Notify.Events اعلان‌های نهایی وردپرس

Notify.Events اعلان‌های نهایی وردپرس

چگونه می توانید فعالیت بازدیدکنندگان و رویدادهای وب سایت خود را در زمان واقعی نظارت کنید؟ این ساده است؛ شما از اعلان های بلادرنگ استفاده می کنید. اگر نمی‌دانستید، می‌توانید از طریق پیامک، پوش نوتیفیکیشن، فیس‌بوک مسنجر، تلگرام و هر چیز دیگری از وب‌سایت خود اعلان‌ها را دریافت کنید. و تنظیم آن با افزونه مناسب اعلان‌های وردپرس بسیار آسان است.

ردیابی رویدادها در وب‌سایتتان به شما کمک می‌کند واضح بمانید و کارایی کار را بهبود ببخشید. چگونه کار می‌کند؟ خوب، وقتی می‌دانید که کاربران به‌طور هم‌زمان در وب‌سایت شما چه می‌کنند، ملاقات با آنها در زمان نیاز بسیار آسان‌تر می‌شود. به عبارت دیگر، اعلان‌های بی‌درنگ باعث می‌شود تا مشتریان خود را از طریق قیف فروش راحت‌تر ببرید.

در پست امروز، افزونه اعلان‌های وردپرس به نام Notify.Events را پوشش می‌دهیم. این افزونه به شما کمک می کند تا اعلان های بلادرنگ را از وب سایت وردپرس خود از طریق بیش از 30 برنامه پیام رسان دریافت کنید. ویژگی‌هایی را بررسی می‌کنیم که Notify.Events را به یک سیستم اعلان عالی تبدیل می‌کنند و سپس کل آن را آزمایش می‌کنیم.

آیا به اعلان‌های هم‌زمان نیاز دارید؟

اعلان‌ها یکی از بهترین راه‌های افزایش تعامل و فروش را به شما ارائه می‌دهند. به عنوان مثال، می‌توانید از اعلان‌های بی‌درنگ برای ماندن در بالای سفارش‌ها استفاده کنید، درست مانند ReadySetGrow:

امروز اطلاع رسانی کنید. رویدادها به تیم من کمک کرد تا سفارش جدیدی را از یکی از سایت‌های ما پیگیری کند. معمولاً پس از 2-3 روز متوجه چنین سفارشاتی می شویم. پیام در تلگرام دریافت شد. با تشکر از اطلاع رسانی!

اعلان‌های بی‌درنگ به شما و تیمتان امکان می‌دهند رویدادهای وب‌سایت خود را در صورت وقوع ردیابی کنید. برای مثال، اگر مشتری خاصی نیاز به پشتیبانی فوری داشته باشد، می‌خواهید یک اعلان فوری به نماینده خدمات مشتری خود ارسال کنید.

اگر مشتری سفارشی می دهد، برای مثال، می خواهید یک اعلان فوری دریافت کنید تا بتوانید در اسرع وقت آن را انجام دهید. و می‌خواهید چنین اعلان‌های سفارشی را به‌صورت هم‌زمان در هر دستگاهی، هر کجا که هستید، دریافت کنید.

به زبان ساده، اعلان‌های بی‌درنگ اداره کسب و کار آنلاین شما را آسان‌تر می‌کنند. با اعلان‌های فوری که به شما در مورد آنچه در سایت شما اتفاق می‌افتد هشدار می‌دهند، می‌توانید فوراً اقدام کنید و همه چیز را به نفع خود تغییر دهید.

افزونه وردپرس Notify.Events چیست؟

قبل از اینکه در جزئیات فنی گم شویم، با یادگیری بیشتر درباره موضوع بررسی امروز شروع کنیم. بنابراین، افزونه Notify.Events notifications WordPress چیست؟ و چگونه می تواند به شما کمک کند؟

Notify.Events یک افزونه اعلان‌های وردپرس قدرتمند و در عین حال آسان برای استفاده است که به شما امکان می‌دهد رویدادهای وب‌سایت خود را در زمان واقعی ثبت کنید و اعلان ارسال کنید. به هر گیرنده ای که می خواهید، به کمک می کند تا تجارت آنلاین خود را بهتر مدیریت کنید.

به عنوان مثال، این افزونه می‌تواند اعلان‌هایی را برای رویدادهایی مانند:

ضبط و ارسال کند

  • سفارشات جدید WooCommerce، موجودی کامل، موجودی کم، تغییر وضعیت سفارش و غیره.
  • فرم‌های تماس 7، فرم‌های نینجا، و فرم‌های ارسالی WPForms
  • ثبت نام کاربر و ورود به سیستم
  • نظرات جدید
  • فعالیت‌های پست: اضافه شده، ارسال شده برای بررسی، منتشر شده و تأیید شده
  • و خیلی چیزهای دیگر

افزونه Notify.Events از طریق چندین کانال از جمله پیامک، تماس صوتی، اعلان‌های فشار، فیسبوک مسنجر، تلگرام، وایبر و 30+ برنامه پیام‌رسان دیگر.

اگر نیاز به دریافت اعلان‌های بلادرنگ از وب‌سایت وردپرس خود دارید، این افزونه یک معامله واقعی است. به لطف مجموعه ای از ویژگی ها، هرگز رویداد مهمی را در وب سایت وردپرس خود از دست نخواهید داد.

ویژگی های کلیدی

آیا به دنبال افزونه اعلان‌هایی هستید که تمام عملکردهای مورد نیاز را به شما ارائه دهد؟ خب، Notify.Events یکی از این افزونه هاست. سرویس Notify.Events با تمام ویژگی‌هایی که برای افزایش اعلان‌های وردپرس خود نیاز دارید، پر شده است.

این چیزی است که باید انتظار داشت.

فیلتر کردن پیام

ویژگی فیلتر پیام به شما امکان می دهد اعلان ها را بر اساس اولویت دریافت کنید. به این ترتیب، می‌توانید پیام‌ها را فیلتر کنید و فقط موارد مهم را دریافت کنید.

این افزونه پنج سطح اولویت را به شما ارائه می دهد: پایین ترین، کم، متوسط، زیاد و بالاترین. به عنوان مثال، می‌توانید اعلان‌های با اولویت پایین را از طریق تلگرام و اعلان‌های با اولویت بالا را از طریق پیامک یا تماس تلفنی ارسال کنید.

اگر وارد حساب Notify.Events خود شوید، می‌توانید اعلان‌ها را بر اساس سطح، زمان و روز فیلتر کنید. می‌توانید از ویژگی‌ها به صورت جداگانه استفاده کنید یا چندین ویژگی را در یک زمان ترکیب کنید.

فیلتر زمان راه حلی عالی برای مدیریت شیفت کاری و سازماندهی اعلان های مختلف بسته به زمان است. فقط زمان و روزی را تنظیم کنید که هر یک از اعضای تیم اعلان‌ها را دریافت کند. یا می‌توانید اعلان‌های پیامکی را در روز و تماس‌های تلفنی تنظیم کنید تا در صورت بروز رویدادهای فوری شب‌ها شما را بیدار کنند.

ادغام با بیش از 20 سرویس

مدیریت تمام جنبه های وب سایت شما کار آسانی نیست. همه چیز می تواند به سرعت از کنترل خارج شود، به خصوص اگر وب سایت های زیادی برای اجرا داشته باشید. اگر مشغول هستید و اعلان‌های بی‌درنگ از وب‌سایت(های) خود ندارید، ممکن است بسیاری از رویدادهای مهم را از دست بدهید.

گاهی اوقات، ممکن است یک ایمیل مهم را به این دلیل از دست بدهید که صندوق پستی خود را بررسی نکرده اید. سیستم Notify.Events به شما کمک می کند تا بر چنین چالش هایی غلبه کنید. می‌توانید این سرویس را با ارائه‌دهنده ایمیل خود ادغام کنید و هنگام دریافت ایمیل مهم، اعلان‌های پیامکی فوری دریافت کنید.

اما این تازه شروع است، سیستم Notify.Events یکپارچگی یکپارچه را با بیش از 20 سرویس خارج از جعبه به شما ارائه می دهد. به عنوان مثال، می‌توانید به راحتی سرویس Notify.Events را با سرویس‌های نظارت بر وب‌سایت مانند Pingdom، Zabbix، UptimeRobot و Microsoft Azure، و غیره، ادغام کنید.

به‌علاوه، می‌توانید سرویس Notify.Events را با برنامه‌های اینترنت اشیا مانند Home Assistant و Node-RED ادغام کنید. همچنین می‌توانید پلتفرم Notify.Events را به وب‌سایت تجاری یا فروشگاه تجارت الکترونیک خود متصل کنید.

افزونه‌ای که امروز در اینجا پوشش می‌دهیم کاملاً با WooCommerce سازگار است. این بدان معناست که می‌توانید اعلان‌های فوری درباره سفارش‌ها، ارسال‌های فرم و هر رویداد دیگری که می‌خواهید پیگیری کنید، دریافت کنید.

حتی چیزی برای تیم های توسعه وجود دارد. Notify.Events همچنین با خدمات CI/CO و کنترل نسخه مانند GitLab، CodeShip، AppCenter و غیره ادغام می شود. اگر یک برنامه سفارشی دارید، می‌توانید با استفاده از وب هوک‌ها و ایمیل‌های دریافتی، ادغام‌های سفارشی ایجاد کنید.

این بدان معناست که می‌توانید اعلان‌های خود را در چندین پلتفرم ساده کنید تا یک گردش کار فراگیر که برای هر عضو تیم کار می‌کند. بهترین بخش این است که می‌توانید به راحتی اعلان‌ها را خودکار کنید، که مدیریت پروژه را به یک تکه کیک تبدیل می‌کند.

چند راه برای دسترسی به گیرندگان خود

ما در جهانی پر از برنامه های ارتباطی زندگی می کنیم و نادیده گرفتن پتانسیل این ابزارها دیوانه کننده است. خبر خوب این است که می توانید به راحتی Notify.Events را برای کار با طیف وسیعی از برنامه ها و خدمات پیکربندی کنید. هک، حتی می‌توانید افزونه را پیکربندی کنید تا از طریق تماس‌های صوتی به شما اطلاع دهد.

اگر کنجکاو هستید، می‌توانید از پیامک، ایمیل، اسکایپ، اعلان‌های مرورگر، چت Google، Slack، Microsoft Teams، Discord استفاده کنید و این فهرست همچنان ادامه دارد. این بدان معناست که می‌توانید به‌طور خودکار اعلان‌ها را در جایی که برای شما و تیمتان مناسب است ارسال کنید.

آنها می گویند که هر چه بیشتر، بهتر و کانال های ارتباطی بیشتری داشته باشید، سریعتر می توانید به مشترکین خود با نام اعضای تیم دسترسی پیدا کنید. این به معنای اجرای سریعتر است که باعث صرفه جویی در زمان، پول و تلاش شما می شود. این، به‌علاوه، همیشه به‌روز خواهید ماند زیرا هیچ رویداد مهمی را از دست نمی‌دهید.

انعطاف پذیری مطلق

برای صرفه‌جویی در منابع و ساده‌سازی اعلان‌ها، به یک ابزار همه کاره نیاز دارید که پر از ویژگی‌ها باشد اما استفاده از آن آسان باشد. سرویس Notify.Events تا جایی که مدیریت اعلان‌ها در سایت شما وجود دارد، انعطاف‌پذیری زیادی را به شما ارائه می‌دهد. این یک سیستم تمام عیار است که تضمین می‌کند رویدادهای مهم را از دست ندهید، بدون اینکه شما را با تنظیمات پیچیده درگیر کند.

به عنوان مثال، تطبیق اعلان‌های خود با هر دستگاه یا مرورگری بسیار آسان است. همانطور که قبلا دیدیم، شما ادغام ها و کانال های ارتباطی زیادی در اختیار دارید. اعلان‌های شما به‌طور خودکار با هر ابزار ارتباطی که کاربر استفاده می‌کند سازگار می‌شوند.

به‌علاوه، می‌توانید محتوایی را که در اعلان‌هایتان قرار می‌گیرد سفارشی کنید. می‌توانید نحوه و آنچه را که می‌خواهید اعضای تیمتان در اعلان‌ها دریافت کنند، سفارشی کنید. شما می توانید از متغیرهای مختلف برای سفارشی سازی و شخصی سازی پیام هایی که برای مشترکین خود ارسال می کنید استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید پیام‌های خود را طوری قالب‌بندی کنید که نکات کلیدی را برجسته کنید.

هزینه Notify.Events با وجود ویژگی‌های کلیدی در دسترس نیست؟

طرح‌های قیمت‌گذاری Notify.Events

اگر می‌پرسید این همه جذابیت چقدر هزینه دارد، قسمت بعدی را دوست خواهید داشت. توسعه دهندگان Notify.Events یک طرح رایگان و چهار طرح برتر را به شما پیشنهاد می کنند. تفاوت اصلی بین این طرح ها قیمت، تعداد پیام ها و نوع پشتیبانی شما است.

در اینجا دت ها (همانطور که در تصویر بالا مشاهده می شود):

  • طرح اولیه – این طرح ماهیانه 300 پیام و پشتیبانی انجمن را به شما ارائه می دهد. اگر می خواهید این سرویس را امتحان کنید، این طرح عالی است. همچنین اگر اعلان‌های زیادی ارسال نمی‌کنید، می‌توانید از این طرح استفاده کنید زیرا محدودیت پیام هر ماه تمدید می‌شود.
  • طرح انفرادی – ایده آل برای وبلاگ نویسان تازه کار و مبتدیان، طرح انفرادی فقط 3 دلار در ماه هزینه دارد. به شما 1500 پیام در ماه و پشتیبانی استاندارد ارائه می دهد.
  • طرح تیم – طرح تیم 8000 پیام در ماه و پشتیبانی استاندارد را به شما ارائه می دهد. این فقط 14 دلار در ماه به شما کمک می کند و برای آژانس ها و تیم های کوچک ایده آل است.
  • طرح سازمان – اگر شرکت بزرگی هستید، ممکن است بخواهید طرح سازمان را در نظر بگیرید که 60000 پیام در ماه و پشتیبانی ممتاز با قیمت 77 دلار در ماه به شما ارائه می‌دهد.
  • طرح شرکت – این طرح برای شرکت‌های بزرگ با تقاضای زیاد طراحی شده است، این طرح 600000 پیام در ماه و پشتیبانی عالی را با قیمت 385 دلار در ماه به شما ارائه می‌دهد.

نکته: هر طرح کانال‌ها و مشترکین نامحدودی را به شما ارائه می‌دهد.

اکنون که می دانید با چه چیزی کار می کنیم و هزینه همه چیز چقدر است، اجازه دهید افزونه را برای آن تست درایو مورد انتظار راه اندازی کنیم.

نحوه نصب Notify.Events

از آنجایی که Notify.Events یک افزونه رایگان وردپرس است، می‌توانید آن را مستقیماً در داشبورد مدیریت وردپرس نصب کنید. به Plugins > Add New بروید:

بعد، Notify.Events را در کادر جستجو وارد کنید و پس از یافتن افزونه، همانطور که در زیر نشان داده شده است، روی اکنون نصب کنید کلیک کنید.

پس از آن، فعال کردن را فشار دهید تا توپ در حال چرخاندن باشد:

برای قسمت بعدی، به یک حساب Notify.Events نیاز دارید. به وب‌سایت رسمی Notify.Events بروید و روی ورود به سیستم/ثبت‌نام< کلیک کنید دکمه /strong>، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

سپس به سادگی فرم ثبت نام را پر کنید و روی ثبت نام در پایین کلیک کنید:

بعد از آن، Notify.Events شما را به کنترل پنل خود هدایت می کند. قبل از انجام هر کار دیگری، به صندوق پستی خود وارد شوید و روی پیوند تأیید ایمیلی که از Notify.Events دریافت کرده اید کلیک کنید:

با انجام این کار حساب شما تأیید می‌شود و شما را به صفحه کنترل Notify.Events هدایت می‌کند، که به نظر می‌رسد:

خیلی تمیز، نه؟

اکنون، اجازه دهید چند اعلان آزمایشی را از طریق سیستم Notify.Events ارسال کنیم. این فوق العاده آسان است که باید در عرض چند دقیقه آماده باشید.

نحوه ارسال اعلان با Notify.Events

در داخل پانل کنترل Notify.Events، روی ایجاد در بخش کانال‌ها، همانطور که در زیر نشان داده شده است، کلیک کنید.

در کنار: یک کانال صرفاً یک فید (یا بخشی در کنترل پنل شما) است که منابع، گیرندگان و پیام‌های شما را گروه‌بندی می‌کند. می‌توانید کانال‌های متعددی را برای منابع، گیرندگان و پیام‌های مختلف که صلاح می‌دانید ایجاد کنید.

