعدی برویم.

اعتبار سایت

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a441ca86e

در یک فروشگاه فیزیکی، مشتری معمولاً وارد می‌شود، چرخ دستی‌اش را پر می‌کند و در ورودی به شما پول می‌دهد، زیرا شما یک تجارت معتبر و قانونی هستید. خوب، البته، مگر اینکه شما داروهای غیرقانونی و چیزهایی از این دست می‌فروشید، اما من انصراف می‌دهم. منظور من این است که اثبات اعتبار و مشروعیت خود به صورت آنلاین کمی دشوارتر است.

چرا؟ شما بپرسید.

اول، شما به نوعی بی چهره هستید و مشتریان نمی توانند مانند فروشگاه های سنگ و ملات ببینند یا با شما صحبت کنند. چه کسی می داند؟ ممکن است در حال خودنمایی باشید. ثانیاً، مردم در مورد گرفتن کارت های اعتباری خود و خرج کردن پولی که به سختی به دست آورده اند به صورت آنلاین محتاط هستند، به خصوص اگر اولین بار است که در وب سایت شما حضور دارند.

بنابراین، چگونه همه اینها را تغییر می دهید؟ چگونه سایت خود را معتبر و شایسته اعتماد مشتریان خود می کنید؟

برای شروع، مطمئن شوید که وب سایت شما از همان ابتدا آماده SSL است. پس از همه، بازدیدکنندگان اطلاعات مالی و شخصی را با شما به اشتراک خواهند گذاشت، بنابراین مهم است که آنها اعتماد کنند که شما اطلاعات حساس خود را ایمن نگه دارید. توجه داشته باشید که جرایم سایبری یک مسئله جدی است و گواهی SSL به شما کمک می کند تا داده ها را رمزگذاری کنید و دفاع خود را تقویت کنید.

با این وجود، جو متوسط ​​ممکن است HTTPS را در URL شما نبیند. چه باید کرد؟ SSL و مهرهای اعتماد را به وب سایت خود، به خصوص صفحه پرداخت اضافه کنید. دریافت SSL و مهرهای اعتماد ساده است. فروشندگان پس از تایید آنها را به ایمیل شما ارسال می کنند. اگر هنوز گیر کرده اید، با میزبان وب خود یا ما در نظرات زیر صحبت کنید.

علاوه بر آن، مطمئن شوید که وب سایتی تمیز و حرفه ای دارید که استفاده از آن آسان است. یک طرح کلی تنها باعث ایجاد احساس بی اعتمادی می شود. مشتریان سبدهای خود را رها می کنند زیرا طراحی کمتر از حد متوسط ​​شما را شبیه کلاهبرداری می کند. اگر از کلاهبرداری کارت اعتباری بترسد، هیچ کس به شما پولی پرداخت نخواهد کرد، بنابراین طراحی خود را اصلاح کنید.

در کنار سیگنال‌های اعتماد و SSL، می‌توانید اثبات اجتماعی را در قالب نظرات و گواهی‌ها اضافه کنید. من نمی توانم به شما بگویم که قبل از خرید هر چیزی به صورت آنلاین چند بار نظرات و توصیفات را خوانده ام. در تجربه من، بررسی های ویدیویی و توصیفات ویدیویی بیشترین تأثیر را در زمینه تبدیل سرنخ ها دارند.

جایگزین پیشنهادی: افزونه رایگان وردپرس TrustedSite – گواهینامه‌ها را کسب کنید و به مشتریان نشان دهید که قابل اعتماد هستید .

حواس پرتی

جهان پر از حواس پرتی است و تجارت الکترونیک تفاوتی ندارد. حواس‌پرتی‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند منجر به نرخ رها کردن سبد خرید بالاتر شود، که برخی از آنها خارج از کنترل شما هستند. به عنوان مثال، مشتریان شما ممکن است سبد خرید خود را صرفاً به این دلیل که مجبور به دریافت تماس بودند، رها کنند. یا شاید اینترنت آنها قطع شده است.

در حالی که این حواس‌پرتی‌های دنیای واقعی خارج از کنترل شما هستند (خوب، مگر اینکه بعداً با مشتری پیگیری کنید)، حواس‌پرتی‌های آنلاین دیگری وجود دارد که می‌توانید برای کاهش نرخ رها کردن سبد خرید خود، آنها را کنترل کنید. به عنوان مثال، همانطور که قبلاً اشاره کردیم، می‌توانید فرآیند پرداخت خود را کمتر گیج‌کننده کنید.

بعد، صفحات غیرضروری یا اطلاعات حواس‌پرتی را بین صفحات سبد خرید و تسویه‌حساب اضافه نکنید. به عنوان مثال، برخی از خرده فروشان یک مرحله قبل از صفحه تسویه حساب، موارد فروش و افزونه ها را اضافه می کنند. در نتیجه، بسیاری از مشتریان سبد خرید را رها می کنند، زیرا حواسشان به این پیشنهادات غیر ضروری پرت می شود. در عوض پیشنهادها را به صفحه محصول اضافه کنید.

در راه خود قرار نگیرید. به هر قیمتی از حواس پرتی خودداری کنید. در حالت ایده آل، مشتری باید از صفحه محصول > سبد خرید > تسویه حساب حرکت کند. یا صفحه محصول > تسویه‌حساب را اگر راه‌حل پرداخت سریع مانند PeachPay را اجرا می‌کنید. به عبارت دیگر، جزئیات غیر مهم را بین محصول و صفحه پرداخت قرار ندهید.

هزینه های حمل و نقل یا پنهان

دروغ نمی گویم، من سبد خرید خود را (در یک وب سایت محبوب خاص که به آن اشاره نمی کنم) به دلیل هزینه های بالای حمل و نقل که تا زمان ورود به آن از من پنهان بود، چندین رها کرده ام. صفحه پرداخت بنابراین، من می‌گویم «واو، از کجا آمد؟» و ترک کنید زیرا:

  1. این غیرمنتظره بود و با توجه به اینکه واقعاً محصول را می‌خواستم، احساس بدی به من دست داد.
  2. برخی از هزینه های حمل و نقل مضحک بود (بیا، من را ارزان اسکیت صدا کن، اما من 70 دلار برای تحویل یک دستبند 10 دلاری نمی پردازم) و بله، ما دستبندهای 3 دلاری در اطراف داریم، بنابراین یک گزینه محلی را انتخاب کردم .

احتمالاً به دلیل حمل و نقل بالا یا هزینه‌های پنهان، سبد خرید را رها کرده‌اید. اگر اینطور نیست، شاید مشتریان دقیقاً به همین دلیل سبد خریدهای سایت شما را رها می کنند. خوبی این است که می توانید مشکل را حل کنید. اگر حاشیه‌های شما اجازه می‌دهد، ارسال رایگان را ارائه دهید. اگر این گزینه نیست، حداقل مقدار سفارش را اضافه کنید که ارسال رایگان را جذب کند.

نمی‌توانید ارسال رایگان ارائه دهید؟ حداقل به مشتریان خود قبل از اینکه به صفحه تسویه حساب شما برسند، هزینه کل خود را اطلاع دهید. غافلگیر کردن آن‌ها با هزینه‌های پنهان هنگام خروج تنها منجر به رها شدن بیشتر چرخ دستی‌ها و فروش کمتر می‌شود. به پای خود شلیک نکنید – افزونه Advanced Product Fields و تسویه‌حساب بازشو PeachPay این کار را انجام خواهد داد. مفید باشد.

ما بخش فوق را با راه‌حل‌هایی پر کرده‌ایم، اما اجازه دهید راه‌حل‌های بیشتری را در بخش آینده پوشش دهیم، فقط در صورتی که چیزی را از دست دادیم.

چگونه از رها شدن سبد خرید جلوگیری کنیم

اکنون که می دانیم چرا مشتریان سبد خرید خود را رها می کنند، اجازه دهید راه حل های خاص تر دیگری را بررسی کنیم. همچنین، فراموش نکنید که راه حل هایی را که در گذشته برای شما مفید بوده اند در قسمت نظرات در انتهای پست ذکر کنید.

بهبود Checkout با PeachPay

به‌عنوان یک تاجر WooCommerce، PeachPay یک پلاگین یک مرحله‌ای برای تمام نیازهای پرداخت و پرداخت شما است. همانطور که قبلاً گفتیم، فرآیند پرداخت پیچیده یکی از دلایلی است که مشتریان سبد خرید خود را رها می کنند. PeachPay با ارائه یک تسویه حساب بهینه شده برای تبدیل و عملکرد پرداخت با یک کلیک برای کاربران بازگشتی، این مشکل را برطرف می کند. به‌علاوه، به‌طور کامل کار می‌کند.

تنظیم و استفاده از آن بسیار ساده است. ما قبلاً چند فروش از آن داشتیم! این واقعاً پرداختی به سبک “Shopify” است که WooCommerce به شدت به آن نیاز دارد. – gimmebbtjason

برای آزمایش PeachPay، اجازه دهید افزونه را در یک سایت ساختگی WooCommerce که قبلاً ایجاد کردم نصب کنیم و بفهمیم چه چیزی در فروشگاه وجود دارد. ما از روش نصب آسان استفاده خواهیم کرد.

ابتدا، وارد داشبورد مدیریت وردپرس خود شوید و در سیستم وارد شوید.

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a4434595a
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 24

در مرحله بعد، مرورگر خود را به وب‌سایت رسمی PeachPay.app ببرید و دکمه دریافت رایگان PeachPay را فشار دهید. در زیر نشان داده شده است.

peachpay for woocommerce one click checkout
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 25

پس از آن، URL فروشگاه WooCommerce خود را وارد کنید و روی دکمه  GET کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a4464eda4
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 26

خیلی عالی کار می کنید. همانطور که در زیر توضیح می دهیم، روی دکمه  اکنون نصب کلیک کنید.

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a44807cf2
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 27

بعد، افزونه را فعال کنید:

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a44a1f942
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 28

اکنون، ما باید PeachPay را به فروشگاه WooCommerce شما متصل کنیم، که به آسانی پای است. در صفحه‌ای که پس از فعال‌سازی افزونه PeachPay می‌آید، مطابق شکل زیر روی تأیید کلیک کنید.

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a44b6ed60
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 29

در صفحه بعدی، درگاه پرداخت مورد علاقه خود را انتخاب کنید. همچنین می توانید PeachPay را در حالت تست امتحان کنید. من با PayPal (من Stripe ندارم) برای اهداف تصویری استفاده می کنم:

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a44cd40b5
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 30

پس از آن، حساب خود را متصل کنید:

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a44e42711
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 31

در صفحه بعد، مانند شکل زیر، روی موافق و وصل کلیک کنید.

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a44f9b607
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 32

سپس، روی بازگشت به PeachPay, Inc. ضربه بزنید:

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a45150dea
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 33

با انجام این کار، همانطور که در زیر مشخص شده است، به داشبورد PeachPay در وب‌سایت خود باز می‌گردید.

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a4527a828
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 34

در اینجا، می‌توانید تعدادی کار مانند اتصال گزینه‌های پرداخت بیشتر، سفارشی کردن دکمه تسویه‌حساب اکسپرس، تعریف ارز و موارد دیگر انجام دهید. همه چیز کاملاً ساده و واضح است، من انتظار ندارم که شما با مشکلی مواجه شوید.

اکنون، اگر من یک محصول را در قسمت جلویی بارگیری کنم، دکمه خرید اکسپرس را می بینم. در سایت ساختگی من اینگونه به نظر می رسد:

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a453efda6
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 35

وقتی روی دکمه تسویه‌حساب اکسپرس کلیک می‌کنم، من را به این پنجره بازشو می‌برد:

d986d8add988d987 d8acd984d988daafdb8cd8b1db8c d988 d8a8d8a7d8b2db8cd8a7d8a8db8c d8b3d8a8d8afd987d8a7db8c d8b1d987d8a7 d8b4d8afd987 d8a8 6698a4556487f< /شکل>

با پنجره بالا، می توانید سفارش خود را سریعتر از روند معمول فروشگاه WooCommerce > محصول > سبد خرید > پرداخت تکمیل کنید. به علاوه، همیشه می توانید PeachPay را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. PeachPay به مشتریان شما اجازه می دهد در چند ثانیه بررسی کنند. [شما] خواهید دید که تبدیل‌ها افزایش می‌یابد و رها شدن سبد خرید در عرض چند روز به شدت کاهش می‌یابد.”

اجازه دهید به مرحله بعدی برویم.

ارتقا به هاست مخصوص تجارت الکترونیک

WPEngine eCommerce Plans
نحوه جلوگیری و بازیابی سبدهای رها شده برای وردپرس 36

پیش از این، اشاره کردیم که یک وب‌سایت با سرعت بارگذاری آهسته تنها منجر به سبدهای بیشتر رها شده می‌شود. اکنون، شما می توانید هر کاری برای سرعت بخشیدن به سایت خود انجام دهید، اما اگر میزبانی وب شما بد است، مطمئناً کار شما تمام شده است. شما به یک میزبان وب فوق سریع نیاز دارید و چیزی کمتر از آن ندارید.

اگر در مورد تجارت الکترونیک جدی هستید، به یک ارائه دهنده میزبانی وب نیاز دارید که بسته های ویژه ای را برای وب سایت های تجارت الکترونیک ارائه دهد. با اولین میزبان وب عمومی که پیدا می‌کنید همراه نباشید، و قطعاً باید از بسته‌های میزبانی $1 اجتناب کنید زیرا وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک معمولاً منابع فشرده هستند.

اگر نمی‌دانید از کجا شروع کنید، را بررسی کنید بسته تجارت الکترونیک WPEngine. WPEngine یک میزبان وردپرس مدیریت شده قابل اعتماد است و بسته های آن منابع کافی برای پشتیبانی از سخت ترین نیازهای تجارت الکترونیک را ارائه می دهد. خوشحال خواهید شد که از ابتدا یک میزبان WooCommerce قابل اعتماد را انتخاب کرده اید.

توجه مشتریان را حفظ کنید

Retainful Abandoned Cart Recovery

همانطور که قبلاً اشاره کردیم، حواس‌پرتی‌هایی وجود دارد که خارج از کنترل شما هستند. یک مشتری ممکن است سبد خرید را صرفاً به این دلیل که شخصی در را کوبیده است رها کند. یا شاید آنها تصمیم گرفتند قبل از تکمیل تراکنش، به سرعت صفحه فیس بوک خود را بررسی کنند.

شاید فکر کنید نمی‌توانید چنین گاری‌های متروکه‌ای را نجات دهید، و حق با شماست، مگر اینکه بدانید چگونه مشتری را از خروج از صفحه تسویه‌حساب خود باز دارید. شما به یک افزونه قدرتمند بازیابی سبد خرید رها شده مانند Retainful نیاز دارید.

پیگیری با مشتریان

CartBoss

اگر نکات بالا را دنبال کرده‌اید، اما همچنان نرخ رها کردن سبد خرید بالایی را ثبت می‌کنید، چند آزمایش تقسیم را انجام دهید تا ببینید چه چیزی کار می‌کند و آن را دو برابر کنید. اگر همه شکست خوردند، سعی کنید با مشتریان خود پیگیری کنید. برای بازگرداندن آنها به سایت خود، کوپن یا تبلیغات رایگان ارسال کنید.

از تاکتیک‌هایی مانند اعلان‌های فشار، بازاریابی ایمیلی و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی برای حفظ ارتباط با مشتریان خود استفاده کنید. همچنین، از ابزارهایی مانند Cartflows و CartBoss برای پیگیری مشتریان به ترتیب از طریق ایمیل و پیامک. برای راه‌اندازی، پشتیبانی عالی از جمله پرسش‌های متداول، چت زنده، و تماس‌های تلفنی ارائه دهید که مشتریان را وادار به تعهد می‌کند.


رها کردن سبد خرید همچنان یک مشکل برای تجارت الکترونیک باقی خواهد ماند، زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم، شما نمی توانید این مشکل را به طور کامل از بین ببرید. اما حداقل می‌توانید برای کاهش نرخ رها شدن سبد خرید و افزایش نرخ تبدیل، تغییراتی ایجاد کنید. حتی یک تغییر ساده، مانند افزودن PeachPay به فروشگاه WooCommerce شما، می‌تواند بسیاری از مشکلاتی را که برای مشتریان شما هزینه می‌کند حل کند. بنابراین یک (یا دو افزونه) را نصب کنید و دوباره آنها را دوباره وارد کنید!

امیدواریم در پست امروز یک یا دو جواهر پیدا کنید. راه حل دیگری سراغ دارید؟ نظر شما در مورد مقاله به طور کلی چیست؟ لطفا نظرات و راه حل های خود را در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید. بیایید به چرخ دستی‌های کمتر رها شده، تاج‌های بیشتر و موفقیت‌های بزرگ دست پیدا کنیم!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا