اخبار روز

۸۱ هزار دانش‌آموز لرستانی در طرح «داناب» شرکت کردند

۸۱ هزار دانش‌آموز لرستانی در طرح «داناب» شرکت کردند

۸۱ هزار دانش‌آموز لرستانی در طرح «داناب» شرکت کردند

به گزارش خبرگزاری خالق، با تقدیر از برگزیدگان و دست اندرکاران، طرح «داناب» در استان لرستان در سال تحصیلی ۰۲-۱۴۰۱ به کار خود پایان داد.

مطابق گزارش ارائه شده در این مراسم، ۸۱ هزار و ۴۴۴ نفر در پایه‌های هفتم تا نهم تحصیلی در ۷۸۴ مدرسه از سراسر استان مخاطب طرح بوده اند که توسط ۲۵ مدرس میانی و یک رابط مستقر در هر مدرسه، آموزش‌های مربوط به طرح را فراگرفته اند.

مسابقات طرح «داناب» نیز در این سال تحصیلی، مورد استقبال دانش آموزان قرار گفته بود و نزدیک به هزار اثر از مدارس شهری و روستایی، به دبیرخانه واصل شد که به آثار برتر پس از داوری، جوایزی اهدا شد.

تنظیم و انتشار اقلام آموزشی بومی استان لرستان در چارچوب موضوع محوری «آب‌های زیرزمینی، نادیدنی را دیدنی کنیم»، راه اندازی و به روز نگه داشتن گروه در شبکه شاد با همه دست اندرکاران طرح در سراسر استان، اجرای پیش آزمون و پس آزمون و ارزیابی میزان اثربخشی طرح، از دیگر فرازهای پیشبرد طرح در استان لرستان در سال تحصیلی ۰۲-۱۴۰۱ است.

بنا بر این گزارش، مطابق با ارزیابی صورت گرفته در شرکت مدیریت منابع آب ایران، آب منطقه‌ای استان، امتیاز کامل ۱۰۰، اجرای طرح «داناب» را از آن خود کرد و جز استان‌های برتر در این رابطه، اعلام شد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا