سریال و انمیشن

واکنش عجیب مهران رجبی به تغییر جنسیت مازیار لرستانی + ویدئو

واکنش عجیب مهران رجبی به تغییر جنسیت مازیار لرستانی + ویدئو

واکنش عجیب مهران رجبی به تغییر جنسیت مازیار لرستانی + ویدئو

مهران رجبی که در سریال طنز سه در چهار با مازیار لرستانی همبازی بود، در پاسخ به سؤالی درباره ی خبر احتمال ساخت فصل دوم این مجموعه ی تلویزیونی، واکنش عجیبی به تغییر جنسیت همبازی سابق خود که آن زمان نقش همسر او را ایفا کرده بود، داشت. مازیار لرستانی تا پیش از تغییر جنسیت با نام شهره لرستانی در عرصه ی بازیگری فعالیت داشت. او که تابستان سال گذشته از تغییر جنسیت خود خبر داد، هنوز در حال سپری کردن مراحل این فرآیند است.

مجید صالحی کارگردان این مجموعه تلویزیونی که خود نیز یکی از نقش های آن را برعهده داشت، سال گذشته با انتشار پستی در اینستاگرام خود ضمن خاطره بازی با این سریال طنز، نظر کاربران را درباره ی ساخت فصل دوم سریال سه در چهار جویا شد.

صالحی با انتشار سکانسی از این سریال نوشت:

یکی از سکانسهایی که خودم دوستش داشتم.

سه در چهار ۲ ؟!

شما دوستان جان نظرتون چیه؟ دوست داشتید این سریال رو؟ موافقید که سری دومش ساخته بشه؟

یاد خانم گلچین عزیز گرامی

همین پست سبب شد گمانه زنی هایی درباره ی تصمیم صالحی به ساخت فصل دوم سریال سه در چهار صورت گیرد.

از قرار معلوم زمانی که محمد کاسبی، یکی دیگر از بازیگران این سریال، به دلیل مشکل قلبی در بیمارستان بستری شده بود، مجید صالحی در ملاقاتی با کاسبی از تصمیمش برای تولید ادامه ی مجموعه ی سه در چهار صحبت کرده بود. اسفند ۱۴۰۰، یلدا کاسبی دختر این بازیگر در گفتگویی با خبرگزاری تسنیم اعلام کرد صالحی در ملاقات با پدرش از ساخت فصل جدید سریال سه در چهار خبر داده بود و گفته بود قرار است بار دیگر محمد کاسبی و مهران رجبی بازیگران اصلی سریال‌ باشند.

سال ۹۷ نیز مهران رجبی در گفتگویی با آی‌فیلم خبر از احتمال تولید سه در چهار ۲ توسط مجید صالحی داده و همچنین گفته بود که از علی مسعودی نویسنده ی سریال شنیده قرار است فیلمنامه ی فصل دوم این مجموعه نوشته شود.

با این حال تاکنون خبر قطعی ای درباره ی ساخت فصل دوم این سریال منتشر نشده است.

درباره سریال سه در چهار

واکنش عجیب مهران رجبی به تغییر جنسیت مازیار لرستانی + ویدئو

سریال تلویزیونی سه در چهار به کارگردانی مجید صالحی در سال ۸۷ از شبکه یک سیما پخش شد.

علیرضا مسعودی، نویسنده و رضا عطاران مشاور ساخت این سریال ۲۷ قسمتی بودند. تهیه‌ کنندگی آن را نیز حسن روستایی بر عهده داشت.

محمد کاسبی، شهره لرستانی، مهران رجبی، نادیا دلدار گلچین، مجید صالحی، علی صادقی، مریم سلطانی، اشکان اشتیاق، سولماز آقمقانی، مجید یاسر و شهرام قائدی از جمله بازیگران این سریال بودند.

واکنش عجیب مهران رجبی به تغییر جنسیت مازیار لرستانی + ویدئو

این سریال روایتگر داستان زندگی دو باجناق از طبقه پایین جامعه (با بازی مهران رجبی و محمد کاسبی) و خانواده‌ های‌ آن ها است که برای تأمین هزینه‌ های زندگی تصمیم به تأسیس یک شرکت خدماتی می‌ گیرند و همین مسأله آن‌ ها را درگیر ماجراهای تازه و بامزه ای می‌ کند.

سه در چهار در زمان پخش مورد استقبال قرار گرفت و بر این اساس چند بار دیگر نیز از شبکه های مختلف تلویزیون بازپخش شد. اما پس از بازپخش های متعدد نیز همچنان بیننده داشته و مورد توجه مخاطبان بوده است.

منبع:روزیاتو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا