سریال و انمیشن

لیست بهترین پلی لیست های ساند کلود خارجی

لیست بهترین پلی لیست های ساند کلود خارجی

بهترین پلی لیست های ساند کلود شامل بهترین قطعات موسیقی هستند که به وسیله کاربران و یا منابع معتبر به وجود می‌آیند و می‌توانید با مراجعه به سایت Soundcloud با دستگاه‌های مختلف، به آنها دسترسی داشته باشید.

ساندکلود یک پلتفرم است که دربرگیرنده فضایی ابری است و به افرادی که دوستدار موسیقی هستند و هنرمندان، اجازه می‌دهد تا بتوانند به اشتراک گذاری آثار خود با مخاطبان بپردازند. دفتر مرکزی این پلتفرم در برلین است. SoundCloud نخست موقعیتی برای همکاری بین موزیسین‌ها به وجود آورد اما پس از آن توانست به عنوان یک ابزار به انتشار موسیقی بپردازد.

در عصر جدید پلی لیست‌ها مهم‌ترین راه برای کشف و شنیدن موسیقی به شمار می‌آیند. انتخاب بهترین پلی لیست های ساندکلود با توجه به وجود تعداد بی‌شماری از این پلی لیست‌ها سخت است. این پلی لیست‌ها با توجه به سبک موضوع و معیارهای دیگر دسته‌بندی می‌گردند.

فهرست مطالب

معرفی ۹ مورد از بهترین پلی لیست های ساند کلود

همان‌طور که خودتان می‌دانید ساند کلود از جمله پلتفرم‌های مطرح برای پلی کردن موزیک و لذت‌بردن از زندگی است، اما اگر به ساند کلاد سر بزنید کمی سردرگم خواهید شد؛ زیرا واقعاً نمی‌دانید که دوست دارید که چه چیزی گوش کنید و چگونه حس و حال خود را عوض کنید. در واقع ما در چنین شرایطی استفاده از پلی لیست‌ها را به شما عزیزان پیشنهاد می‌کنیم. شما می‌توانید با انتخاب بهترین پلی لیست های ساند کلود مجموعه از موزیک‌های مختلف را به‌صورت متوالی گوش دهید و به‌صورت کامل مود خود را تغییر دهید. در ادامه سعی می‌کنیم که چند عدد از بهترین پلی لیست های ساند کلود را به شما عزیزان معرفی نماییم.

1. پلی لیست Trap Leg Day

بهترین پلی لیست های ساند کلود

اگر خیلی به سبک هیپ‌هاپ علاقه دارید و روزانه وقت زیادی را برای گوش‌کردن به چنین موزیک‌هایی صرف می‌کنید، بدون شک این پلی لیست برای شما عزیزان ساخته شده است در واقع باید اشاره کرد که این پلی لیست از موزیک‌هایی تشکیل شده است که به درد تمرین می‌خورد و وقتی در حال ورزش هستید می‌توانید از این پلی لیست استفاده نمایید.

باید اشاره کرد که Trap Leg Day توسط Discovery Playlists ساخته شده است که توسط خود ساند کلاد نیز تیک آبی دریافت کرده است. این پلی لیست برای اولین‌بار 6 ماه پیش ساخته شده و در اختیار عموم قرار گرفته است و از جذاب‌ترین خوانندگان این پلی لیست می‌توان به 21 Savage و Yeat اشاره کرد.

همچنین بخوانید :

2. پلی لیست Decompress Jazz

بهترین پلی لیست های ساند کلود

همیشه قرار نیست که برای پارتی و مهمانی آهنگ گوش داد و بزن‌وبرقص داشت. در برخی از مواقع می‌توان با انتخاب موزیک درست به اوج آرامش رسید و به ندای درون خود گوش کرد. اگر شما نیز چنین نظری دارید، بهتر است که حتماً به پلی لیست زیبا و جذاب Decompress Jazz گوش کنید.

باید اشاره کرد که در حال حاضر بیش از 6 ماه از ساخته شدن این پلی لیست می‌گذرد و افراد زیادی این پلی لیست را پسندیده اند. شما می‌توانید با انتخاب این گزینه به 52 ساعت موزیک جاز آرام بخش همراه با 152 ترک دسترسی پیدا کنید و نهایت لذت را ببرید.

همچنین بخوانید :

3. پلی لیست Disco Fever

بهترین پلی لیست های ساند کلود

بدون شک یکی از بهترین پلی لیست های ساند کلود همین گزینه است. اگر احساس می‌کنید که غم و اندوه دارید و می‌خواهید کمی حس خود را تغییر دهید و شادتر باشید، بهتر است که همین‌ الان نام Disco Fever را در ساند کلود خود جست‌وجو کرده و خیلی سریع آن را پلی کنید.

این پلی لیست در سبک دیسکو طبقه‌بندی می‌شود و آهنگ‌های آن بیس خوبی دارد که حس شادی و رقص را به شما منتقل می‌کند. این پلی لیست از 109 ترک مختلف ساخته شده است که در کنار هم به اندازه یک روز می‌توانید تمامی ترک‌های موجود را گوش دهید و شاد شوید.

4. پلی لیست Ukrainian Techno & More

بهترین پلی لیست های ساند کلود

بدون شک یکی دیگر از بهترین پلی لیست های ساند کلود همین گزینه است. همان‌طور که از نامش پیدا است، پلی لیست Ukrainian Techno می‌تواند موجب شادی و نشاط شما عزیزان شود. چندین آهنگ اوکراینی بیس دار عالی که می‌تواند حس عالی و خفنی را به شما عزیزان منتقل کند.

دو سال از انتشار این پلی لیست توسط Circuits: Electronic گذشته است و این پلی لیست توانسته نظر چندین هزار نفر را به خود جلب نماید. به‌طورکلی این پلی لیست از 89 عدد ترک تشکیل شده است که روی هم رفته می‌توانید در 4 ساعت به‌تمامی آن‌ها گوشی دهید.

5. پلی لیست 2020 Artists To Watch

بهترین پلی لیست های ساند کلود

بدون شک این گزینه هم می‌تواند جزو بهترین پلی لیست های ساند کلود باشد و بهتر است که یک نگاهی به آن بیندازید. پلی لیست 2020 Artists To Watch در ساند کلود در سبک SCFitst ساخته شده است و اگر از چنین پلی لیست های خوشتان می‌آید، بهتر است که آن را هرگز فراموش نکنید.

این پلی لیست تقریباً مربوط به سال 2020 می‌شود و چهار سال پیش توسط Playback ساخته شده است و همچنان در دسترس است. 50 ترک مختلف از سبک‌های مختلف به اندازه 1 ساعت و 34 دقیقه در این پلی لیست جا شده است که می‌توانید آن را گوش کنید.

6. پلی لیست Focus Brainwaves

بهترین پلی لیست های ساند کلود

یکی دیگر از بهترین پلی لیست های ساند کلود Focus Brainwaves است که البته به درد همه افراد جامعه نمی‌خورد. این پلی لیست را تنها به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که عادت دارند که در هنگام مطالعه یا درس‌خواندن خود هم‌زمان به موزیک نیز گوش دهند.

این پلی لیست از موزیک‌های مختلفی تشکیل شده که می‌توانند تلاطم فکری شما را کاهش دهند و به تمرکز شما عزیزان کمک کنند. به‌طورکلی این پلی لیست از 153 عدد ترک ساخته شده است و می‌توانید آرامش و تمرکز خود را در هنگام درس‌خواندن به دست بیاورید.

همچنین بخوانید :

7. پلی لیست SoundCloud

بهترین پلی لیست های ساند کلود

می‌توان از پلی لیست SoundCloud نیز به‌عنوان یکی از بهترین پلی لیست های ساند کلود یادکرد که به‌تازگی منتشر شده است و در همین زمان کم طرف‌داران زیادی پیدا کرده است. به‌طورکلی این پلی لیست چهار ماه قبل توسط Trending Music ساخته شده است.

باید اشاره کرد که این پلی لیست محدود به هیچ ژانر موسیقی خاصی نیست و ممکن است که از هر نوع سبکی در آن وجود داشته باشد. تنها معیار حضور در این پلی لیست ویو بالای موزیک‌ها است و موزیک‌های پرطرفدار را شامل می‌شود. حتی درصورتی‌که به این پلی لیست سری بزنید، می‌توانید شاهد چندین موزیک ایرانی نیز درون آن باشید که از بازدید بالایی برخوردار هستند و در لیست جای گرفته‌اند. اگر علاقه دارید که موسیقی‌های سبک‌های مختلف را پیاپی گوش کنید، این پلی لیست می‌تواند مناسب باشد.

8. پلی لیست i am OTHER, Vol. 2

بهترین پلی لیست های ساند کلود

بهتر است که این گزینه را نیز در لیست خود جای دهیم و به آن اشاره‌ای داشته باشیم، به‌احتمال زیاد شما نیز از شنیدن پلی لیست i am OTHER, Vol. 2 نهایت را خواهید برد. این پلی لیست موفق شده است تا نظر 13 هزار مخاطب را به خود جلب نماید و افراد مختلف زیادی این پلی لیست را گوش کرده اند.

موزیک‌های موجود در سبک رپ و هیپ‌هاپ هستند و این پلی لیست توسط خود ساند کلود ساخته شده است که از زمان ساخت آن حدوداً 3 سال گذشته است. به‌طورکلی 20 عدد ترک در آن وجود دارد و به‌صورت تقریبی می‌توانید در 50 دقیقه به‌تمامی این ترک‌ها گوش دهید.

روش‌های انتخاب بهترین پلی لیست های ساندکلود

یکی از روش‌های انتخاب بهترین پلی لیست ساندکلود استفاده از نظرات کاربران می‌باشد. کاربران نظرات خودشان را در مورد محتوا تیب و کیفیت پلی لیست‌ها به اشتراک می‌گذارند.

معرفی بهترین پلی لیست های خارجی ساند کلود

در صورتی که شما به یک سبک به خصوصی از موسیقی علاقه داشته باشید، پلی لیست‌هایی را جستجو کنید که این سبک در آن وجود دارد این کار می‌تواند به شما کمک کند تا یک پلی لیست که پر از قطعات مورد علاقه شما است پیدا کنید. جستجو در وب سایت‌های موسیقی و برنامه‌های رادیویی امکان پیشنهادهای مفید برای پلی لیست‌های سانکلود را فراهم می‌سازد.

جمع‌بندی

در نهایت با معرفی بهترین پلی لیست های ساند کلود همراه شما عزیزان بودیم و اطلاعات کاملی را در این زمینه در اختیار شما عزیزان قرار دادیم. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که از برنامه ساند کلاد استفاده می‌کنید، بهتر است که بهترین پلی لیست های موجود در آن را بشناسید. ما سعی کردیم تا بهترین‌های خارجی را برای شما لیست کنیم. اگر از شنیدن موزیک‌های خارجی لذت می‌برید، بهتر است که این پلی لیست‌ها را از دست ندهید. نظر شما چیست؟ خود شما چه گزینه‌های دیگری می‌شناسید که به نظر شما جزو بهترین‌ها هستند؟ خوشحال می‌شویم که نظرات خود را در قسمت کامنت‌ها با ما و دیگران نیز به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا