فناوری

هزینه تعمیر Vision Pro شما را متقاعد می کند که AppleCare+ را دریافت کنید، به جای آن می توانید مک بوک پرو M3 Pro را با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خریداری کنید.

هزینه تعمیر Vision Pro شما را متقاعد می کند که AppleCare+ را دریافت کنید، به جای آن می توانید مک بوک پرو M3 Pro را با 1 ترابایت فضای ذخیره سازی خریداری کنید.

Apple’s Vision Pro پیش‌سفارش‌ها اکنون فعال هستند و این شرکت فروش هدست در سه نوع مختلف ذخیره سازی. 256 گیگابایت پایه برای شما 3499 دلار هزینه خواهد داشت و با حداکثر مشخصات می تواند تا 4800 دلار افزایش یابد. Vision Pro ارزان نیست و با توجه به اینکه جلوی آن تماما شیشه ای است، دستگاهی بسیار شکننده است. از آنجایی که شیشه مستعد شکستن است، توصیه می کنیم به همه مشتریان Vision Pro در صورت آسیب، AppleCare+ را خریداری کنند. اگر این کار را نکنید، هزینه های تعمیر می تواند تا 2400 دلار افزایش یابد.

با توجه به قیمت بالای Vision Pro، بهتر است AppleCare+ را با قیمت 499 دلار خریداری کنید زیرا هزینه های تعمیر بالاتر از حد انتظار است

ویژن پرو اپل دارای یک شاسی فلزی است، اما جلوی هدست دارای یک صفحه نمایش منحنی به نام EyeSight است. صفحه نمایش EyeSight وظیفه نمایش اطلاعات افراد اطراف کاربر را بر عهده دارد. این می تواند عبارات استفاده کننده را نشان دهد و حتی به مردم اجازه دهد تا بدانند چه محتوایی مصرف می کنید. در حالی که داشتن آن عالی است، اما اگر با احتیاط از آن استفاده نکنید، می توانید به راحتی آسیب ببیند یا خراشیده شود. اگر به نمایشگر یا هر بخش دیگری از ویژن پرو آسیب وارد کنید، هزینه تعمیر به 2400 دلار می رسد.

هزینه بالا معادل یک مک بوک پرو 14 اینچی M3 Pro با ظرفیت ذخیره سازی 1 ترابایت است. از این پس، عاقلانه است که AppleCare+ را برای هدست Vision Pro، که قیمت آن 499 دلار است، تهیه کنید. صفحه خدمات هدست بیان می‌کند که تعمیر شیشه روکش ترک خورده 799 دلار هزینه خواهد داشت و آسیب‌های اضافی ممکن است قیمت آن به 2399 دلار می رسد. در این مرحله بهتر است Vision Pro دیگری بخرید.

AppleCare+ برای Vision Pro خسارت را به مدت دو سال پوشش می دهد. مشتریان همچنین می‌توانند ماهانه24.99 دلار برای AppleCare+ پرداخت کنند و تا زمانی که آن را لغو نکنید، پرداخت‌ها ادامه خواهد داشت. با این وجود، خدمات شامل تعمیرات نامحدود برای آسیب های تصادفی می شود. همچنین شامل خدمات و پشتیبانی تایید شده توسط اپل، سرویس تعویض سریع و دسترسی 24 ساعته به کارشناسان اپل است. با این حال، با وجود AppleCare+، شما باید برای لوازم جانبی جایگزین شده، مانند Light Seal، که هزینه آن 29 دلار به عنوان هزینه خدمات، پرداخت کنید.

با توجه به قیمت بالای Vision Pro، عاقلانه است که AppleCare+ را دریافت کنید. علاوه بر این، به مشتریان توصیه می شود پس از استفاده از هدست، آن را در مکانی امن نگهداری کنند. اپل همچنین یک قاب برای ویژن پرو می فروشد که می توانید آن را با قیمت 200 دلار از فروشگاه آنلاین این شرکت خریداری کنید. با این حال، تولیدکنندگان شخص ثالث گزینه‌های ارزان‌تری را در هفته‌های آینده راه‌اندازی می‌کنند، بنابراین برای اطلاعات بیشتر ادامه دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا