فناوری

گوشی Realme Buds Wireless 3 Neo قیمت هند، ویژگی‌های قبل از عرضه در 22 می

گوشی Realme Buds Wireless 3 Neo قیمت هند، ویژگی‌های قبل از عرضه در 22 می

Realme Buds Wireless 3 Neo هدفون بلوتوث مقرون به صرفه ای خواهد بود که دارای درجه بندی 13.4 میلی متری دینامیک باس و درایور باس دینامیک IP55 و آب است. رتبه بندی مقاومت و موارد دیگر. در اینجا جزئیات Buds Wireless 3 Neo آمده است.

تاریخ عرضه Realme Buds Wireless 3 Neo، قیمت در هند، در دسترس بودن

  • این گوشی هوشمند این برند اعلام کرده است که هدفون Realme Buds Wireless 3 Neo در تاریخ ۲۲ مه در هند رونمایی خواهد شد.
  • Buds Wireless 3 Neoآینده در دسترس خواهد بود. به قیمت 1299 روپیه از همان تاریخ از ساعت 2:30 بعد از ظهر.
  • آنها را می توان از طریق کانال آنلاین Realme، در کنار آمازون و Flipkart، در رنگ های سبز، مشکی و آبی خریداری کرد.
  • Realme ویژگی‌های Buds Wireless 3 Neo

    شایان ذکر است که Realme Buds Wireless 3 Neo تقریبا یک سال پس از راه‌اندازی Buds Wireless 3 که با قیمت 1799 روپیه رونمایی شد. نگاهی به ویژگی‌های Realme Buds Wireless 3 Neo بیندازید تا متوجه شوید که چقدر متفاوت از Buds Wireless 3 است.

    • Realme Buds Wireless 3 Neo خواهد بود. دارای یک درایور باس دینامیک 13.4 میلی متری با تقویت باس پویا برای ضربات عمیق تر و تقویت بیس غنی. در مقایسه، Buds Wireless 3 یک درایور باس پویا 13.6 میلی متری کمی بهتر ارائه می دهد اما با همان تقویت باس پویا.
    • این دستگاه دارای هوش مصنوعی ENC (حذف نویز محیطی) است. قابلیتی که برای برقراری ارتباط بهتر، گفتار را از نویز پس‌زمینه در هنگام تماس جدا می‌کند. از طرف دیگر، Buds Wireless 3 تا 30 دسی بل حذف نویز فعال (ANC) ارائه می دهد که آن را پیشرفته تر می کند.
    • Realme Buds Wireless 3 Neo ادعا می شود که تا 32 ساعت عمر باتری دارد و ممکن است دارای قابلیت شارژ سریع باشد. در مقایسه، Buds Wireless 3 تا 40 ساعت عمر باتری را ارائه می‌کند.
    • هر دو هدفون Realme دارای تأخیر 45 میلی‌ثانیه هستند که نشان‌دهنده بازی روان‌تر است.
    • Realme Buds Wireless 3 Neoآینده از اتصال دو دستگاه و جفت سریع Google پشتیبانی می کند، دارای رتبه IP55 که محافظت محدودی در برابر جت های آب کم فشار و گرد و غبار ارائه می دهد. این ویژگی‌ها در Realme Buds Wireless 3 نیز وجود دارند.

    Buds Wireless 3 درایور و پشتیبانی ANC بهتری ارائه می‌دهد، <در کنار جلوه صوتی فضایی 360 درجه. بنابراین، می‌توان گفت که نسخه Neo ممکن است به عنوان یک نسخه کم‌رنگ Realme Buds Wireless 3 معرفی شود. با این حال، لازم به ذکر است که ویژگی‌های بیشتر Realme Buds Wireless 3 Neo خواهد بود. در رویداد راه اندازی فاش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا