فناوری

اگر قصد استفاده از هدست را در خارج از ایالات متحده دارید، تجربه کاربری Vision Pro موفقیت چشمگیری خواهد داشت.

اگر قصد استفاده از هدست را در خارج از ایالات متحده دارید، تجربه کاربری Vision Pro موفقیت چشمگیری خواهد داشت.

Apple به مشتریان در مورد محدودیت‌های خاصی برای استفاده از Vision Pro در خارج از ایالات متحده هشدار داده است. در حالی که می توانید هدست را خارج از منطقه پیش خرید کنید، نمی توانید به طور کامل از مجموعه ویژگی هایی که Vision Pro در مورد آن است استفاده کنید. این بدان معناست که تجربه کاربری Vision Pro در خارج از ایالات متحده متفاوت خواهد بود. از این پس، اگر در خارج از ایالات متحده زندگی می کنید، بهتر است بودجه خود را رزرو کنید تا زمانی که شرکت به طور رسمی هدست را در منطقه شما در دسترس قرار دهد.

اگر قصد دارید از هدست خارج از ایالات متحده استفاده کنید، تجربه کاربری ویژن پرو اپل یکسان نخواهد بود

پیش‌سفارش‌های Vision Pro اپل اخیراً فعال شدند و تاریخ‌های تحویل از مارس گذشته است. این نشان می دهد که این هدست تقاضای بالایی دارد. با این حال، می توان حدس زد که عرضه این شرکت کم است. قبلاً گزارش شده بود که اپل قصد دارد فقط 60,000 تا 80,000 را بفروشد. واحدهای هدست ویژن پرو. این می تواند دلیل دیگری برای طولانی شدن محموله ها تا ماه مارس باشد. اگر در خارج از ایالات متحده زندگی می کنید، توصیه می کنیم تصمیم خود را برای دریافت هدست Vision Pro رزرو کنید.

سؤالات متداول اپل در صفحه پیش‌سفارش اشاره می کند که تجربه Vision Pro برای کاربران در ایالات متحده و کسانی که در خارج از آن زندگی می کنند متفاوت خواهد بود. این شرکت دلایل متعددی را توضیح داد که چرا در مناطق دیگر محدودیت وجود خواهد داشت.

  • Vision Pro فقط از زبان انگلیسی (ایالات متحده) برای تایپ، سیری و دیکته پشتیبانی می‌کند.
  • ایالات متحده Apple ID برای خرید برنامه Apple Music و TV لازم است.
  • Zeiss فقط سفارشات نسخه را از متخصصان مراقبت از چشم ایالات متحده می پذیرد.
  • محدودیت دسترسی به برنامه های خاص در کشورهای دیگر.
  • در مناطق خارج از ایالات متحده پشتیبانی از Apple وجود ندارد.

در حالی که این محدودیت‌ها بدون شک بر تجربه کلی کاربر تأثیر می‌گذارند، عاقلانه است که اپل در دسترس بودن هدست را در مناطق بیشتری گسترش دهد. این شرکت قبلاً توضیح داده است که راه اندازی Vision Pro در ماه های آینده در مناطق دیگری در دسترس خواهد بود. کانادا و بریتانیا به طور بالقوه اولین کسانی خواهند بود که هدست ویژن پرو اپل را قبل از WWDC این شرکت دریافت می کنند. رویداد 2024. برای کسانی که هدست را پیش‌سفارش کرده‌اند، در 2 فوریه در دسترس خواهد بود.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا