فناوری

اجرای برنده Exynos 2400 متوقف می شود. فقط می تواند 60 فریم در ثانیه را در Genshin Impact با کیفیت بافت پایین حفظ کند

اجرای برنده Exynos 2400 متوقف می شود. فقط می تواند 60 فریم در ثانیه را در Genshin Impact با کیفیت بافت پایین حفظ کند

Exynos 2400 سامسونگ در حال عرضه بود، به خصوص در زمینه بازی دسته عملکرد، زمانی که می‌توانست بدون زحمت Genshin Impact را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثابت اجرا کند نشان دادن نشانه ای از لکنت با این حال، چندین جزئیات در آن زمان به اشتراک گذاشته نشد، مانند کیفیت و وضوح تصویر، که می تواند نرخ فریم شما را در این عنوان سخت ایجاد کند یا خراب کند. متأسفانه، چیپست ممکن است نتواند بازی را در بالاترین تنظیمات بصری بدون کاهش عملکرد اجرا کند، اما خوشبختانه، همانطور که به زودی متوجه خواهید شد، نمی توان تقصیر را متوجه سامسونگ کرد.

اجرای Genshin Impact با کمترین کیفیت کاملاً تقصیر سامسونگ نیست، زیرا توسعه دهندگان بازی را برای Exynos 2400 بهینه نکرده اند

در یک کلیپ به اشتراک گذاشته شده در X که کمی بیشتر از یک دقیقه طول می کشد، @GaryeonHan اشاره می کند که دلیل اینکه Exynos 2400 می تواند Genshin Impact را با سرعت 60 فریم بر ثانیه ثابت اجرا کند این است که به نظر می رسد وضوح بافت بازی روی تنظیم شده است. کم. این امر ناامید کننده بود، به خصوص زمانی که پردازنده گرافیکی Xclipse 940 که بخشی از چیپست است، بر اساس معماری جدیدتر AMD RDNA3 است.

با این حال، نتیجه مثبت این است که Exynos 2400 یک نسخه نسبتاً جدید از سامسونگ است. این بدان معناست که توسعه دهندگان Genshin Impact زمان کافی برای بازی با Galaxy S24 و Galaxy S24 Plus که دارای Exynos 2400 هستند، نداشته اند، بنابراین می توانند آن را برای اجرای بازی با کیفیت تصویر بالاتر بهینه کنند.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا