کسب و کار

چگونه از ظهور مواد غذایی «ضداجتماعی» درآمد کسب کنیم؟

چگونه از ظهور مواد غذایی «ضداجتماعی» درآمد کسب کنیم؟

شنیدید؟ رستوران‌ها هستند خسته از مهمانی‌های شش نفره که ساعت‌ها روی میز می‌چرخند.

آنها یا شروع به دریافت مبلغ زیادی کردند، یا فقط اجازه رزرو مهمانی های بزرگ را خارج از عجله شام ​​دادند.

برای صنعت خدمات غذایی، این تا حد زیادی یک بازی راحت است. مهمانی‌های بزرگ بیشتر طول می‌کشد، و درآمد اضافی ارزش این زحمت را ندارد (گروه‌های ۶+ فقط ۸٪ از رزروهای ۲۰۲۳ رزرو شده در Resy را تشکیل می‌دهند).

می‌دانید چه کسی برای خدمت کردن ناخوشایند نیست؟ احزاب یک.

< قوی>اشاره آنلاین به تنهایی 9 درصد افزایش یافته است. منبع: Brandwatch

در خبرنامه هفتگی Trends ما ایده‌های تجاری و داده‌های مد روز بیشتری دریافت کنید.

تنها خوردن – چه غم انگیز باشد، چه کاملاً خوب، یا تجلیل شده – تقسیم شده است< /a> اینترنت برای سال‌ها. اما تعداد افرادی که از آن لذت می‌برند، یا جرأت می‌کنند آن را امتحان کنند، به طور پیوسته در حال رشد.

در پاسخ، رستوران‌هایی که به‌طور سنتی در دو یا چهار طبقه رشد می‌کنند، انطباق با شیفت، افزودن وعده‌های غذایی تک‌بخشی، قیمت‌گذاری ویژه، و صندلی بهینه‌شده.

فرصت‌های زیادی برای ایجاد این روند وجود دارد. شما می توانید:

Help The Diners

غذا خوردن در یک مکان جدید به تنهایی می‌تواند دلهره‌آور باشد – دانستن اینکه چه انتظاری دارید مفید است.

مطالب زیادی وجود دارد که رستوران‌ها را بررسی می‌کنند، اما چرا پایگاه‌داده‌ای ایجاد نکنیم که دوستانه‌ترین مکان‌ها را در هر شهر جمع‌آوری کند و در وقت صرف خواندن 10 مقاله SEO صرفه‌جویی شود؟ حتی می‌توانید ویدیوهایی از غذاخوری‌های واقعی که تجربیات خود را در مکان‌های محلی مرور می‌کنند، اضافه کنید.

هوش مصنوعی در اینجا می‌تواند یک افزودنی قدرتمند باشد – یک رابط کاربری به سبک برنامه دوست‌یابی بسازید، از افراد بخواهید تنظیمات برگزیده‌شان را وارد کنند، و آنها را با رستوران‌های پایگاه داده‌تان «تطبیق» کنید. این می تواند در بین مسافر انفرادی جمعیت.

به رستوران ها کمک کنید

خدمات طراحی را به رستوران‌هایی که می‌خواهند از غذاخوری‌های انفرادی پذیرایی کنند، ارائه دهید و به آن‌ها کمک کنید تا تجربه «پارتی یک»، از طراحی فضا گرفته تا موسیقی و نورپردازی را مدیریت کنند. برای آنها یک گوشه دنج بسازید – یک علم به آن.

به‌عنوان یک امتیاز، آموزش کارکنان منتظر را اضافه کنید تا مطمئن شوید که خدمات آن‌ها برای مهمان‌های انفرادی قابل توجه است، مانند مجبور نکردن آن‌ها به نشستن در بار، یا فرض اینکه منتظر کسی هستند (یا قضاوت کردن آنها در مورد پوشیدن لباس اپل ویژن پرو).

فراتر از غذا فکر کنید

محبوب بودن غذاخوری‌های انفرادی نشان می‌دهد که جامعه در حال پیشرفت در انگ زدایی از تجربیات «تنها» است.

به‌خصوص، در سال‌های آینده شاهد افزایش تعداد خانوارهای تک نفره خواهیم بود که می‌تواند فرصت‌های زیادی را به وجود آورد.

یک چهارم از افراد 40 ساله در ایالات متحده هرگز ازدواج نکردند، و بیش از 40٪ از آنها ازدواج یا بچه‌ها را نقاط عطف مهم زندگی نمی‌دانند.

در سطح جهانی، کشورهای آسیایی مانند Q https://media.hubspot.com/e3t/Ctc/UB+ 113/d2q-vf04/vvlmy26y407cw6rhhtx64qhwyw7mhrlh5bsdmrn5yxtkr2-zvtw7lcdlw6lz3n4w8n8fn6fn6fn6fn6ccmvtz5dvn7d6w2py8dhw72pn72c5npn72c5npnlw72pn6npn6fn6fn6fn6fn6fn6fn6fn6fnnpn6n4v lvl2mszh5w2hv0tl6h9-qww7kpvzx794lptw6_0_jk1gd8sww4gds8b6sst_hw6xvcry6rck_ww9c1rmx3scspyvc-y-b1ygjsjsbwwqwqwk855hbqwqwknck1rmx3scpyvc- K7llfdlw2Q09W323Q_K9W6HRFVL3Z8GSYW5SCN4J3JSJWKWKW157SHC7VFRGNRGNRGRGRGNR_MVRDRPYTM7FDYWRP5VCW3FQ -9G6YLWXTF-F-FRAXTW50RJVB32K6PLW1SPLW1SPLW1SPLW1SPLW1SCK32K32KRIPRENFRGRGRGN54 Target = ” _ blank>ژاپن و کره  سال‌هاست در این مسیر حرکت کرده‌اند.

کسانی که برای “تک فکرها” می سازند، سود زیادی خواهند دید. فکر کنید: خدمات تحویل غذا یک نفره، مبلمان و دکوراسیون منزل برای فضاهای کوچک، خدمات مربوط به حیوانات خانگی، تجربیات مراقبت از خود و بسیاری موارد دیگر.

961afecbc6ae6ce5a13c503ea1431706

منبع: Pinterest

مطالب بیشتری مانند این می‌خواهید؟ برای ایمیل هفتگی Trends ما ثبت نام کنید، پر از انواع داده ها، غواصی های عمیق، و بینش های جالب روند برای سازندگان کسب و کار و حرفه ای های نوآور.

به بحث پادکست در مورد این داستان در زیر گوش دهید👇

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا