تجارت الکترونیک برای افراد ضعیف نیست. این یک کنسرت سخت است که با چندین چرخ دنده همراه است که نیاز به روغن کاری مداوم دارند. اما شما یک نوع سختکوش هستید و کار خود را انجام داده اید. با این حال، چیزی کاملاً درست نیست. شما مشتریان و همه را جذب می کنید، اما موجودی بانکی شما منعکس کننده تمام تلاش شما نیست.
شما مشکل دارید. چیزی به نام رها کردن سبد خرید در حال تلف کردن دلار و زمان تبلیغات شما است.
از گزارشهای تحلیلیتان، نرخ رها شدن سبد خرید بسیار بالا را مشاهده میکنید و نمیدانید چه کاری انجام دهید. منظورم این است که شما تعداد زیادی از بازدیدکنندگان وب را به سمت وب سایت خود هدایت می کنید، اما آنها بدون خرید می روند. و این خیلی بد است زیرا – بیا – شما وظیفه خود را انجام دادید.
اما نگران نباشید، ما راه حل را در پست امروز داریم. ما مشکل را در چند مرحله برطرف میکنیم!
با این مقدمه، اجازه دهید قبل از اینکه کسب و کار آنلاین شما را فلج کند، درباره رها کردن سبد خرید بیشتر بیاموزیم. بعداً در مقاله، تمام راهحلهایی را که برای رفع این مشکل آزاردهنده یکبار برای همیشه نیاز دارید، پیدا خواهید کرد. بسیار خوب، اجازه دهید بدون اتلاف ثانیه (و قبل از اینکه فروش دیگری را از دست بدهید) به آن برسیم.
چرا مشتریان سبد خرید را رها می کنند؟
رها کردن سبد خرید یک مشکل بزرگ برای بسیاری از کارآفرینان آنلاین است. معمولاً زمانی اتفاق میافتد که یک بازدیدکننده به سایت شما میآید اما بدون خرید آن را ترک میکند – حتی اگر فرم پرداخت شما را پر کرده باشد. از یک مطالعه جامع توسط موسسه بایمارد، میانگین نرخ رها کردن سبد خرید برای فروشگاههای تجارت الکترونیک حدود 70 درصد است.
این عدد بسیار زیادی است، اما این یک چیز طبیعی است که میلیونها کسبوکار آنلاین را تحت تأثیر قرار میدهد، چه محصولات دیجیتال/فیزیکی بفروشید یا اشتراک داشته باشید.
این بدان معناست که اگر هر روز 1000 مشتری به سایت خود بیاورید، روزانه 700 مشتری احتمالی را از دست می دهید – بیایید حساب کنیم! به عبارت دیگر، شما یک تن موله را روی میز می گذارید. این پولی است که می توانید با ایجاد چند تغییر طراحی آن را بازیابی کنید و به یک توسعه دهنده گران قیمت نیاز ندارید.
اما، چرا مشتریان سبدهای خرید را رها میکنند که قبلاً در سایت شما هستند؟ برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید.
بررسی طولانی/پیچیده
من از صفحات تسویهحساب طولانی متنفرم، و احتمالاً شما هم همینطور. بارها در گذشته، من سبد خرید را صرفاً به این دلیل که فرآیند پرداخت پیچیده بود، رها کردهام. اگر فرآیند تسویه حساب پیچیده است، من به صفحه تسویهحساب نمیروم و مشتریان شما نیز نمیتوانند.
بنابراین، فرآیند پرداخت خود را به آسانی A، B، C انجام دهید. بیا، به مشتریان خود دلیلی برای خروج نده. برای شروع، سبد خرید خود را قابل مشاهده کنید. من نمی خواهم یک ابدیت را صرف یافتن نماد سبد خرید کنم. آمازون این کار را با موفقیت انجام می دهد. به علاوه، برای شروع، بسیاری از تم های WooCommerce با این ویژگی همراه هستند.
اگر بتوانید مراحل را در فرآیند پرداخت خود حذف کنید، این یک ایده بزرگ خواهد بود. فرم تسویه حساب طولانی یک نه بزرگ است. فقط اطلاعات مورد نیاز برای پردازش سفارش را بخواهید. مطمئناً آیا برای ارسال یک محصول دیجیتالی به آدرس خیابان/شرکت من نیاز دارید؟ همیشه میتوانید بعداً آن اطلاعات را بخواهید. می دانید، پس از انجام معامله.
گیر کرده اید؟ ما پشت شما هستیم…
لیست ما از برخی از بهترین افزونه های پرداخت WooCommerce اگر وقت کافی ندارید، PeachPay یک راه حل اکسپرس فوق العاده (و رایگان) را برای کاربران WooCommerce فعال کنید در WooCommerce > تنظیمات > حساب و حریم خصوصی:
مهم نیست که چه کاری انجام می دهید، روند تسویه حساب خود را نازک نگه دارید. تا آنجا که ممکن است برای جلوگیری از خروج مشتری قبل از تکمیل معامله، مراحل را حذف کنید. در غیر این صورت، مشتریان خود را در چپ، راست و مرکز از دست خواهید داد. و تا زمانی که نتوانید نفس بکشید، نرخ رها کردن سبد خرید شما همچنان در حال افزایش است.
اگر فرآیند پرداخت شما ساده است، شاید گزینه های پرداخت کافی (درگاه) را به مشتریان ارائه نمی دهید. به عنوان مثال، در برخی کشورها، PayPal پشتیبانی نمی شود. هر مشتری از آن کشور خاص چاره ای جز رها کردن سبد خرید خود نخواهد داشت.
سایت در حال بارگذاری آهسته
سلام، سریع هستی؟ آیا سریع و سریع را دوست ندارید؟ یک وب سایت با بارگذاری آهسته یک بی حوصلگی مطلق است. مشتریان شما را مستقیماً به آغوش رقبای مشتاق شما می فرستد. شما برای وب سایتی که بارگذاری آن برای همیشه طول می کشد، نمی چسبید. یا شما؟ فکر نمیکنم، و Google این را میداند همچنین.
Amazon، یکی از بزرگترین فروشگاههای آنلاین در اطراف، آن را نیز میداند. خرج کردن برای آنها میلیاردها دلار هزینه دارد. درست است، یک ثانیه تأخیر در بارگذاری صفحه برای غول خرده فروشی آنلاین 1.7 میلیارد دلار هزینه دارد، طبق مقاله ای از شرکت Fast. این پول زیادی برای از دست دادن به دلیل یک سایت کند است!
ما یک مقاله جالب در مورد نحوه کاهش زمان بارگذاری صفحه وردپرس داریم که باید آن را بررسی کنید . اگر این کار باعث کاهش آن نشد، Google نکات زیادی را در این منبع وب را سریع تر کنید به شما ارائه می دهد. و برای اینکه ببینید وب سایت شما چگونه از نظر سرعت کار می کند، ابزارهای زیادی در اختیار دارید. برای شروع، GTmetrix یا Google’s PageSpeed Insights را امتحان کنید.
به لطف ابزارها و منابع ذکر شده، دقیقاً میدانید که برای بهبود عملکرد وبسایت خود باید چه چیزی را اصلاح کنید. اجازه دهید به بخش بعدی برویم.