10 مرحله برای ساختن یک برند شخصی با وردپرس

10 مرحله برای ساختن یک برند شخصی با وردپرس

برای افراد هرگز آسان‌تر نبوده است که با ایجاد هویت برند شخصی، درباره خود به دنیا بگویند. ساختن یک برند شخصی می‌تواند ویژگی‌ها و مهارت‌های یک فرد را نشان دهد و مشخص کند چه چیزی او را منحصر به فرد یا متفاوت می‌کند.

هر مزیتی که بتوانید در رقابت خود بیابید، در محیط تجاری بی‌نظیر امروزی حیاتی است.

شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های وردپرس اکنون فرصتی منحصر به فرد برای ایجاد برندهای آنلاین خود در اختیار افراد قرار می‌دهند و شرکت‌ها به طور فزاینده‌ای ارزش این رویکرد را درک می‌کنند.

با این وجود، ممکن است از ایجاد یک شخصیت نام تجاری احساس ناراحتی کنید یا به عنوان یک حرفه ای هویت برند خود را توسعه دهید. ممکن است مطمئن نباشید که چرا باید یک برند شخصی بسازید یا حتی از کجا شروع کنید.

به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه در 10 مرحله یک برند شخصی با وردپرس بسازید!

1. یک نام دامنه

انتخاب کنید

اولین قدم برای ساختن برند شخصی خود با وردپرس، انتخاب نام دامنه است.

به این موضوع ساده نپردازید، زیرا نیاز به تأمل و تفکر زیادی دارد. نام دامنه شما به عنوان هویت شما در اینترنت عمل می کند، بنابراین می خواهید مطمئن شوید که نام دامنه شما نه تنها با نام تجاری شخصی شما مطابقت دارد، بلکه جذاب و به راحتی پیدا می شود.

اگر می‌توانیم فقط یک چیز را برای انتخاب دامنه توصیه کنیم، انتخاب دامنه‌ای است که تایپ آن آسان باشد. استفاده از ترفندهای املایی هوشمندانه یا زبان عامیانه ممکن است جالب به نظر برسد، اما می تواند یافتن وب سایت شما را برای افراد دشوارتر کند.

در مرحله دوم، پسوند دامنه مناسب را انتخاب کنید. دامنه com رایج ترین است و احتمالاً باید انتخاب اصلی شما باشد، اما ایجاد یک دامنه کوتاه و به یاد ماندنی با این پسوند می تواند دشوار باشد. خوشبختانه، بسیاری از گزینه های دیگر وجود دارد، از جمله، اما نه محدود به:

  • .me
  • .org
  • .net
  • .info
  • .گورو

در نهایت، مطمئن شوید که یک ایمیل مربوطه ایجاد کرده اید. می‌توانید این کار را از طریق Google Workspace انجام دهید، اگرچه برخی از برنامه‌های میزبانی وردپرس شامل یک حساب ایمیل رایگان هستند.

2. طراحی لوگو

نام تجاری شما از طریق هر جنبه ای از وب سایت شما ارتباط برقرار می کند. بنابراین، ارائه یک پیام منسجم و واضح از ابتدا بسیار مهم است و لوگوی شما نقشی حیاتی در این فرآیند ایفا می کند.

طراحی یک لوگو آسان نیست، به خصوص لوگوی که ساده به نظر می رسد و توجه را به خود جلب می کند. این شامل دانش عمیق مخاطبان هدف شما و بررسی دقیق اصول طراحی لوگو است. طراحان اغلب نسخه‌های زیادی از یک لوگو را قبل از اینکه «درست درست» به دست آورند، ایجاد می‌کنند.

در حال حاضر، احتمالاً می‌خواهید از کجا شروع کنید. نگران نباشید؛ ما یک راهنمای عالی در مورد طراحی آرم وب سایت وردپرس از طریق برنامه های آنلاین برای هر بودجه داریم. در آن، ما پنج بهترین خدمات طراحی لوگو در وب را بررسی کرده‌ایم که به شما کمک می‌کند لوگویی ایجاد کنید که مخاطبان شما دوستش دارند. هنگامی که یک لوگو دارید، حتما از آن در همه جا استفاده کنید. در وب‌سایت‌تان، کارت‌های ویزیت، امضای ایمیل شما، به‌عنوان واترمارک در ویدیوی آنلاین شما ویرایشگر – هر جایی که فکرش را بکنید.

3. یک وبلاگ راه اندازی کنید

بیش از 4 میلیون پست وبلاگ هر روز در پلتفرم های مختلف منتشر می شود. ممکن است فکر کنید، “چه چیزی می توانم از افزودن به این همه سر و صدا به دست بیاورم؟” پاسخ بسیار است.

با توجه به افزایش پیوسته زمان صرف شده آنلاین، محتوای طولانی هرگز برای ساختن برند شخصی شما حیاتی نبوده است. با یک وبلاگ، می توانید صدای خود را توسعه دهید و بیشتر تعریف کنید که برای چه چیزی هستید. در نتیجه، مخاطبان شما می‌توانند درباره شما اطلاعات بیشتری کسب کنند که منجر به حضور آنلاین قابل توجه‌تری می‌شود.

ایجاد محتوای متمایز کار سختی است. اما ما بار دیگر با راهنمایی در مورد نحوه شروع به کار با وبلاگ نویسی وردپرس از شما حمایت می کنیم. این راهنما یک نقشه راه گام به گام ارائه می دهد که به شما کمک می کند چیزی منحصر به فرد بنویسید و سر و صدا را به سرعت کاهش دهید.

4. یک صفحه درباره

اضافه کنید

بسیاری از مردم از گنجاندن بخش درباره در وب‌سایت‌های برند شخصی خود غفلت می‌کنند. معمولاً همه تمرکز بر روی خدمات یا محصولاتی که ارائه می‌دهید، یا حتی وبلاگ شما است، زیرا این صفحات بیشترین تأثیر را در رتبه‌بندی موتور جستجوی شما دارند.

با این حال، اجازه ندهید پیگیری سئو تجربه کاربری وب سایت شما را خراب کند. اگرچه صفحه درباره ممکن است مملو از کلمات کلیدی نباشد، اطلاعات ارائه شده در آنجا هنوز برای کاربر بسیار ارزشمند است. هدف این صفحه پاسخگویی به سؤالات درباره اینکه شما چه کسی هستید و چرا کسی می‌خواهد با شما تجارت کند – همه جنبه‌های حیاتی ساخت یک برند شخصی است.

5. یک نمونه کار ایجاد کنید

نمونه کارها را به عنوان یک رزومه دیجیتال در نظر بگیرید. نام تجاری و حرفه شما به طور قابل توجهی می تواند از آن بهره مند شود. پورتفولیویی که به وب سایت خود اضافه می کنید می تواند مکان مناسبی برای به اشتراک گذاشتن کار خود باشد و به شما کمک کند مخاطبان بیشتری را به دست آورید. علاوه بر این، می تواند راهی عالی برای تحت تاثیر قرار دادن هر کارفرمای بالقوه باشد.

شما ممکن است نگران دانش فنی مورد نیاز برای افزودن یک نمونه کار شخصی به وب سایت وردپرس خود باشید. خبر خوب این است که تقریباً هر کسی با درک اولیه WP می تواند این کار را انجام دهد.

به عنوان مثال، تم‌های منعطف مانند Total دارای انواع پست سفارشی هستند. همچنین می‌توانید از یک افزونه WP مانند Visual Portfolio استفاده کنید.

6. ارائه خدمات

ارائه خدمات خود از طریق اینترنت مشابه فروش محصولات است. می‌توانید وب‌سایت خود را به عنوان یک کارت ویزیت مجازی در نظر بگیرید که آنچه را ارائه می‌دهید به نمایش می‌گذارد.

با این حال، مهم نیست که چقدر وب سایت خود را خوب طراحی می کنید، نمی توانید انتظار داشته باشید که مردم فوراً وارد شوند. اگر می خواهید با مشتریان و کارفرمایان بالقوه ارتباط برقرار کنید، باید یک استراتژی بازاریابی ضد گلوله اتخاذ کنید. این تنها راه برای ایجاد درآمد و بازگشت سرمایه است.

تثبیت حضور آنلاین خود اولین قدم واضح است. همانطور که در بالا ذکر کردیم، باید به مردم اطلاع دهید که در مورد چه چیزی هستید. این بدان معناست که کاری بیش از ساختن یک وب سایت وردپرس و قرار دادن لیستی از خدمات در آن همراه با اطلاعات تماس خود انجام دهید.

اطلاعات زیادی وجود دارد که ممکن است برای مخاطبان شما مفید باشد، مانند روش‌های خاصی که خدمات شما از طریق آنها با دیگران متفاوت است. همچنین می‌توانید برخی توصیه‌های کاربر، اشتراک‌گذاری رسانه‌های اجتماعی را اضافه کنید ، و تأییدیه هایی به عنوان مدرک اجتماعی تخصص، قابلیت اطمینان و شهرت شما.

7. یک صفحه تماس اضافه کنید

صفحات تماس اغلب توسط بسیاری از مدیران وب سایت به انتهای لیست اولویت داده می شوند، چه از نظر طرح بندی و چه از نظر کپی رایتینگ. آیا تعجب آور نیست که چگونه بسیاری از وب سایت ها صفحات تماس قدیمی دارند، حتی زمانی که بقیه سایت صیقلی و به روز هستند؟

این یک اشتباه بزرگ است که می تواند منجر به کاهش قابل توجه نرخ تبدیل برای یک وب مستر شود. در واقع، صفحه تماس شما یکی از حیاتی ترین صفحات سایت شما است.

به این فکر کنید — اگر شخصی از صفحه تماس شما بازدید کند، احتمالاً به خدمات شما علاقه مند است و مایل است در مورد آنچه ارائه می دهید بیشتر بداند. با این منطق، شما امیدوارید که هر بازدید کننده وب سایت در نهایت به این صفحه ختم شود، بنابراین باید واقعاً سعی کنید آن را برجسته کنید.

آیا از خود می پرسید که صفحه تماس ایده آل چگونه باید باشد؟ نگران نباشید؛ ما یک بار دیگر شما را تحت پوشش قرار دادیم راهنمای ما در مورد نحوه ایجاد صفحه تماس با وردپرس را بخوانید و به همه موارد مجهز خواهید شد دانشی که در این زمینه نیاز دارید.

8. یک خبرنامه بسازید

یک خبرنامه ایمیلی معمولی راهی عالی برای ارائه ارزش به مشتریان، افزایش فروش و درگیر نگه داشتن آنها با نام تجاری شما است. این امر آن را به یک جزء حیاتی از هر کمپین بازاریابی ایمیلی با عملکرد بالا تبدیل می‌کند.

راه اندازی یک خبرنامه ایمیلی به معنای دستکاری توپ های زیادی به طور همزمان است. علاوه بر ایجاد تماس‌ها برای اقدام قانع‌کننده، تصحیح نسخه، طراحی ایمیل برای کار در صندوق‌های ورودی و دستگاه‌های متعدد، و اجتناب از هرزنامه، باید به خطوط موضوعی قابل کلیک فکر کنید و در عین حال در محدوده قوانین حفظ حریم خصوصی بمانید.

خبر خوب این است که تقریباً هر کسب و کار یا فردی می تواند از یک خبرنامه بهره مند شوید. می‌توانید با استفاده از خبرنامه‌های ایمیل، چه یک شرکت کوچک، چه یک غول تجارت الکترونیک، یا هر جای دیگری، با مشتریان خود روابط پایدار ایجاد کنید.

بهتر از همه – می توانید یک خبرنامه ایمیلی کاملاً رایگان ایجاد کنید.

9. یک دنبال کننده اجتماعی ایجاد کنید

برای رشد یک برند شخصی، باید افراد مناسب را در زمان مناسب جذب کنید. پرداخت برای تبلیغات گوگل یکی از راه های انجام این کار است. ایجاد محتوای سئو پسندتر یکی دیگر از موارد است. با این حال، مسلما بهترین راه برای افزایش فالوورها تسلط بر بازاریابی رسانه های اجتماعی است.

آیا به دومی علاقه دارید؟ پس بهتر است یک دنبال کننده فعال در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. اگر از روش‌های صحیح استفاده کنید، می‌توانید مخاطبان رسانه‌های اجتماعی ایجاد کنید که همچنان با محتوای شما درگیر هستند.

اما چگونه نتایج ثابتی به دست می آورید؟

از آنجایی که تعداد زیادی کانال رسانه اجتماعی در دسترس است، نمی توانید همیشه در همه جا باشید. جلب توجه مخاطبان امروز به این است که در جایی که هستند باشید و با آنها درگیر شوید. اولین قدم شما باید این باشد که با صرف زمان برای نظارت بر تجزیه و تحلیل های اجتماعی، بفهمید مخاطبان شما چه کسانی هستند و کدام کانال های رسانه اجتماعی را ترجیح می دهند. .

این اطلاعات را می توان به چند روش جمع آوری کرد:

  • پلتفرم های رسانه های اجتماعی مورد استفاده توسط افراد دیگر در صنعت خود را تجزیه و تحلیل کنید
  • از پلتفرم های رسانه های اجتماعی برای یافتن گروه های خاص (فیس بوک، توییتر، ردیت) استفاده کنید
  • با استفاده از ابزارهای گوش دادن اجتماعی، دریابید که جایگاه شما در کجا مورد بحث قرار گرفته است
  • از مشتریان بالقوه و مشتریان خود نظرسنجی و مصاحبه کنید

همچنین، می‌توانید گزارش‌های آنلاینی را بخوانید که اطلاعاتی درباره روند استفاده از اینستاگرام، فیس‌بوک، توییتر، TikTok و دیگران ارائه می‌دهد.

هنگامی که متوجه شدید مخاطبان شما در چه مکان هایی حضور دارند، باید یاد بگیرید که چگونه از این پلتفرم برای تولید محتوایی استفاده کنید که توجه شما را جلب کند. کدام نوع محتوا بهترین عملکرد را دارد و چرا؟ این سوال تعیین می کند که آیا کانال خاصی برای برند شما مناسب است یا خیر.

اگر مخاطبان شما از TikTok، Instagram و Facebook استفاده می کنند، ممکن است متوجه شوید که دومی بهترین گزینه است. بدون نام تجاری یا صنعت بصری، تولید محتوای بصری موثر در دو کانال دیگر آسان نخواهد بود.

10. دریافت راهنمایی حرفه ای

تعداد زیادی از کارآفرینان هستند که سعی می‌کنند در رسانه‌های اجتماعی و به طور کلی اینترنت برای خود نامی دست و پا کنند، اما متوجه نیستند که به فردی با تجربه نیاز دارند تا چند نکات مفید به جدول. استخدام کمک خارجی، مانند آژانس برندسازی شخصی، می‌تواند به شما کمک کند تا با روند کارآفرینی همراه باشید.

داشتن توانایی تشخیص اینکه چه چیزی باعث ماندگاری برند شما در محیط مجازی همیشه در حال تغییر می‌شود، پیچیده‌تر از همیشه است، و ممکن است ایده خوبی باشد که از افراد حرفه‌ای در این زمینه کمک بگیرید.


چه به دنبال یافتن شغل بهتر یا افزایش فروش برای کسب و کار خود هستید، برندسازی شخصی هرگز مهمتر از این نبوده است. برای داشتن یک برند شخصی به یاد ماندنی، لازم نیست ریچارد برانسون، ایلان ماسک یا اپرا باشید.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که دائماً حضور دیجیتال خود را بسازید و مدیریت کنید و مهمتر از همه، آن را معتبر نگه دارید! صداقت، شفافیت و اصالت شما در دراز مدت شما را متمایز خواهد کرد. هیچ شانس دومی برای ایجاد یک تاثیر اولیه عالی وجود ندارد، بنابراین آن را ایجاد کنید که اعتماد ایجاد کند و نشان دهد که واقعاً چه کسی هستید.

خروج از نسخه موبایل