بعد، عنوانی را برای کانال خود وارد کنید و روی دکمه  ذخیره کلیک کنید:

همانطور که در تصویر بالا می بینید، کارهای منظم دیگری نیز در صفحه بالا وجود دارد. برای مثال، می‌توانید گروهی را به کانال خود اختصاص دهید، به کاربران عمومی اجازه دهید مشترک شوند، و حتی اشتراک‌ها را از طریق ادغام با برخی از سرویس‌های اعلان پیامک شخص ثالث، اگر قبلاً از آنها استفاده می‌کنید، پیکربندی کنید.

برای پیکربندی اشتراک‌ها از طریق ادغام، روی نماد نمایه در کنترل پنل خود کلیک کنید و ادغام‌ها را انتخاب کنید:

بعد، روی ایجاد کلیک کنید و ادغام خود را انتخاب کنید. برای اهداف تصویری، من از Twilio استفاده می کنم (شما به یک حساب Twilio موجود نیاز دارید):

پس از آن، اطلاعات کاربری مورد نیاز را از حساب Twilio خود اضافه کنید و روی ذخیره کلیک کنید:

اکنون اگر به صفحه ویرایش کانال خود برگردید، ادغام های اضافی را مشاهده خواهید کرد:

پس از آن، روی دکمه ذخیره کلیک کنید، که شما را به مسیر زیر هدایت می کند:

اکنون، کانال آزمایشی شما به منبع و مشترک نیاز دارد.

افزودن منبع کانال

روی دکمه افزودن منبع کلیک کنید:

بعد، روی برگه وب‌سایت و تجارت الکترونیک کلیک کنید، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم.

ببینید، می‌توانید بسیاری از منابع دیگر را اضافه کنید، اما ما برای مصورسازی با وردپرس کار می‌کنیم. سپس، روی نماد WordPress کلیک کنید:

را اضافه کنید

پس از آن، دکمه بعدی را فشار دهید:

همه اینها کاملاً واضح و قابل توضیح است که نباید با مشکل مواجه شوید. در صفحه بعدی، روی نشانه برای کپی و سپس انجام شد، همانطور که در صفحه نمایش زیر نشان داده شده است، کلیک کنید.

به داشبورد مدیریت وردپرس خود برگردید، به تنظیمات > Notify.Events بروید و سپس روی برگه کانال‌ها کلیک کنید، همانطور که در زیر مشخص شده است.

بعد، روی افزودن کانال:

ضربه بزنید

کار شما خوب است 🙂

پس از آن، عنوانی را برای کانال خود وارد کنید، رمزی را که قبلاً کپی کرده‌اید جای‌گذاری کنید و روی ذخیره تغییرات:

ضربه بزنید.

افزودن رویدادها

اکنون که کانال خود را آماده کرده‌ایم (تقریباً)، اجازه دهید برخی رویدادها را اضافه کنیم که اعلان‌ها را راه‌اندازی می‌کنند. روی برگه رویدادها کلیک کنید:

بعد، روی دکمه افزودن رویداد کلیک کنید:

پس از آن، نوع رویداد وردپرس را انتخاب کنید:

نوع رویداد شما می تواند هر چیزی باشد. شاید بخواهید هر زمان که کاربری وارد سیستم می شود یا پستی را منتشر می کند، یک اعلان دریافت کنید. برای اهداف تصویری، من با Post Added رفتم، که به Notify.Events می‌گوید هر بار که کاربر پستی را به وب‌سایت وردپرس شما اضافه می‌کند، اعلان ارسال کند.

بعد، مطمئن شوید که فعال را علامت بزنید، کانال خود را انتخاب کنید و روی دکمه ذخیره تغییراتکلیک کنید:

نکته حرفه ای: همانطور که در بالا نشان داده شده است، می توانید الگوی پیام خود را با استفاده از متغیرها سفارشی کنید. این چیزهای ساده ای است که شما بسیار لذت خواهید برد 🙂 برای افزودن رویدادهای بیشتر، به سادگی این روند را تکرار کنید. و فقط برای اینکه بدانید، رویداد دیگری را اضافه کردم که در صورت انتشار پست به من اطلاع می دهد. همچنین، می‌توانید رویدادی را به هر کانالی که می‌خواهید اضافه کنید.

اکنون، می دانید که چگونه یک کانال و رویداد فعال ایجاد کنید. با این حال، کانال آزمایشی ما هنوز گیرنده/مشترکی ندارد، بنابراین بیایید سریع آن را برطرف کنیم.

افزودن مشترک

مشترک شخصی است که اعلان هایی را که سایت وردپرس شما ارسال می کند دریافت می کند. می‌توانید مشترکین نامحدودی را به Notify.Events اضافه کنید، پس بله!

به صفحه کنترل Notify.Events خود وارد شوید و کانال خود را انتخاب کنید:

بعد، روی دکمه اشتراک کلیک کنید:

بعد، نحوه اشتراک خود را انتخاب کنید. شما می‌توانید هر سرویسی را که می‌خواهید انتخاب کنید، اما برای اهداف آزمایشی، مطابق شکل زیر به ایمیل مراجعه کردم.

بعد، ایمیل خود را وارد کنید و روی دکمه  اشتراک کلیک کنید:

مطمئناً، آیا همه چیز راحت تر می شود؟

بعد، صندوق پستی خود را باز کنید و روی پیوند تأیید اشتراک، همانطور که در زیر نشان داده شده است، کلیک کنید.

با انجام این کار به وب سایت Notify.Events بازگردید. در کنترل پنل شما، کانال شما اکنون یک مشترک دارد:

عالی!

اکنون، اجازه دهید یک پست ساختگی به وردپرس اضافه کنیم و بررسی کنیم که آیا اعلانی را در ایمیل خود دریافت خواهیم کرد یا خیر 🙂

تست Notify.Events

و اکنون برای لحظه ای که همه منتظرش بودید، اجازه دهید بررسی کنیم که آیا کار می کند یا خیر. من ادامه دادم و یک پست ساختگی در وردپرس به روش معمول ایجاد کردم:

بعد از زدن دکمه انتشار، سریع به جیمیل رفتم تا ببینم اعلانی وجود دارد یا نه، و مطمئناً با طلوع خورشید از شرق، آن جا بود:

بله، این کار را انجام دادیم!

پیکربندی ایمیل بسیار آسان است. پیکربندی سایر خدمات کم و بیش یکسان است. فقط چند دستورالعمل ساده را دنبال کنید و کار شما تمام می شود.

به عنوان مثال، در اینجا نحوه پیکربندی اعلان‌های Slack و اعلان‌هایی که توسط فرم تماس ۷ راه‌اندازی می‌شود، آمده است.

Slack Notifications

از کانال خود، روی اشتراک کلیک کنید:

بعد، روی Slack کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

بعد، روی  ربات Notify.Events کلیک کنید تا برنامه Notify.Events slack را نصب کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

اگر قبلاً به حساب Slack خود وارد شده‌اید، Notify.Events برای دسترسی به فضای کاری شما مجوز درخواست می‌کند. روی اجازه:

کلیک کنید

انجام این کار به Notify.Events اجازه می دهد و به کنترل پنل شما هدایت می شود. بعد، دوباره روی Slack کلیک کنید:

پس از آن، برای کپی کردن فرمان اشتراک، همانطور که در زیر برجسته می‌کنیم، کلیک کنید.

بعد، Slack را باز کنید و روی notify.events کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

بعد، فرمانی را که کپی کرده‌اید در کادر پیام جای‌گذاری کنید و اینتر را فشار دهید:

اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، باید این پیام موفقیت آمیز را ببینید:

این را دارید. به آسانی A، B، C.

اکنون، اگر مانند قبل پستی را اضافه یا منتشر کنید، اعلان‌های زیر را در Slack دریافت می‌کنید:

اکنون، اجازه دهید اعلان‌های ایجاد شده توسط فرم تماس 7 را پیکربندی کنیم.

اطلاعات فرم 7 تماس

دریافت اعلان‌ها از فرم‌های فرم تماس 7 شما هرگز آسان‌تر نبوده است. من فرض می‌کنم شما قبلاً فرم‌هایی در سایت خود دارید.

برای پیکربندی اعلان‌ها برای فرم تماس 7، به تنظیمات > Notify.Events بروید:

بعد، به رویدادها بروید و سپس روی افزودن رویداد کلیک کنید:

بعد، روی نوع رویداد Form Submitted در زیر Form Contact 7 کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است:

در صفحه بعدی، جزئیات رویداد خود را وارد کنید و روی ذخیره تغییرات کلیک کنید:

چند نکته قابل توجه:

  1. مطمئن شوید که رویداد را فعال کرده اید
  2. مطمئن شوید که کانال مناسب را انتخاب کرده اید
  3. می‌توانید برای همه فرم‌ها یا فقط فرم‌های خاص اعلان دریافت کنید
  4. پیام را همانطور که می خواهید ویرایش کنید
  5. تغییر اولویت پیام

اکنون، اگر شخصی فرم‌های فرم تماس 7 شما را ارسال کند، یک اعلان ایمیل خوب دریافت خواهید کرد:

یک اعلان دیگر در Slack:

در صورت فعال کردن اعلان های پیام کوتاه: ، شما همچنین یک اعلان متن دریافت خواهید کرد:

نکته این است که شما می توانید با 30+ برنامه پیام رسانی به آن اطلاع دهید.

اما آیا با یک بستر تجارت الکترونیکی مانند WooCommerce خوب بازی می کند؟ خوب ، بیایید ببینیم.

اعلان های WooCommerce

notify.events به شما امکان می دهد تا در زمان واقعی اعلان های مربوط به فروشگاه WooCommerce خود را دریافت کنید. بلافاصله می توانید ببینید که یک خریدار سفارش را سفارش می دهد و چه زمانی وضعیت سفارش تغییر می کند. علاوه بر این ، شما می توانید اعلان هایی را برای سهام کم یا کالاهای خارج از سهام و غیره دریافت کنید.

در داشبورد مدیر وردپرس خود ، به تنظیمات> notify.events> رویدادها بروید و روی اضافه کردن رویداد کلیک کنید:

را اعلام کنید

پس از آن ، نوع رویداد را از گزینه های موجود در زیر WooCommerce انتخاب کنید:

برای اهداف آزمایش ، من با نوع رویداد سفارش جدید رفتم. در صفحه بعدی ، می توانید پیام اعلان را به طور گسترده با استفاده از برچسب های WooCommerce سفارشی کنید. فقط فراموش نکنید که رویداد را فعال کنید ، کانال را انتخاب کنید و تغییرات را ذخیره کنید:

را اعلام کنید

اگر یک خریدار سفارش را در سایت خود قرار دهد ، شما به برنامه پیام رسانی مورد نظر خود اعلان دریافت خواهید کرد.

بیایید به اعلان های پیام کوتاه برویم.

اعلان های پیام کوتاه (پرداخت شده)

من آنقدر تحت تأثیر قرار گرفتم که تصمیم گرفتم اس ام اس نیز امتحان کنم. یادآوری سریع – اعلان های پیام کوتاه و تماس صوتی از ویژگی های پرداخت شده و با هزینه اضافی بیش از برنامه اشتراک می آیند.

به سادگی روی اشتراک کلیک کنید:

اطلاع دهید

بعد ، همانطور که در زیر آمده است را انتخاب کنید:

پس از آن ، شماره خود را وارد کرده و روی اشتراک کلیک کنید:

و شما تمام شده اید!

در اینجا اعلان پیام کوتاه است:

lo و ببین ، مانند جادو کار کرد.

چقدر آسان است؟ به همین ترتیب ، فعال کردن اعلان های فشار ، پیام رسان فیس بوک و سایر خدمات با Notify.Events آسان است. کاملاً بصری است و به عنوان تبلیغ کار می کند. شما به سادگی آن را دوست خواهید داشت.

در حال تکمیل

اگر می خواهید آنچه را که در سایت (های) خود اتفاق می افتد پیگیری کنید ، اعلان ها راهی هستند که باید انجام شود. آنها بسیار آسان هستند که بتوانند با ابزاری مانند notify.events تنظیم شوند.

با استراتژی مناسب ، می توانید افراد بیشتری را به راحتی مشترک کنید و کل مشاغل خود را مدیریت کنید. شما می توانید با ابزارهای مدیریت پروژه و غیره پیوند برقرار کنید تا گردش کار خود را ساده کنید.

اعلان ها را در وب سایت وردپرس خود چگونه اجرا می کنید؟ آیا برای سوار شدن به آن اطلاع داده اید؟ چیزی برای از دست دادن وجود ندارد زیرا یک نسخه رایگان وجود دارد 🙂

خروج از نسخه موبایل