فناوری

گواهی بلوتوث SIG نشان می دهد که Samsung Galaxy Ring می تواند در نه سایز و نه در هشت سایز عرضه شود

گواهی بلوتوث SIG نشان می دهد که Samsung Galaxy Ring می تواند در نه سایز و نه در هشت سایز عرضه شود

حلقه گلکسی سامسونگ در بلوتوث SIG دیده شد

  • حلقه گلکسی سامسونگ قبلاً بود با هشت شماره مدل به بیرون درز کرد، که اعتقاد بر این است که نشان دهنده اندازه های مختلف حلقه است. .
  • در فهرست بلوتوث SIG، حلقه گلکسی با شماره مدل SM-Q503 ذکر شده است. این مورد خاص در لیست شماره مدل های حلقه گلکسی گم شده بود.
  • بر اساس این حدس و گمان، می‌توان انتظار داشت که Galaxy Ring حداقل در ۹ اندازه مختلف برای کاربران عرضه شود. این لیست همچنین تأیید می کند که Galaxy Ring برای اتصال بی سیم دارای بلوتوث 5.4 است.
  • این یک دستگاه پوشیدنی است، بنابراین به تلفن هوشمند شما متصل می شود و می توانید داده ها و سوابق جمع آوری شده توسط Galaxy Ring را بررسی کنید.
  • از آنجایی که بلوتوث SIG (گروه منافع ویژه) علائم تجاری و مجوز دستگاه‌های دارای فناوری بلوتوث را صادر می‌کند، این یک مرحله اجباری است و راه‌اندازی قریب‌الوقوع را پیشنهاد می‌کند.

حلقه کهکشان چیست؟

همانطور که از نام آن پیداست، حلقه گلکسی مانند یک حلقه معمولی است که می توانید آن را بپوشید، اما دارای ویژگی هایی است که به ردیابی سلامت و تناسب اندام شما کمک می کند. سامسونگ هنوز ویژگی های حلقه هوشمند را فاش نکرده است، اما ما انتظار داریم که برای ردیابی خواب و نظارت بر ضربان قلب، ضربان تنفس و حرکات شبانه استفاده شود. در حالی که می‌توانید این ویژگی‌ها را با ساعت هوشمند یا بند تناسب اندام دریافت کنید، ممکن است استفاده از حلقه هوشمند هنگام خواب راحت‌تر باشد.

پسندید حلقه‌های هوشمند دیگر، حلقه گلکسی نیز در اندازه‌های مختلف عرضه می‌شود و حلقه‌های بزرگ‌تر عمر باتری طولانی‌تری دارند. این هنوز به طور رسمی تایید نشده است. همچنین گفته می‌شود که حلقه گلکسی در سه رنگ: مشکی سرامیکی، نقره‌ای پلاتینیوم و طلایی عرضه خواهد شد.

رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ ۲۶ جولای در پاریس برگزار می‌شود . انتظار می رود Galaxy Ring در کنار گلکسی Z Flip 6، Galaxy Z Fold 6 و Galaxy Watch 7 عرضه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا