اخبار روز

۱۴۰ هکتار فضای سبز جدید طی ۲ سال در سنندج ایجاد می شود

۱۴۰ هکتار فضای سبز جدید طی ۲ سال در سنندج ایجاد می شود

۱۴۰ هکتار فضای سبز جدید طی ۲ سال در سنندج ایجاد می شود

به گزارش خبرنگار خالق، سید انور رشیدی شنبه شب در نشست اعضای شورای شهر سنندج با استاندار کردستان اظهار کرد: سنندج ویترین خدمات نظام در استان کردستان بوده و توسعه مرکز استان در بخش‌ها و حوزه‌های مختلف می‌تواند مسیر رشد و عمران را در سایر نقاط استان فراهم سازد.

وی افزود: توزیع عادلانه خدمات شهری و اجرای پروژه‌ها با اولویت‌بندی نیاز در مناطق مختلف موجب شده رضایتمندی نسبی از عملکرد مجموعه شورا و شهرداری در بین مردم ایجاد شود.

وی افزایش اعتماد و امیدآفرینی در جامعه را از نتایج توزیع عادلانه خدمات عمرانی و محله‌محور بودن برنامه‌ها بیان کرد.

شهردار سنندج اظهار کرد: تمام شهروندان حق بهره‌مندی از امکانات رفاهی را دارند و با همین دیدگاه توسعه فضای سبز و نهضت آسفالت در شهر سنندج با محوریت نقاط کمتر توسعه یافته و کم برخوردار کلید خورده است.

رشیدی اعلام کرد: افزایش ۱۴۰ هکتار فضای سبز به سرانه موجود طی ۲ سال هدف‌گذاری شده و این مهم در قالب پارک‌های بزرگ مقیاس تعریف شده و در نقاط مختلف سطح شهر در حال اجراست.

وی با اشاره به جذب دو هزار تن قیر برای شهرداری سنندج، گفت: با وجود اینکه بیش از چند ماه به سال عمرانی باقی‌مانده است اما تا این لحظه یک هزار و ۳۰۰ تن از این میزان در خیابان‌ها و معابر مختلف سطح شهر مورد استفاده قرار گرفته است.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا