ویژگی های Easy LearnDash برای آموزش شرکتی

ویژگی های Easy LearnDash برای آموزش شرکتی

آیا مطمئن هستید که از همه ویژگی‌های LearnDash LMS خود استفاده می‌کنید برای آموزش کارکنان خود؟ آموزش شرکتی کارکنان را قادر می سازد تا مهارت های خود را افزایش دهند. با دوره‌های آموزشی آنلاین، کارکنان اغلب احساس می‌کنند که مسئولیت رشد حرفه‌ای خود را بر عهده می‌گیرند.

و من تقریباً مطمئن هستم که شما از قبل همه اینها را می دانید. اما، آیا می دانستید که کارکنان به ازای هر 1 دلار سرمایه گذاری در آموزش الکترونیکی 30 دلار بهره وری افزایش می دهند؟

دادن زمان و منابع به کارکنان برای ارتقاء مهارت و پیشرفت در مسیرهای شغلی نه تنها باعث گسترش تخصص آنها می‌شود، بلکه به آنها امکان می‌دهد از کار خود لذت ببرند، مدت طولانی‌تری در شرکت بمانند و بهره‌ورتر باشند.

و شکی نیست که یک کارمند شایسته تر نیز عملکرد بالایی دارد! در واقع، طبق آمار آموزش الکترونیک، 42% از شرکت ها پس از اجرای آموزش الکترونیکی شاهد افزایش درآمد بودند. با درک این موضوع، کسب‌وکارها اکنون به شدت از یادگیری آنلاین برای آموزش کارکنان و توسعه نیروی کار استفاده می‌کنند و روی آن سرمایه‌گذاری می‌کنند.

با این گفته، ما کاملاً معتقدیم که اگر می‌خواهید یک LMS راه‌اندازی کنید، LearnDash بهترین گزینه است. /a> برای دوره های آنلاین، از جمله آموزش شرکتی. این یک تجربه آموزش الکترونیکی درجه یک را در میان چیزهای دیگر ارائه می دهد. و اگر مشتاق هستید درباره اینکه چگونه می‌توانید بیشترین استفاده را از LearnDash LMS شرکتی خود ببرید، این مقاله برای شما مناسب است!

بنابراین، بدون اتلاف وقت گرانبهای خود، به برخی از کم استفاده‌ترین ویژگی‌های LearnDash نگاه می‌کنیم که می‌توانند به طور قابل توجهی آموزش شرکت و همچنین تعامل کارکنان را افزایش دهند.

1. گیمیفیکیشن برای تقویت تشویق

که اغلب نادیده گرفته می‌شود، بازی‌سازی یکی از راه‌هایی است که می‌توانید آن را ارتقا دهید و مشارکت در یک برنامه آموزشی را افزایش دهید. گیمیفیکیشن چیست؟ به عبارت ساده، گیمیفیکیشن استفاده از گیم پلی در عناصر دوره است. مانند اعطای نشان برای تکمیل یک آموزش ویدیویی یا پیوستن به انجمن.

و تعجب خواهید کرد اگر بدانید که امروزه در اکثر برنامه های آموزشی مورد انتظار است. در واقع، طبق آمار گیمیفیکیشن72% از کارمندان ادعا می‌کنند که گیمیفیکیشن به آنها انگیزه می‌دهد که سخت‌تر کار کنند >.

ترکیب بازی‌هایی مانند عناصر تعاملی در یک برنامه آموزشی نه تنها باعث افزایش تعامل کارکنان می‌شود، بلکه حفظ اطلاعات را نیز افزایش می‌دهد.

به‌عنوان یک ویژگی پیش‌فرض، می‌توانید پس از اتمام دوره‌های آموزشی در LearnDash به کارمندان خود گواهینامه اعطا کنید، همچنین امتیاز دوره اعطا کنید و تابلوی امتیازات را نمایش دهید. اما اگر بخواهید عناصر بیشتری از بازی را بگنجانید چه؟ پاسخ – افزونه های بازی سازی LearnDash.

افزونه‌هایی مانند GamiPress و Badge OS با حمایت مالی می تواند به تبدیل مطالب آموزشی مرسوم به دوره های گیمیفیکیشن کمک کند. با استفاده از این افزونه، می‌توانید بر اساس فعالیت‌های دوره آموزشی مختلف LearnDash به کارمندان پاداش دهید.

با کسب امتیاز دوره و نشان‌های سفارشی، آنها بیشتر درگیر می‌شوند و در فعالیت‌های بیشتری شرکت می‌کنند.

علاوه بر این، این است که می توانید برای هر تعداد فعالیتی که دوست دارید، محرک تنظیم کنید. این فعالیت می تواند به سادگی ثبت نام در یک دوره یا تکمیل یک مسابقه باشد. پس از اتمام، می توانید به کارمندان خود با امتیازات دوره، رتبه ها و نشان های سفارشی پاداش دهید.

با GamiPress، همه این جوایز می توانند توسط ادمین تنظیم شوند. اما وقتی افزونه نقش مربی را ادغام کردید، حتی مربیان نیز می توانند تنظیم کنند محرک ها را برای پاداش دادن به کارمندان افزایش دهید.

توجه: کارمندان شما همچنین می‌توانند این دستاوردها را از طریق رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند. علاوه بر این، شما همچنین می توانید امتیازات را در تابلوی امتیازات نمایش دهید.

2. انجمن ها برای به حداکثر رساندن بحث

آیا می دانستید که می توانید انجمن های گفتگو را به دوره های خود اضافه کنید؟ با تالارهای گفتمان LearnDash، می‌توانید با تشویق ارتباط دوره‌های خاص بین کارمندان خود، ارزش بیشتری به دوره‌های خود اضافه کنید. این یک رویکرد بسیار محبوب برای افزایش تجربه یادگیری است، به ویژه در یک محیط کسب و کار، زیرا کارکنان اغلب احساس می کنند که نیاز دارند ایده های خود را با همتایان خود به اشتراک بگذارند.

در حین اجرای یک برنامه آموزشی شرکتی، می‌توانید انجمن‌هایی را به دوره‌های خود اضافه کنید و محیطی مناسب برای ایده‌سازی ایجاد کنید. این باعث می‌شود که کارمندان شما وقتی ایده‌های خود را به مدیریت بالاتر ارائه می‌کنند، اعتماد به نفس بیشتری داشته باشند، همانطور که قبلاً آنها را با همتایان یا رهبران گروه خود مطرح کرده بودند.

تم وردپرس کل با bbPress و LearnDash سازگار است.

برای افزودن انجمن‌ها به دوره‌های خود، می‌توانید از bbPress استفاده کنید. این یک افزونه رایگان است که به شما کمک می کند تا انجمن های خصوصی و عمومی را به دوره های خود اضافه کنید (و شروع به کار با bbPress بسیار آسان است. الف>). و با LearnDash، می‌توانید این انجمن‌ها را فقط برای کسانی که ثبت‌نام کرده‌اند یا باز گذاشته‌اند، اختصاص دهید.

با افزودن این انجمن‌های گفتگو به دوره‌های خاص، می‌توانید مکالماتی را تشویق کنید که در آن کارمندان بتوانند از یکدیگر بیاموزند. آنها می توانند مقالات، اخبار یا حتی سایر دوره های مرتبط را به اشتراک بگذارند. بنابراین، یک انجمن منجر به مشارکت فعال می شود.

نکته حرفه ای: می توانید از این فضا به عنوان یخ شکن برای کارمندان جدید استفاده کنید!

3. LearnDash Groups to Level Up Training

گروه‌ها در LearnDash را می‌توان به روش‌هایی بیش از آنچه که تصور می‌شود مورد استفاده قرار داد. گروه های LearnDash (اغلب “عضویت” نامیده می شود) به شما امکان می دهد چندین کاربر را گروه بندی کنید و یک رهبر گروه را برای مدیریت آن اعضا تعیین کنید.

اما چگونه به آموزش کارکنان کمک می کند؟

این را در نظر بگیرید –  می‌خواهید کارمندان خود را با مهارت‌های مختص به مشخصات شغلی‌شان آموزش دهید و برای این کار، باید یک سری دوره‌های آنلاین را برگزار کنند.

در این صورت، می‌توانید یک گروه LearnDash ایجاد کنید و سپس دوره‌ها را به گروهی که می‌خواهید به عنوان بخشی از آموزش آن‌ها شرکت کنند، اختصاص دهید. این می تواند یک دوره واحد یا چند دوره در یک زمان باشد.

سپس پس از اینکه کارمندان خود را به گروه اضافه کردید، خودکار در دوره ها ثبت نام می شوند. همچنین می‌توانید با استفاده از ProPanel، یک رهبر گروه را برای مدیریت و پیگیری پیشرفت تعیین کنید.

توصیه می‌شود: گزارش‌های دقیق‌تر و روشن‌تری در مورد عملکرد کارکنان می‌خواهید؟ گزارش‌های LearnDash می‌تواند به شما کمک کند تا تجزیه و تحلیل جامعی از آموزش دریافت کنید. پیش رفتن. آن را در عمل اینجا ببینید.

رهبران گروه دسترسی محدودی مانند بررسی پیشرفت دوره زبان آموزان در گروه، ارسال ایمیل های گروهی و مشاهده ارزیابی های آنها خواهند داشت. این به ویژه زمانی مفید است که سازمان شما در حال انجام آموزش در چندین مکان است، اما شما می خواهید مدیران محلی پیشرفت تیم خود را بررسی کنند.

اگر یک پورتال آموزشی شرکتی راه اندازی می کنید، می توانید مجوزهای دوره را به سازمان ها بفروشید تا آنها بتوانند دسترسی به دوره ها را برای آموزش کارکنان خود به صورت انبوه خریداری کنند. ثبت نام انبوه با گروه های LearnDash آسان می شود. و برای این مورد خاص، به افزونه ثبت گروه برای LearnDash نیاز دارید .

این افزونه به شما امکان می‌دهد گروه ایجاد کنید، رهبران گروه را تعیین کنید، اشتراک‌های دوره را مدیریت کنید، تخفیف‌های انبوه برای گروه‌ها ارائه دهید و پیشرفت را به راحتی پیگیری کنید. نه تنها این، بلکه می‌توانید کارهای بیشتری انجام دهید با این افزونه!

بنابراین اگر می‌خواهید شرکت‌ها را آموزش دهید، می‌توانید کارمندان را از طریق تابع گروه ثبت‌نام کنید و گروه‌های جداگانه‌ای برای هر شرکت با دوره‌های آموزشی مربوطه داشته باشید.

نکته حرفه‌ای: همچنین می‌توانید زیر گروه‌ها و رهبران گروه‌های فرعی را برای مدیریت خرد آموزش کارکنان ایجاد کنید.

4. آموزش موبایل برای راحتی

در یک محیط شرکتی، تقریباً همیشه فرض می‌کنیم که کارمندان همیشه از روی میز کار خود را انجام می‌دهند. بنابراین بیشتر مطالب آموزشی با در نظر گرفتن آن ایجاد شده است.

اما برای ارتقاء سطح تجربه آموزشی و افزایش بهره‌وری، مهم است که مطمئن شوید کارمندان می‌توانند از هر کجا به مواد آموزشی دسترسی داشته باشند. و اینکه مطالب آموزشی را کم ارائه نمی کنید.

بنابراین، آموزش تلفن همراه به کارمندان شما امکان می دهد یاد بگیرند که چه زمانی و کجا برای آنها راحت است. می توانید گوشی های هوشمند و تبلت ها را به ابزار آموزشی تبدیل کنید. کارمندان می‌توانند آموزش‌ها را تماشا کنند، به اسناد دسترسی داشته باشند، اعلان‌های فشار مربوط به کارهای تکمیل‌شده و در حال انتظار را دریافت کنند، و حتی پیشرفت خود را در حال حرکت پیگیری کنند.

علاوه بر این، می‌توانید از آموزش تلفن همراه برای ارائه درس‌های میکروویدیوییکه بیشتر از 15 دقیقه نیست استفاده کنید. این میزان جذب را افزایش می‌دهد و به کاربران شما این امکان را می‌دهد که حتی زمانی که در حال استراحت هستند، کار را انجام دهند.

چیز دیگر این است که می‌توانید طیف وسیعی از محتوای آموزشی را از طریق دستگاه‌های تلفن همراه مانند پادکست‌ها، آزمون‌های کوتاه و سایر مطالب خواندنی با اندازه کوچک ارائه دهید.

اگر سایت LearnDash شما سازگار با دستگاه است، می توانید به کارمندان خود اجازه دهید کل دوره را با دستگاه مورد نظر خود تکمیل کنند و به آنها آزادی عمل را برای پیشرفت با سرعت خود انجام دهید.


LearnDash دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های اصلی است که برای هر محیط آموزش الکترونیکی مناسب است. اما برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌ها وجود دارند که همیشه پنهان نیستند، اما با وجود در دسترس بودن، اغلب نادیده گرفته می‌شوند. LearnDash همیشه در صدر بازی خود بوده است زیرا آنها تجربه مرتبط مشاوره با شرکت های Fortune 500 با برنامه های آموزشی بین المللی خود را دارند.

پس چه چیزی شما را از ایجاد بهترین برنامه آموزشی برای سازمانتان باز می دارد؟ از نکات کلیدی در برنامه آموزشی خود استفاده کنید تا شاهد افزایش قابل توجهی در عملکرد کارکنان باشید. و اگر سؤالی دارید، کافی است در نظرات زیر با ما تماس بگیرید.

خروج از نسخه موبایل