درهم برهم

چگونه می توانم در دشمنی خانوادگی برنده شوم؟

چگونه می توانم در دشمنی خانوادگی برنده شوم؟

چگونه می توانم در دشمنی خانوادگی برنده شوم؟

برنده شدن در دشمنی خانوادگی معمولاً چیزی نیست که بتوان آن را در یک علم یا فرمول خلاصه کرد، اگرچه تعدادی نکته وجود دارد که می تواند به تیم ها کمک کند تا نتایج بهتری کسب کنند. مهمترین چیز این است که اصول بازی را درک کنید. در این زمینه، اغلب ایده خوبی است که تعدادی قسمت پشت سر هم تماشا کنید، هم با قالب آشنا شوید و هم به شما و تیمتان فرصت هایی برای تمرین پاسخ دادن به سؤالات بدهید. Family Feud بیش از سی سال است که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های تلویزیون نمایش بازی آمریکایی بوده است و قالب آن در آن زمان تغییر چندانی نکرده است. یکی از مهم‌ترین نکاتی که کارشناسان ارائه می‌دهند این است که مانند یک آمریکایی «متوسط» فکر کنید، به این معنی که مطالعه یا حفاری حقایق احتمالاً کمکی نمی‌کند. پاسخ هایی که بیشترین امتیاز را در نمایش دریافت می کنند، پاسخ هایی هستند که محبوب ترین هستند، که لزوماً با بهترین یا صحیح ترین آنها یکسان نیست. تمرکز روی دور چهارم مهم نیز می تواند به تیم شما کمک کند تا شانس بیشتری برای برنده شدن داشته باشد، اما باز هم این یک استراتژی اشتباه نیست. این می‌تواند وسوسه‌انگیز باشد که فکر کنیم چیزهایی مانند اول زنگ زدن یا استفاده از هر فرصتی برای دزدی می‌توانند راه‌های مطمئنی برای به دست آوردن برتری باشند، اما شواهد واقعاً برای حمایت از این ایده‌ها وجود ندارد. در بیشتر موارد بهترین راه برای برنده شدن در Family Feud این است که به عنوان یک تیم کار کنید و از تجربه حضور در مقابل دوربین مرعوب نشوید.

 

اصول بازی را درک کنید

داشتن این احساس که باید قبل از رسیدن چه انتظاری داشته باشید، یکی از بهترین استراتژی‌هایی است که تیم‌های برنده از آن استفاده می‌کنند. تماشای نمایش‌های قبلی و مرور قالب می‌تواند به شما کمک کند تا بدانید چه انتظاری دارید. این به خودی خود یک استراتژی برای برنده شدن در دشمنی خانوادگی نیست، بلکه یادآوری است که باید آماده باشید، اما اگر غافلگیر شوید، احتمال کمتری وجود دارد که بهترین عملکرد خود را داشته باشید. داشتن حسی از آنچه در راه است می تواند به شما آرامش دهد و به شما اعتماد به نفس لازم را بدهد تا به راحتی روی پای خود فکر کنید.

 

این بازی بر اساس توانایی یک تیم برای حدس زدن صحیح “پاسخ های نظرسنجی” به سوالات مطرح شده برای عموم است. تیم ها به طور سنتی خانواده هستند، اما گاهی اوقات دوستان یا گروه های کاری نیز هستند. بازی با یک رویارویی شروع می شود و سپس در چهار دور ادامه می یابد و با فرصتی برای یک دور اضافی به نام “پول سریع” برای تیم برنده به پایان می رسد. بازی با تیمی شروع می‌شود که بالاترین رتبه را در طول مسابقه حدس زده است، و تا زمانی که آن تیم سه ضربه بزند، یا پاسخ‌هایی را که در لیست پاسخ‌های برتر قرار نگیرد، ادامه می‌یابد. در این مرحله حریفان این فرصت را دارند که امتیازهای کسب شده را بدزدند.

 

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

مثل یک فرد متوسط ​​فکر کنید

پاسخ‌های صحیح یا هوشمند لزوماً بهترین پاسخ‌ها در زمینه نمایش بازی نیستند. نظرسنجی که بر اساس آن سؤالات است، بدون سانسور است، با این تفاوت که حداقل دو بار پاسخ داده می شود تا بتوان آن را روی تخته قرار داد. به همین دلیل، پاسخ هایی که نشان دهنده اشتباهات یا سوء تفاهم های رایج هستند، اغلب وارد بازی می شوند. اغلب این ایده خوبی است که به یاد داشته باشید که افراد احتمالاً زمان زیادی را برای تجدید نظر در پاسخ‌های خود صرف نکرده‌اند، بنابراین فکر کردن در مورد “بهترین” پاسخ همیشه کارساز نیست. اغلب ایده بهتری است که در مورد آنچه دیگران احتمالاً به آنها پاسخ می دهند فکر کنید.

 

توجه به اطلاعات جمعیتی ارائه شده نیز مهم است. سؤالاتی که به صورت «100 زن مجرد مورد بررسی قرار گرفتند…» یا «ما از 100 نوجوان نظرسنجی کردیم…» دو نتیجه بسیار متفاوت به دست خواهند داد. قرار دادن خود در چارچوب ذهنی فرد مورد نظر اغلب یک استراتژی موثر است.

 

روی دور چهارم تمرکز کنید

به طور کلی، دو دور اول امتیازات مستقیم یک امتیازی به ازای هر پاسخ نظرسنجی است، بنابراین مجموع امتیازات موجود 100 امتیاز است. دور سوم دو برابر و دور چهارم سه برابر شده است. از آنجایی که هدف دستیابی به بازی Fast Money 300 امتیاز است، هر تیمی که در دور چهارم برنده شود، صرف نظر از عملکرد قبلی خود، معمولاً برنده است. به این ترتیب، تمرکز انرژی تیم خود در اینجا شرط خوبی است.

اول روی زنگ زدن تمرکز نکنید

معمولاً فرض بر این است که زنگ زدن اولین بار در مرحله روبه‌روی قبل از هر دور می‌تواند شانس موفقیت تیم شما را افزایش دهد، اما این معمولاً درست نیست – به‌ویژه اگر آنقدر مشتاق ضربه زدن به زنگ هستید که آن را قطع کنید. سوال در اواسط جریان است و قادر به درک دقیق آن نیستید. بر اساس گردآوری‌های آماری بازی، برنده شدن در مسابقه با اولین زنگ زدن، شانس شما را برای برنده شدن در آن دور خاص تا حدود 2% افزایش می‌دهد که برای استناد کردن استراتژی چندان زیاد نیست. ایده بهتر این است که وقتی پاسخی را در ذهن دارید، وزوز کنید، و اگر ن اولین ضربه را دریافت کردید، از زمانی که حریف شما در حال پاسخ دادن است استفاده کنید تا بهترین حدس خود را انجام دهید.

 

برای دزدی زیاد بانک نکنید

یکی از عناصر هیجان‌انگیزتر Family Feud، فرصت دزدی است. اساساً، تیمی که در کانون توجه نیست، باید منتظر بمانند تا تیم دیگر یا خط را پر کند. اگر آنها ضربه بزنند، تیم حریف یک لحظه کوتاه برای شلوغی فرصت دارد و سپس باید پاسخ اصلی خود را ارائه دهد. اگر روی تخته باشد، آنها می توانند امتیاز کسب شده توسط تیم دیگر را بدزدند. تیم‌ها همچنین می‌توانند در صورت پیروزی در مسابقه به تعویق بیفتند، به این امید که بعداً شانس سرقت داشته باشند.

پر کردن تابلوی نظرسنجی چالش برانگیز است و تخمین زده می‌شود که 86 درصد از تمام دورهای نظرسنجی با تلاش برای سرقت به پایان می‌رسد. با این حال، تنها حدود 40٪ از این تلاش ها موفقیت آمیز است. اگر تیم شما در موقعیتی است که می تواند دزدی کند، معمولاً ایده خوبی است که برای رسیدن به بهترین پاسخ ممکن، زمانی را صرف فکر کردن به پاسخ ها کنید تا به بهترین پاسخ ممکن دست پیدا کنید، اما در واقع بازی در دور معمولاً شانس موفقیت بیشتری دارد.

 

حتما بخوانید : فوتوراما چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا