فناوری

Indkal Technologies گوشی های هوشمند با برند Acer را در هند عرضه می کند. قیمت از 15000 تا 50000 تومان

Indkal Technologies گوشی های هوشمند با برند Acer را در هند عرضه می کند. قیمت از 15000 تا 50000 تومان

بعد از راه اندازی تلویزیون های هوشمند، گوشی های هوشمند با برند ایسر به زودی با همکاری شرکت فناوری پیشرو Indkal Technologies وارد بازار خواهند شد. هر دو برند برای قرارداد مجوز علامت تجاری با هم متحد می شوند. به لطف این مشارکت، Indkal Technologies گوشی‌های هوشمند را با نام تجاری Acer در هند تولید و توزیع خواهد کرد.

تلفن‌های Acer در هند راه‌اندازی می‌شوند 

  • این مشارکت استراتژیک نشان‌دهنده راه‌اندازی Acer- است. گوشی های مارک دار در بازار هند. Indkal Technologies طیف گسترده ای از مدل های گوشی های هوشمند را با نام تجاری Acer در اواسط سال 2024 عرضه خواهد کرد. با این حال، هنوز جدول زمانی دقیقی مشخص نشده است.
  • این شرکت ها بر روی عرضه گوشی های هوشمند با قیمت بین 15000 تا 50000 روپیه تمرکز خواهند کرد. 
  • این شرکت انتظار دارد به سرعت حرکت قوی ایجاد کند و سهم قابل توجهی از بازار را به دست آورد. این تلفن‌ها دارای مشخصات قوی و «فناوری‌های نرم‌افزاری پیشرفته» خواهند بود که احتمالاً به ویژگی‌های هوش مصنوعی اشاره می‌کند.
  • این شرکت در بیانیه‌ای اعلام کرد که گوشی‌های هوشمند ایسر چیزی هستند که چند سالی است روی آن کار می‌کنند و زمانی که آنها با عرضه آماده شوند، اعلامیه منتشر می‌شود.

گوشی‌های هوشمند با برند ایسر در هند تولید می‌شوند و با ابتکار «ساخت هند» همسو خواهند شد. این دستگاه‌ها برای خرید از طریق پلتفرم‌های تجارت الکترونیک و فروشگاه‌های خرده‌فروشی آفلاین در سراسر کشور در دسترس خواهند بود.

«با گوشی‌های هوشمند ایسر، مطمئن هستیم که مصرف‌کنندگان هندی در شرایط خوبی هستند. آناند دوبی، مدیرعامل Indkal Technologies در بیانیه‌ای گفت: مشتریان ما گوشی‌های هوشمند با طراحی فوق‌العاده‌ای را با پردازنده‌های سطح بالا، فناوری دوربین درجه یک و مجموعه‌ای از ویژگی‌های برتر در سراسر محدوده تجربه خواهند کرد. 

تکنولوژی‌های ایندکال بنگالورو قبلاً تلویزیون‌های هوشمند با برند ایسر را در کشور راه‌اندازی کرده بود. Indkal توسعه، توزیع و پشتیبانی از تلویزیون‌های با مارک Acer در کشور را بر عهده گرفت. 

<پانویس>

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا