DevKinsta: توسعه رایگان محلی وردپرس

DevKinsta: توسعه رایگان محلی وردپرس

به دنبال راه آسان تری برای نصب لوکال هاست هستید؟ اگر قبلاً نصب WampServer را امتحان کرده اید، می دانید که همه چیز ممکن است کمی پیچیده شود. وقتی نماد نارنجی و «2 از 3 سرویس در حال اجرا هستند» را می‌بینید واقعاً کارتان تمام شده است. سپس باید انجمن‌هایی را که به دنبال پاسخی برای اینکه چرا نصب WampServer شما کار نمی‌کند، بررسی کنید. این می تواند خسته کننده باشد، به خصوص زمانی که تنها چیزی که نیاز داشتید یک سایت وردپرس محلی برای بازی کردن با آن بود.

چه یک مبتدی وردپرس باشید، چه یک توسعه دهنده مستقل یا یک آژانس، ایجاد دستی محیط های محلی وردپرس کاری زمان بر است، به خصوص اگر مجبور باشید چندین بار این کار را انجام دهید. دقیقاً به همین دلیل است که شما به یک ابزار توسعه محلی وردپرس فوق العاده مانند DevKinsta نیاز دارید. اگر بتوانید وب سایت های بیشتری را سریعتر راه اندازی کنید، آیا این به معنای پول بیشتر و مشتریان راضی تر نیست؟ قطعاً اینطور است!

اما بیایید وانمود کنیم که همه ما در این زمینه توسعه مبتدی هستیم و همه ما یک ابزار محلی وردپرس جالب می خواهیم تا همه چیز را سرگرم کننده کند، اگر نه آسان. قرن بیست و یکم است و ما آن ابزار را در حال حاضر می خواهیم.

خوشبختانه برای همه ما، DevKinsta فقط همین ابزار است. آیا می خواهید بسیاری از سایت های وردپرس محلی را برای اهداف آزمایشی ایجاد کنید؟ تست ویژگی های ایمیل شاید؟ یک تم یا افزونه ایجاد کنید؟ و زمانی که در آن هستید خونسرد باشید؟

اگر چنین است، DevKinsta دقیقاً همین است. DevKinsta به‌جای اینکه ساعت‌ها با تنظیمات سرور محلی معمولی دست و پنجه نرم کنید، به شما این امکان را می‌دهد که در عرض چند دقیقه به زمین برسید.

و در پست امروز، ویژگی‌ها و هر چیز دیگری را به شما نشان می‌دهیم که DevKinsta را به نیرویی تبدیل می‌کند که تا آنجایی که توسعه وردپرس محلی پیش می‌رود، باید به آن فکر کنید. لذت ببرید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

DevKinsta چیست؟

DevKinsta چیست؟ آیا این یک افزونه وردپرس است که به شما در ساخت سایت کمک می کند؟ جواب منفی. آیا میزبان وردپرس است یا خدمات توسعه وب؟ باز هم نه بنابراین، آن چیست؟ و چه کاری انجام می دهد؟

همانطور که ممکن است تا کنون حدس زده باشید، DevKinsta یک برنامه نرم افزاری است که توسط شرکت میزبانی Kinsta توسعه یافته است. این به شما کمک می کند تا سایت های وردپرس را روی رایانه خود ایجاد، نصب و آزمایش کنید. این بسیار شبیه به داشتن یک نمونه در حال اجرا از WampServer است، اما بسیار سردتر است. و در زمان نگارش، DevKinsta 100٪ رایگان است و برای Windows، macOS و Ubuntu در دسترس است.

اساساً DevKinsta به شما امکان می دهد چندین سایت وردپرس را به عنوان سایت های مرحله بندی یا برای اهداف آزمایشی در رایانه خود ایجاد کنید. این ابزار به شما اجازه می دهد تا انواع سایت ها از جمله چند سایت وردپرس را ایجاد کنید.

این یک ابزار عالی برای ساخت و آزمایش سایت‌های وردپرس قبل از راه‌اندازی است. همچنین، اگر نیاز به آزمایش به‌روزرسانی‌های جدید و همچنین تم‌ها و افزونه‌های مختلف وردپرس داشته باشید، به کارتان خواهد آمد.

هدف Kinsta از DevKinsta این است که ساخت و آزمایش در سایت شما را به صورت محلی آسان‌تر کند. این ابزار به صورت رایگان در دسترس همه است، نه فقط مشتریان Kinsta. بله، شما یک سکه نمی پردازید.

اگر قبلاً مشتری Kinsta هستید، می توانید DevKinsta را با MyKinsta ادغام کنید. به این ترتیب، می‌توانید سایت‌هایی را در رایانه خود توسعه دهید و پس از پایان کار، با یک کلیک به صورت زنده پخش کنید.

اکنون، نیازی به صرف ساعت‌ها صرف تلاش برای راه‌اندازی محیط‌های محلی وردپرس با استفاده از ابزارهای پیچیده مانند WAMP، MAMP، یا LAMP نیست. DevKinsta برای مبتدیان مناسب است.

از آنجایی که DevKinsta دیگر در هاله ای از رمز و راز نیست، اجازه دهید کشف کنیم که از نظر ویژگی ها چه چیزی ارائه می دهد. به طور مختصر به بررسی ویژگی‌ها می‌پردازیم، زیرا با نصب ابزار بیشتر خواهید آموخت.

ویژگی های DevKinsta

ما در طول مقاله امروز برای DevKinsta ستایش می‌کردیم، اما آیا به همان اندازه که ادعا می‌کنیم قدرتمند است؟ چه چیزی آن را به یکی از بهترین ابزارهای توسعه محلی وردپرس تبدیل می کند؟

ایجاد سایت وردپرس با یک کلیک

DevKinsta به شما امکان می دهد با یک کلیک سایت های محلی وردپرس ایجاد کنید. به سادگی برخی از اطلاعات اولیه را وارد کنید و شما آماده هستید. زمان تنظیم دستی همه چیز از ابتدا گذشته است.

هر وب‌سایتی که با DevKinsta می‌سازید به‌طور خودکار با Nginx، PHP، و MySQL در پس‌زمینه پیکربندی می‌شود، که به شما امکان می‌دهد تقریباً بلافاصله شروع به توسعه کنید.

مدیریت پایگاه داده

هنگامی که با چندین نصب وردپرس سروکار دارید، می‌خواهید کار خود را تا حد امکان ساده کنید. اگر با ده ها پایگاه داده کار می کنید، به یک ابزار ساده برای مدیریت همه چیز نیاز دارید.

خبر خوب این است که DevKinsta دارای Adminer است، یک مدیر قدرتمند و باز ابزار مدیریت پایگاه داده منبع این ابزار به شما کمک می کند تا به راحتی پایگاه داده های خود را ویرایش کنید بدون اینکه مانعی برای شما ایجاد شود.

شما می توانید جداول پایگاه داده خود را ویرایش کنید، نسخه های پشتیبان را وارد یا صادر کنید، دستورات SQL را اجرا کنید و کارهای بیشتری انجام دهید. Adminer لاغرتر از phpMyAdmin است که کار با آن را آسان تر می کند.

HTTPS محلی

شبیه‌سازی نحوه عملکرد وب‌سایت وردپرس شما با HTTPS در یک ماشین محلی تا قبل از DevKinsta هرگز کار آسانی نبوده است. با این حال، اگر می‌خواهید داده‌های سایت خود را ایمن نگه دارید، SSL مهم است.

اکنون، به لطف ویژگی داخلی HTTPS/SSL، می توانید با یک کلیک SSL را تغییر دهید، بنابراین می توانید با در نظر گرفتن امنیت، روی سایت محلی خود کار کنید. راستش را بخواهید، همه چیز نمی تواند آسان تر شود یا می تواند؟

تست ایمیل داخلی

مدت‌ها قبل از راه‌اندازی، آزمایش اینکه آیا سایت وردپرس شما ایمیل‌های مناسبی را برای گیرندگان مناسب ارسال می‌کند بسیار مهم است. در غیر این صورت، خطر از دست دادن ایمیل های مهم و از دست دادن کسب و کار را دارید.

با این حال، آزمایش عملکرد ایمیل در نصب محلی وردپرس همیشه یک کابوس بوده است. در برخی از حالات، نصب محلی وردپرس شما ممکن است اصلاً هیچ ایمیلی ارسال نکند.

به همین دلیل است که فکر می کنم شما کاملاً عاشق DevKinsta داخلی خواهید بود قابلیت تست ایمیل. این ویژگی به شما امکان می‌دهد از طریق MailHog همه ایمیل‌های نصب محلی خود را ضبط و مشاهده کنید. سرویس گیرنده ایمیل.

گزارش خطای وردپرس

هیچ چیز به اندازه اشکالات و خطاها در نصب محلی وردپرس شما باعث کاهش سرعت گردش کار شما نمی شود. به‌علاوه، وقتی در حال توسعه یک وب‌سایت از ابتدا هستید، همه چیز همیشه خراب می‌شود.

برای ادامه مسیر و بهبود کارایی، به گزارش‌های خطا نیاز دارید که به تشخیص اشتباه کمک می‌کند. در غیر این صورت، عیب یابی مشکلات سایت محلی شما یک کابوس خواهد بود.

تیم پشت DevKinsta این را می‌داند، به همین دلیل است که ابزار با دسترسی دقیق ارائه می‌شود. گزارش‌ها، گزارش‌های خطا، گزارش‌های PHP-FPM، و گزارش‌های خدمات. عیب یابی نصب های وردپرس شما بسیار آسان خواهد بود.

استقرار سریع سایت ها در سطح جهانی

ساخت یک وب سایت وردپرس از ابتدا کار آسانی نیست. حتی برای کاربران باتجربه وقت گیر و خسته کننده است. به این ترتیب، استقرار سایت شما در وب نباید سخت تر باشد.

من چندین سایت وردپرس محلی با استفاده از WAMP در طول سال ها ایجاد کرده ام، و باید بگویم که انتقال یک سایت به یک سرور زنده به صورت دستی برای افراد ضعیف نیست، بیشتر به عنوان یک مبتدی.

اولین باری که این کار را انجام دادم، کل وب سایت را شکستم. من نمی دانستم چگونه پایگاه داده را وارد کنم یا چگونه فایل ها را به یک نصب زنده WP منتقل کنم. منظورم این است که آیا ابتدا یک نصب جدید وردپرس ایجاد می کنید؟

مشتریان Kinsta هیچ کدام از اینها را نخواهند داشت، زیرا می توانند به سرعت سایت خود را در هر یک از 25 مرکز داده Kinsta مستقیماً از DevKinsta مستقر کنند. دیگر نگران مسائل فنی نباشید، رفیق!

پشتیبانی چند زبانه

در Kinsta، همه آنها به دنبال جشن گرفتن تنوع فرهنگی هستند. این یکی از دلایلی است که آنها برای ایجاد و نگهداری ابزاری رایگان که تقریباً برای همه افراد حاضر در اتاق مناسب است، سخت کار کردند.

در حال حاضر، DevKinsta از حداکثر 10 زبان از جمله انگلیسی، ایتالیایی، اسپانیایی، فرانسوی و آلمانی پشتیبانی می‌کند. آیا دوست دارید از DevKinsta در زبان خود استفاده کنید؟ پیشنهادی را در انجمن DevKinsta بگذارید.

به‌روزرسانی‌های خودکار و آخرین نسخه‌های PHP

اگر آسان بود، ما هرگز این چک لیست نگهداری وب سایت را آماده نمی کردیم. مدیریت چندین نصب محلی وردپرس سخت است، به همین دلیل است که DevKinsta می‌خواهد کمک کند.

مهندسین DevKinsta به‌روزرسانی‌های خودکار را انجام می‌دهند. و میدونی یعنی چی؟ این بدان معنی است که شما همیشه آخرین ویژگی های موجود برای محیط های وردپرس محلی خود را خواهید داشت.

می دانید، مانند آخرین نسخه های PHP. درست است، DevKinsta در حال حاضر تا PHP 8.0 را پشتیبانی می کند، اما آنها همیشه لیست را با جدیدترین طعم PHP در شهر به روز می کنند.

اسناد، انجمن انجمن و منابع

همه ما هر چند وقت یکبار به کمک کمی نیاز داریم زیرا انسان هستیم. اگر با DevKinsta با مشکلی مواجه شدید، مطمئن باشید تمام کمک های مورد نیاز را دریافت خواهید کرد.

شما اسناد را دقیق دارید، یک تالار گفتمان انجمن، سؤالات متداول< /a> و منابع اضافی در اختیار شماست. این افراد واقعاً از شما می‌خواهند که بهترین استفاده را از DevKinsta داشته باشید و اوقات خوبی را با آن بگذرانید.

اما…خوب…این Kinsta است و شما نمی توانید کمتر از این انتظار داشته باشید. آنها یک نام تجاری معتبر هستند که در طول سال ها با میزبانی فوق العاده و خدمات استثنایی به مشتریان مرتبط است.

برای فهرست کامل ویژگی‌ها، سایت رسمی DevKinsta را بررسی کنید. اکنون، اجازه دهید ابزار توسعه محلی وردپرس DevKinsta را نصب و آزمایش کنیم.

نحوه نصب DevKinsta

نصب DevKinsta بسیار ساده است، مشروط بر اینکه رایانه شما حداقل شرایط را داشته باشد. ابتدا مرورگر خود را به وب‌سایت رسمی DevKinsta هدایت کنید و روی دانلود DevKinsta< کلیک کنید. /strong>:

بعد، نام و ایمیل خود را وارد کنید و روی دکمه ارسال پیام کلیک کنید:

پس از آن، DevKinsta به طور خودکار شروع به دانلود می کند:

پس از دانلود DevKinsta، برای شروع نصب، روی فایل دوبار کلیک کنید.

توجه داشته باشید که من از Windows 10 استفاده می‌کنم. اگر از macOS یا Linux Ubuntu استفاده می‌کنید، مراحل نصب تقریباً یکسان است.

منتظر فرآیند نصب باشید تا دوره آن اجرا شود، “Run DevKinsta” را علامت بزنید و روی Finish کلیک کنید، همانطور که در زیر نشان داده شده است.

هنوز حباب را باز نکنید، باید منتظر بمانید تا Docker (موتوری که DevKinsta را اجرا می کند) دانلود شود:

دانلود Docker بسته به سرعت اینترنت شما چند دقیقه طول می کشد. اگر نصب کننده شما Docker را به صورت خودکار دانلود نمی کند، آن را به صورت دستی نصب کنید.< /p>

نکات:

پس از نصب Docker، DevKinsta را برای اولین بار اجرا کنید. این شما را به:

هدایت می کند

شما باید منتظر بمانید تا DevKinsta تصاویر و کانتینرهای Docker را به روز کند. کمی طول می کشد، اما شما فقط باید یک بار آن را انجام دهید.

وقتی Docker راه‌اندازی را تمام کرد، به داشبورد DevKinsta هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید یک سایت جدید ایجاد کنید یا سایت موجود خود را از Kinsta دانلود کنید:

و بس!

نصب DevKinsta به آسانی A، B، C است. نیازی نیست کار دیگری انجام دهید. بیایید سعی کنیم یک سایت وردپرس جدید ایجاد کنیم و ببینیم چطور پیش می‌رود.

تنظیم یک وردپرس آزمایشی برای اولین بار

ایجاد سایت های وردپرس محلی با DevKinsta کار آسانی است. این کار به همان اندازه ساده است که از نصب کننده های وردپرس با یک کلیک که قبلاً به آن عادت کرده اید استفاده کنید.

روی سایت جدید وردپرس کلیک کنید:

پس از آن، نام سایت وردپرس، نام کاربری، رمز عبور خود را وارد کنید و روی ایجاد سایت کلیک کنید:

DevKinsta فوراً راه اندازی می شود و وب سایت جدید شما را ایجاد می کند. بسته به سرعت رایانه شما ممکن است یک یا دو دقیقه طول بکشد. اگر همه چیز خوب پیش برود، به این صفحه خواهید رسید:

در صفحه بالا، می توانید چندین کار را انجام دهید، مانند:

  • مشاهده نسخه وردپرس، نسخه PHP، پایگاه داده، وب سرور، نام سایت، مسیر سایت و میزبان سایت
  • روشن/خاموش SSL و HTTPS
  • پیش‌نمایش سایت خود
  • دسترسی به داشبورد مدیریت وردپرس
  • مدیر پایگاه داده را باز کنید
  • سایت محلی خود را به یک سرور مرحله بندی Kinsta فشار دهید
  • روشن/خاموش WP_DEBUG

اگر سایت آزمایشی محلی وردپرس خود را در یک مرورگر بررسی کنم، این را دریافت می کنم:

اکنون، تنها کاری که باید انجام دهم این است که آزمایشات را روی نصب محلی وردپرس خود سفارشی کرده و اجرا کنم تا زمانی که رها کنم. از آنجایی که اکنون می توانید DevKinsta را نصب کنید و اولین سایت وردپرس محلی خود را ایجاد کنید، اجازه دهید درباره مدیریت پایگاه داده و تست ایمیل بیشتر بیاموزیم.

مدیریت پایگاه داده DevKinsta

برای مدیریت پایگاه داده خود، DevKinsta با ابزار پایگاه داده Adminer ارسال می شود. برای استفاده از این ویژگی، به سادگی روی مدیریت پایگاه داده در DevKinsta کلیک کنید:

با انجام این کار، Adminer در یک پنجره مرورگر جدید باز می شود:

در اینجا، می توانید پایگاه داده خود را مانند یک حرفه ای مدیریت کنید. اگر چندین پایگاه داده برای نصب های مختلف دارید، حتی می توانید از یک پایگاه داده به پایگاه داده دیگر پرش کنید.

تست ایمیل

DevKinsta به شما امکان می دهد ایمیل ها را در سایت های وردپرس محلی خود به راحتی آزمایش کنید. برای آزمایش ایمیل هایی که از وب سایت وردپرس محلی خود ارسال می کنید، روی نماد  ایمیل زیر کلیک کنید:

با انجام این کار به صندوق ورودی ایمیل محلی خود می‌روید، اما همانطور که در زیر می‌بینید، ایمیل ما همچنان درخشان است:

صندوق ورودی بالا تمام ایمیل‌هایی را که سایت وردپرس محلی شما تلاش می‌کند ارسال کند جمع‌آوری می‌کند. این یک ویژگی مفید برای اهداف اشکال زدایی، بازاریابی ایمیلی و همه ایمیل های خروجی است.


ایجاد سایت های محلی وردپرس قبلاً یک چالش بود. باید ساعت‌ها صرف پیکربندی یک سرور محلی به صورت دستی می‌کردید، که برای بسیاری از کاربران سخت نبود.

امروزه، با ظهور ابزارهای توسعه محلی وردپرس مانند DevKinsta، همه چیز به شدت تغییر کرده است.

DevKinsta قدرتمند است و در عین حال نصب و استفاده بسیار آسان است که باید در کمترین زمان راه اندازی و اجرا شود. آیا تا به حال DevKinsta را امتحان کرده اید؟ منتظر چی هستی؟ 100٪ رایگان است!

خروج از نسخه موبایل